Fitness Seller

Nieuw voedingsschema

hoos

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m99
Massa
118kg
Ben weer een tijdje intensief aan het trainen en heb hierop mijn voedingsschema aangepast.

Qua avondeten eet ik ongeveer gelijk, afwisselend met rijst en en groeten e.d.

Graag zou ik tips krijgen van de ervaren sporters, bb-ers!

Alvast bedankt!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je doel is om af te vallen?
Je mag wat hoger in vetten zitten, namelijk ongeveer 1 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Wat ik zou doen:
Post workout: whey shake nemen.
pre workout: whey weglaten
(je pre en post workout staan trouwens verkeerd om?)
20:45 whey weglaten
Handje noten of pinda's toevoegen.

Al met al: 2 whey shakes (ontbijt en na een training) per dag zijn meer dan genoeg. zeker als je ook nog kwark, kipfilet, tonijn en eieren eet.
Zorg dat je meer gezonde vetten binnenkrijgt, van gezonde vetten eten wordt je niet vet.
Eiwitten op ongeveer 2 tot 2,5 gram per kg lichaamsgewicht, vetten op ongeveer 1 gram per kg lichaamsgewicht, rest opvullen met koolhydraten.
Het aantal kcal dat je hanteert kan gezien je onderhoud wel. probeer tussen 3000kcal en 3250kcal te zitten om spierverlies te minimaliseren.

Ik neem aan dat je doel is om af te vallen?
Je mag wat hoger in vetten zitten, namelijk ongeveer 1 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Wat ik zou doen:
Post workout: whey shake nemen.
pre workout: whey weglaten
(je pre en post workout staan trouwens verkeerd om?)
20:45 whey weglaten
Handje noten of pinda's toevoegen.

Al met al: 2 whey shakes (ontbijt en na een training) per dag zijn meer dan genoeg. zeker als je ook nog kwark, kipfilet, tonijn en eieren eet.
Zorg dat je meer gezonde vetten binnenkrijgt, van gezonde vetten eten wordt je niet vet.
Eiwitten op ongeveer 2 tot 2,5 gram per kg lichaamsgewicht, vetten op ongeveer 1 gram per kg lichaamsgewicht, rest opvullen met koolhydraten.
Het aantal kcal dat je hanteert kan gezien je onderhoud wel. probeer tussen 3000kcal en 3250kcal te zitten om spierverlies te minimaliseren.

+1.. ook al is het op zaterdagavond mensen (incl. dit tijdstip) .. moeilijk serieus te nemen .. :p

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! zal ff amandelen halen bij de super!

Terug
Naar boven