XXL Nutrition

Breaking News Nieuwe aanslag in Nice Zuid-Frankrijk, veel slachtoffers

Er ligt een 2x driebaans weg. Aan weerszijden van de weg een boulevard, waarvan 1 brede met direct aangrenzend strand.

edit:
x1m1s9.jpg

Ahja, in mijn imagination was het wat anders, hehe. Blijf ik wel van mening dat er in die drukte geen mogelijkheid zou moeten bestaan om verkeer in en uit te laten rijden. Zeker niet als er niet genoeg ruimte is op die boulevard zelf en er om die reden allemaal mensen op straat lopen. Neemt natuurlijk niet weg dat niemand anders dan die bestuurder er voor verantwoordelijk is.. Toch had er wellicht beter over nagedacht kunnen worden, maar dat is achterafgepraat. Het blijkt een verschrikkelijke gebeurtenis die niet meer te voorkomen is en blijkbaar niet voorkomen had kunnen worden.

quatorze juillet hun nat feestag)... dan is er enorm veel volk op straat. een vrachtwagen een volgepropte straat in rijden.Ik weet niet of het volledig afsluiten vAn die boulevard mogelijk is. Anders hadden ze dat wel moeten doen.

Het lijkt mij dat het niet de eerste keer is dat dit feest gevierd wordt en dan zou de weg ongeacht hoe breed ook afgezet moeten zijn, is mijn simpele redenering. Maar het zal waarschijnlijk ook niet de enige plek zijn waar het gevierd wordt en om nou in heel Frankrijk de wegen af te zetten ivm het feest en mogelijke verkeersongelukken (want alleen om die reden zou ik dat al doen) is ook een beetje overdone. Moeilijk.

Daarentegen als ze wel de weg voor verkeer hadden afgezet was er vast voor een andere mogelijkheid gekozen door de terrorist(en), ze hadden natuurlijk ook in de menigte kunnen gaan staan en zich laten ontploffen enz...

En mss beter samenwerken. Hier gezocht maar in buurlanden laten ze hem gaan omdat ze niet weten dat hij geseind staat. of daar gezocht en hier laten ze hem lopen.
Er gaat van alles mis, hier kan een syrieganger waarvan het paspoort ingenomen is naar Frankfurt afreizen met zijn Id-kaart en alsnog vliegen naar Syrie. De ID-kaart is verplicht want anders is geen identificatie mogelijk. Ik bedoel, het klinkt te onnozel voor woorden allemaal. Onze samenleving is niet ingericht om dit te stoppen, we zijn veel te beschaafd. Als dat wordt erkend is dat een belangrijke stap in de goede richting.

Ahja, in mijn imagination was het wat anders, hehe. Blijf ik wel van mening dat er in die drukte geen mogelijkheid zou moeten bestaan om verkeer in en uit te laten rijden. Zeker niet als er niet genoeg ruimte is op die boulevard zelf en er om die reden allemaal mensen op straat lopen. Neemt natuurlijk niet weg dat niemand anders dan die bestuurder er voor verantwoordelijk is.. Toch had er wellicht beter over nagedacht kunnen worden, maar dat is achterafgepraat. Het blijkt een verschrikkelijke gebeurtenis die niet meer te voorkomen is en blijkbaar niet voorkomen had kunnen worden.

Het lijkt mij dat het niet de eerste keer is dat dit feest gevierd wordt en dan zou de weg ongeacht hoe breed ook afgezet moeten zijn, is mijn simpele redenering. Maar het zal waarschijnlijk ook niet de enige plek zijn waar het gevierd wordt en om nou in heel Frankrijk de wegen af te zetten ivm het feest en mogelijke verkeersongelukken (want alleen om die reden zou ik dat al doen) is ook een beetje overdone. Moeilijk.

Daarentegen als ze wel de weg voor verkeer hadden afgezet was er vast voor een andere mogelijkheid gekozen door de terrorist(en), ze hadden natuurlijk ook in de menigte kunnen gaan staan en zich laten ontploffen enz...

Ik ken de baan daar niet weet niet of je een km lange baan kan afzetten zodat er geen verkeer op kan. mocht dit makkelijk gaan hadden ze daar wel wat betonblokken Mogen neerzetten. Maar ja achteraf zeggen wat ze hadden moeten doen is dan mss ook weer wat makkelijk.

uitzettinv van wie? Moslims? Vluchtelingen? Terrorisme verdachten?
Een ieder die hier niet geboren is en/ of in bezit is van een paspoort anders dan die van NL en zich niet wenst te voegen met als gevolg herhaaldelijk buitensporig misdadig gedrag.

Er gaat van alles mis, hier kan een syrieganger waarvan het paspoort ingenomen is naar Frankfurt afreizen met zijn Id-kaart en alsnog vliegen naar Syrie. De ID-kaart is verplicht want anders is geen identificatie mogelijk. Ik bedoel, het klinkt te onnozel voor woorden allemaal. Onze samenleving is niet ingericht om dit te stoppen, we zijn veel te beschaafd. Als dat wordt erkend is dat een belangrijke stap in de goede richting.

Oostfronters die terugkeerden lieten ze niet zomaar loslopen. van die syriegangers wel.

Oostfronters die terugkeerden lieten ze niet zomaar loslopen. van die syriegangers wel.
Er lopen er idd behoorlijk wat los momenteel in NL. Onbegrijpelijk. Ik snap best dat diensten gebonden zijn aan de geldende wetten. Maar dan wordt het de hoogste tijd voor aanpassing. Misschien meer een voorbeeld nemen aan Zwitserland. Weiger je je boerka af te doen? Weiger je je aan te passen? Een hand te geven? Onderwijs te volgen? Ga dan maar lekker zandkorrels tellen terwijl je 6x per dag bidt. Bovendien kan er beter worden gescreend. Ga bij nieuwkomers gewoon levels diep met screenen en graven. Als blijkt dat in een of andere bloedlijn (of aanverwante) een crimineel feit wordt gevonden kom je het land niet in. Dat scheelt al behoorlijk wat moslims.

Er lopen er idd behoorlijk wat los momenteel in NL. Onbegrijpelijk. Ik snap best dat diensten gebonden zijn aan de geldende wetten. Maar dan wordt het de hoogste tijd voor aanpassing.

Daar wat gaan moorden en dan hier gewoon vrij Mogen rondlopen.

Er lopen er idd behoorlijk wat los momenteel in NL. Onbegrijpelijk. Ik snap best dat diensten gebonden zijn aan de geldende wetten. Maar dan wordt het de hoogste tijd voor aanpassing. Misschien meer een voorbeeld nemen aan Zwitserland. Weiger je je boerka af te doen? Weiger je je aan te passen? Een hand te geven? Onderwijs te volgen? Ga dan maar lekker zandkorrels tellen terwijl je 6x per dag bidt. Bovendien kan er beter worden gescreend. Ga bij nieuwkomers gewoon levels diep met screenen en graven. Als blijkt dat in een of andere bloedlijn (of aanverwante) een crimineel feit wordt gevonden kom je het land niet in. Dat scheelt al behoorlijk wat moslims.
Vechten voor een vreemde mogendheid staat een zware straf op. Vechten voor een vreemde mogendheid waarmee we in staat van oorlog zijn staat een nog veel zwaardere straf op. Maarja, moslims hè, die zijn zielig. Krijgen gratis opleiding, woning en geld als ze terugkomen.

Laf kut land.

Laatst bewerkt:
Vechten voor een vreemde mogendheid staat een zwarte straf op. Vechten voor een vreemde mogendheid waarmee we in staat van oorlog zijn staat een nog veel zwaardere straf op. Maarja, moslims hè, die zijn zielig. Krijgen gratis opleiding, woning en geld als ze terugkomen.

Laf kut land.
En wanneer rubberen Rutte dan in een persconferentie zegt dat we in oorlog zijn met IS en je geeft hier gehoor aan door vrijwilligers en Koerden te trainen om er iets aan te doen krijg je een onderzoek aan je broek in NL.

http://www.ad.nl/buitenland/fries-aangehouden-vanwege-doden-van-is-strijders~a940e0b5/

Het was te verwachten dat ze zouden wachten tot na het EK. (minder beveiliging enzoverder)

media_xll_8881383.jpg

Volgende keer hem eruit sleuren en zijn kop op een spit waar zo'n varken hoort.

Op @Joop_nl wordt gepleit voor verdere zelfislamisering.

2hict2p.jpg

Op @Joop_nl wordt gepleit voor verdere zelfislamisering.

2hict2p.jpg
Hoho, hij is geen wegkijker zegt ie:

Naschrift: iedereen die uit dit stukje concludeert, dat ik begrip heb voor de daders in Nice, dat ik een wegkijker ben of dat ik het terrorisme vergoelijk vanuit een weg-met -ons mentaliteit of cultureel relativisme, die heeft van het bovenstaande NIETS begrepen.

Valt me wel op dat de meeste terroristen criminelen zijn met een vrij uitgebreid strafblad. Misschien een idee om criminelen met een dubbel paspoort uit te zetten naar het land waar ze of de voorouders vandaan komen? Het land van herkomst is vast over te halen met wat geld.

Valt me wel op dat de meeste terroristen criminelen zijn met een vrij uitgebreid strafblad. Misschien een idee om criminelen met een dubbel paspoort uit te zetten naar het land waar ze of de voorouders vandaan komen? Het land van herkomst is vast over te halen met wat geld.
Precies. En als ze al een strafblad hebben bij registratie niet eens binnenlaten. Land van herkomst moet verplicht worden zijn/ haar onderdaan terug te nemen. Liefst met familie erbij. Doen ze elders ook.

Ahja, in mijn imagination was het wat anders, hehe. Blijf ik wel van mening dat er in die drukte geen mogelijkheid zou moeten bestaan om verkeer in en uit te laten rijden.
Zo blijf je bezig: alles is een wapen en hier is niks tegen te beginnen. Je zal altijd achter de feiten aanlopen. Er kunnen ook mensen met bomgordels tussen de massa gaan staan, ze kunnen aan land komen met een bootje en op de massa inschieten. Ze kunnen tussen de straatjes door mensen insluiten van alle kanten. Verzin maar...

Laatst bewerkt:
Waar mijn nekharen van overeind gaan staan is de enorme politieke correctheid die in de media en politiek heerst.
Kleine dingen die opvallen..

"Two people, a middle-aged Muslim woman and an unidentified man, are among the first to be killed."

En de dader was...?

Terug
Naar boven