- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Er ligt een 2x driebaans weg. Aan weerszijden van de weg een boulevard, waarvan 1 brede met direct aangrenzend strand.
edit:
![]()
Ahja, in mijn imagination was het wat anders, hehe. Blijf ik wel van mening dat er in die drukte geen mogelijkheid zou moeten bestaan om verkeer in en uit te laten rijden. Zeker niet als er niet genoeg ruimte is op die boulevard zelf en er om die reden allemaal mensen op straat lopen. Neemt natuurlijk niet weg dat niemand anders dan die bestuurder er voor verantwoordelijk is.. Toch had er wellicht beter over nagedacht kunnen worden, maar dat is achterafgepraat. Het blijkt een verschrikkelijke gebeurtenis die niet meer te voorkomen is en blijkbaar niet voorkomen had kunnen worden.
quatorze juillet hun nat feestag)... dan is er enorm veel volk op straat. een vrachtwagen een volgepropte straat in rijden.Ik weet niet of het volledig afsluiten vAn die boulevard mogelijk is. Anders hadden ze dat wel moeten doen.
Het lijkt mij dat het niet de eerste keer is dat dit feest gevierd wordt en dan zou de weg ongeacht hoe breed ook afgezet moeten zijn, is mijn simpele redenering. Maar het zal waarschijnlijk ook niet de enige plek zijn waar het gevierd wordt en om nou in heel Frankrijk de wegen af te zetten ivm het feest en mogelijke verkeersongelukken (want alleen om die reden zou ik dat al doen) is ook een beetje overdone. Moeilijk.
Daarentegen als ze wel de weg voor verkeer hadden afgezet was er vast voor een andere mogelijkheid gekozen door de terrorist(en), ze hadden natuurlijk ook in de menigte kunnen gaan staan en zich laten ontploffen enz...