Fitness Seller

Nieuw

Mijkiejj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
79kg
Hallo Allemaal, Ik zal me even voorstellen
Ik ben Michael
ben 16 jaar,
ik train nu zo'n 7 maanden
lengte: 1.89
Gewicht: 72 Kg

Hier wat foto's (let even niet op de poses want die ken ik niet haha)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
316axs0.jpg

28sq9s9.jpg

214rpc3.jpg

(Ik weet het me rug is heel slecht)

BEFORE!:(
2dh68ll.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is niet op m'n best want ben 2 weken op vakantie geweest, en toen ik terug kwam heb ik een scooter ongeluk gehad waardoor ik er even uitlag. vandaag ben ik weer voor het eerst geweest.

Zeg even wat jullie ervan vinden, en wat ik kan verbeteren etc.

En is het slim nu de zomer voorbij is om te gaan bulken
Alvast bedankt,

Wat is het nou, fitness of bodybuilding?
En je fotoos zijn niet zichtbaar.:rolleyes:

er staat [img.] het moet [Afbeelding niet meer beschikbaar] zijn

Het is nog moeilijk om te oordelen over je progressie.
Heb je toevallig before pics?

Over je verhoudingen kan ik net zomin iets vertellen. Dat komt allemaal met de tijd wel. Lees je ondertussen goed in op dit forum.
Eten is een belangrijk punt. Dat trainen zit vast wel goed mits je hard je best doet. Heb je een schema toevallig?

Bulken is een zeer goed plan lijkt me. Maar ook dan moet je je even goed inlezen in de voedingssectie en het lijkt me verstandig een schema te maken of te laten beoordelen. Ik hoop meer van je te zien. De basis is er zeker namelijk.

:D

je bent nog maar zestien dus dan kun je wel beginnen. ik vind rond de 70 kilo niet veel voor 189cm maar zeker nu heb je er binnen een jaar of twee aardig wat kilo´s bij. gewoon serieus trainen

• Topic Starter Topic Starter
Het is nog moeilijk om te oordelen over je progressie.
Heb je toevallig before pics?

Over je verhoudingen kan ik net zomin iets vertellen. Dat komt allemaal met de tijd wel. Lees je ondertussen goed in op dit forum.
Eten is een belangrijk punt. Dat trainen zit vast wel goed mits je hard je best doet. Heb je een schema toevallig?

Bulken is een zeer goed plan lijkt me. Maar ook dan moet je je even goed inlezen in de voedingssectie en het lijkt me verstandig een schema te maken of te laten beoordelen. Ik hoop meer van je te zien. De basis is er zeker namelijk.

Oke bedankt, ja ik begrijp het. Ik zal even kijken of ik before pics heb, maar ik woog eerst echt heel weinig ongv. 62 dus dit is voor mij al een hele vooruitgang, Ja ik heb me al goed ingelezen (over voedsel etc.) voordat ik een account aanmaakte dus met de informatie zit t wel goed. ik train 4x per week alleen heb ik nog niet echt een trainings schema omdat ik de laatste tijd veel met iemand mee liep die al aardig wat jaartje's traint. (voor het kijken voor nieuwere oefeningen) maar ik pak de maandag altijd borst en biceps dinsdag triceps en rug, woensdag rust donderdag cardio en benen vrijdag vul ik random in eigenlijk wil ik daar even voor nek en schouder etc. maar ik moet nog een echt schema maken want dit is niks :P en wat betreft eten, Een voedingsschemamaken is lastiger dan ik dacht haha vooral met het feit dat me ouders vaak pas laat thuis komen en hun dan meestal wat bij de snackbar of wat dan ook halen dus die dagen zit ik dan aan de brood :mad:

Maar ik ga zeker hard me best blijven doen. Ik blijf het geweldig vinden om elke x weer die stang beet te pakken en te kijken tot hoe ver ik kan gaan :)

Edit: before pic geupload

Laatst bewerkt:
je bent nog maar zestien dus dan kun je wel beginnen. ik vind rond de 70 kilo niet veel voor 189cm maar zeker nu heb je er binnen een jaar of twee aardig wat kilo´s bij. gewoon serieus trainen

Nee klopt 72 is idd niet veel voor die lengte

Huh WTF die before pica, dat lijkt wel een sjenkie van 10 jaar of lijkt dat maar zo? Is geen recentelijke foto neem ik aan?

In ieder geval mooi dat je goed gemotiveerd bent, en dat op je 16e al.
Succes met bulken en hard trainen! Ik ben dan wel benieuwd hoe je er over 2 of 3 jaar uitziet.

Huh WTF die before pica, dat lijkt wel een sjenkie van 10 jaar of lijkt dat maar zo? Is geen recentelijke foto neem ik aan?

In ieder geval mooi dat je goed gemotiveerd bent, en dat op je 16e al.
Succes met bulken en hard trainen! Ik ben dan wel benieuwd hoe je er over 2 of 3 jaar uitziet.

haha nee is van een jaar of 2 terug kon geen recentelijker vinden zonder shirt
Ja ik ben heel gemotiveerd heb alleen nog ff wat hulp nodig met me schema's

Laatst bewerkt:
good luck!

suc6

Bedankt allemaal

:)

Succes

Terug
Naar boven