MuscleMeat

Opzoek naar tips and trics om mijn lichaam nog strakker te krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Clean bulken..

Maar ik zie dat ik idd wat meer vet kan gebruiken in me voeding.. 65 gram is nog niet heel veel

Clean bulken..

Maar ik zie dat ik idd wat meer vet kan gebruiken in me voeding.. 65 gram is nog niet heel veel

Pindakaas, 1 portie van 15gram pindakaas is 8,7g vet gelijk. Je kan het ook in de shake(?) gooien die je tijdens de lunch eet.
Persoonlijk vind ik 60gr noten/pindas niet zo fijn, eet ik liever wat meer pindakaas. Stuk lekkerder :o

Thank you !

Wat is dit voor body en fit eetschema :roflol: Jij leeft op body en fit supplementen met fruit. Probeer eens wat meer dood dier te eten.

Fantastische en intilligente opmerking van je. Je gaat van 1 schema uit dat mensen dat elke dag eten.
Echt top man, maar om dan serieus op je antwoord in te gaan. Ik eet dagelijks ( avond eten ) Kip of biefstuk en in het weekend vis

Bereken hoeveel energie, kh, vet en eiwit je wilt innemen op een dag en zorg dat je op het einde vd dag aan deze targets komt. Wil je afvallen: caldeficit, bijkomen: calsurplus. Zolang dit niet in orde is, maken de details weinig uit (op recreationeel niveau maken details zelden iets uit eigenlijk) Eet gewoon gevarieerd en met veel onbewerkte producten..

Fantastische en intilligente opmerking van je. Je gaat van 1 schema uit dat mensen dat elke dag eten.
Echt top man, maar om dan serieus op je antwoord in te gaan. Ik eet dagelijks ( avond eten ) Kip of biefstuk en in het weekend vis

je eet maar 1 keer per dag vlees?

1x per dag 300 gram vlees ja.

om je vetverbranding n boost te geven kun je op je rustdag n eiwitdag nemen, met max 50gr Kh 's morgens bij je ontbijt en de rest van de dag elke maaltijd (dierlijke) eiwitten
Dit doe je dan 2-3x/wk

(als ik je stats zie zou ik pers. voor meer massa gaan, 1.82 met 65kg 5% ziet r echt niet uit.)
(heb ik iets gemist, niet alles doorgelezen, heb je n wedstrijd of fotoshoot?)

om je vetverbranding n boost te geven kun je op je rustdag n eiwitdag nemen, met max 50gr Kh 's morgens bij je ontbijt en de rest van de dag elke maaltijd (dierlijke) eiwitten Dit doe je dan 2-3x/wk (als ik je stats zie zou ik pers. voor meer massa gaan, 1.82 met 65kg 5% ziet r echt niet uit.) (heb ik iets gemist, niet alles doorgelezen, heb je n wedstrijd of fotoshoot?)

Hey,

ten eerste bedankt voor je feedback en input ! Daar kan ik zeker veel mee.
Heb nergens vermeld dat ik 65k en 5% voor wil gaan. Ik wil juist rond de 85kg gaan met 7%

ik zit nu al op de rond 180 gram eiwit per dag. Heb je enige suggesties op rustdagen kwa eiwitten of maak dat geen reet uit zolang je maar meer eet ?

Overigens mijn doelstelling,
otkxs0.png
.
Ik ben er lang niet, maar heb wel een doel om te streven en dit houd me gemotiveerd.

Wedstrijden of fotoshoot heb ik niet maar op dat niceau zit ook nog lang niet, althans ben wel erge tevreden tot nu toe wat ik bereikt heb en dat houd me ook gemotiveerd.

En vooral de positieve input die de meeste geven is ook een moral booster

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet ben ik ook niet echt groot ofzo, maar im gaining :)

Dit is waar ik momenteel zit

met 7% boek je geen progressie en hou je ook niet vol in het dagelijks leven, ga je naar 5% ben je echt te mager :eek: die man op je foto (weinig rugmassa) zit dicht bij de 100kg en is niet naturel en is afgetraind voor die foto voor jouw stats : BOUWEN!!met 12% ga naar 100kg met 12 % ETEN, ETEN, ETEN ;) met jouw lengte 3500 - 4000 Kcal (clean bulk)

Laatst bewerkt:
Ik probeer al zoveel mogelijk te eten, alleen zit eigenlijk de hele dag vol.
Dan zit ik met 3200 calorieen.

5 tot 6 keer op een dag eet ik door..

Thanks ! ik hoor het inderdaad wel vaker... eten en eten en eten.
Vaak probeer ik ook sla te eten om me maag te rekken zodat ik meer binnen kan nemen maar dan zit ik ook gauw vol

Heb je last van schaamluis?

ja, berg vol ! zijn me huisdieren dus ik hou ze tegen anders ontsnappen ze...
Snap je dat..

Sla eten om je maag te rekken? Intradasting.
Maar ff srs, gooi 1 pak chocomelk bovenop je voedingschema, kan jij wel hebben.

Ik probeer al zoveel mogelijk te eten, alleen zit eigenlijk de hele dag vol.
Dan zit ik met 3200 calorieen.

5 tot 6 keer op een dag eet ik door..
Dat valt nog mee.. ik eet net zoveel en zit echt niet de hele dag vol... :o
Post je schema anders eens.. misschien kunnen we nog wat tips geven hoe je meer binnen kan krijgen.

wacht maar tot je 135 weegt dan weet je het wel..(6000kcal) :D

Sla eten om je maag te rekken? Intradasting. Maar ff srs, gooi 1 pak chocomelk bovenop je voedingschema, kan jij wel hebben.
Wat raad je aan ? 1 pak per dag of per wat voor dagen. hoe ik dit het beste kan combineren.

Voor de 2 onderste mensen, eet ik het volgende :
2j8wvo.png

Dit is een schema van vandaag.. ik kom op 3000 Calorieen uit, Ik wissel groentes af met pastas ( 2x in de week ) en kip met ierse biefstuk. Dank jullie wel voor jullie reacties:cool: Komt bij tussendoor nog een pakje evergreen bij 160 kcal bij

1 Literpak per dag, gewoon verdelen over de dag, eventueel rondom je training maar is niet noodzakelijk.
Wedden dat je flink gaat gainen, kom je teveel vet aan, dan stop je ermee of halveer je het.

Terug
Naar boven