AndroidHealthClinic

Nieuw voedingsschema in excel

gheez

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m78
Ik heb vanaf het begin van de zomervakantie door meerdere vakanties en festivals te bezoeken mijn voeding en training enigzins verwaarloosd, ik heb besloten dat het tijd is om weer flink aan de bak te gaan en daarbij heb ik een voedingsschema opgesteld in excel. Wat vinden jullie van dit voedingsschema? Even mijn stats, ik wordt over enkele dagen 19, ik weeg rond de 68 kilo, ben rond de 1m78 lang.

Bijlagen

Ik denk dat sommige waardes toch wel erg veel zijn,.

Bv kwark van 716 kcal? ik weet niet wat voor kwark jij eet?
en 100gram kip beleg op een broodje? veel kip voor 1 broodje als je het mij vraagt

150 gr brood is niet 1 boterham. Volgens mij weegt een gemiddelde boterham rond de 40 gr. Dus hij zal wel een stuk of 4 boterhammen bedoelen.

En de kwark die hij gebruikt is volle kwark.. die bevat rond de 160 kcal per 100 gr.
450 gr = 720 kcal.

• Topic Starter Topic Starter
Volle kwark is foutje dat
Moet magere zijn verkeerd aangeklikt zie ik nu

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat sommige waardes toch wel erg veel zijn,.

Bv kwark van 716 kcal? ik weet niet wat voor kwark jij eet?
en 100gram kip beleg op een broodje? veel kip voor 1 broodje als je het mij vraagt

1. als je goed kijkt staat er duidelijk volle kwark.

2. je hoeft me niet te vertellen of de waardes goed of fout zijn en als je even logisch nadenkt zie je nergens staan dat ik één broodje een er staat 150gram tarwe brood, dat zijn precies 3 bruine broodjes, 100 gram kip is een pakje kipfillet met 8 plakjes kip, dat is 2 broodjes met 3 plakjes en 1 broodje met 2 plakjes, zo gek veel is dat niet.

Terug
Naar boven