Nibi
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clean bulken..
Maar ik zie dat ik idd wat meer vet kan gebruiken in me voeding.. 65 gram is nog niet heel veel
Clean bulken..
Maar ik zie dat ik idd wat meer vet kan gebruiken in me voeding.. 65 gram is nog niet heel veel

Fantastische en intilligente opmerking van je. Je gaat van 1 schema uit dat mensen dat elke dag eten.
Echt top man, maar om dan serieus op je antwoord in te gaan. Ik eet dagelijks ( avond eten ) Kip of biefstuk en in het weekend vis
om je vetverbranding n boost te geven kun je op je rustdag n eiwitdag nemen, met max 50gr Kh 's morgens bij je ontbijt en de rest van de dag elke maaltijd (dierlijke) eiwitten Dit doe je dan 2-3x/wk (als ik je stats zie zou ik pers. voor meer massa gaan, 1.82 met 65kg 5% ziet r echt niet uit.) (heb ik iets gemist, niet alles doorgelezen, heb je n wedstrijd of fotoshoot?)

die man op je foto (weinig rugmassa) zit dicht bij de 100kg en is niet naturel en is afgetraind voor die foto voor jouw stats : BOUWEN!!met 12% ga naar 100kg met 12 % ETEN, ETEN, ETEN
met jouw lengte 3500 - 4000 Kcal (clean bulk)Dat valt nog mee.. ik eet net zoveel en zit echt niet de hele dag vol...Ik probeer al zoveel mogelijk te eten, alleen zit eigenlijk de hele dag vol.
Dan zit ik met 3200 calorieen.
5 tot 6 keer op een dag eet ik door..

Wat raad je aan ? 1 pak per dag of per wat voor dagen. hoe ik dit het beste kan combineren.Sla eten om je maag te rekken? Intradasting. Maar ff srs, gooi 1 pak chocomelk bovenop je voedingschema, kan jij wel hebben.
Komt bij tussendoor nog een pakje evergreen bij 160 kcal bij