XXL Nutrition

Breaking News Nieuwe aanslag in Nice Zuid-Frankrijk, veel slachtoffers

Wrs zo ne zever in de trant van. er sterven er meer in het verkeer dus waarom vinden we wat er in Frankrijk gebeurd is dan zo erg.
Ik heb geen idee hoe je in dit topic de vergelijking durft te trekken met verkeersdoden in NL. Bij mij komt dan de gedachte op dat zijn pa het beter tegen de verwarming had kunnen spuiten want dan was het met een sisser afgelopen, maar goed. Laten we netjes zijn reactie afwachten alvorens dergelijke conclusies te trekken.

Het volk minder afhankelijk van de falende overheid laten zijn en zichzelf laten beveiligen?
Zoals in de VS? Werkt goed daar inderdaad! Heb je naast islam-idioten ook nog school-overhoop-schiet-idioten en bioscoop-overhoop-schiet-idioten.

Ik begin me vooral zeer te storen aan die zogenaamde geheime diensten. Er is een afweging: privacy vs veiligheid, tenminste, zo wordt het geframed. We leveren behoorlijk veel privacy in ten gunste van die veiligheid. En keer op keer hoor je dat het bekende van de politie zijn die dit soort zaken flikken. Terugkeerders. Neefjes van andere aanslagpleegers. Ik vind het prima wat privacy in te leveren, maar doe dan eens wat nuttigs met die info behalve irritante nutteloze controles en belemmerende maatregelen.

Je kan je afvragen wat we hier tegen kunnen doen. Alle moslims verjagen dat gaat niet lukken en daarmee verhoog je de hoeveelheid van dit soort gekken. Extra maatregelen zijn niet nodig want huidige maatregelen worden niet optimaal benut.

Het is niet zo simpel dat iedere pannekoek met een koran even een aanslag gaat plegen. Dat vereist een dermate verziekte geest dat het altijd types zijn die al in de schijnwerpers hebben gestaan vanwege extremistische opvattingen en uitingen, poging tot daden, etc. Dat ze daar eens lekker zero tollerance beleid overheen raggen.

Je extreem gaan verzetten tegen islam gaat eenmaal zorgen voor meer radicalisering. Je krijgt ze nooit allemaal weg. Er moeten hier gewoon eens wat mensen gaan 'verdwijnen', specifieke mensen. Terugkeers enzo. Radicale groepen enkeltje Syrie/sleeping with the fishes.

Ik heb geen idee hoe je in dit topic de vergelijking durft te trekken met verkeersdoden in NL. Bij mij komt dan de gedachte op dat zijn pa het beter tegen de verwarming had kunnen spuiten want dan was het met een sisser afgelopen, maar goed. Laten we netjes zijn reactie afwachten alvorens dergelijke conclusies te trekken.

Het is blijkbaar bij veel mensen nog steeds de ver van hun bed show terwijl het in onze achtertuin gebeurd nu.

Wat betreft terugkeerders is dat.volgens mij het enige wat kan werken, maar is volstrekt onhaalbaar...

Dan ben jij helaas op het punt gekomen dat je islamitische aanslagen aanvaardt als 'normaal' zijnde.

ooh nee dat totaal niet.

ik vind alleen dat er teveel aandacht aan besteed word en daardoor terroristen extra motiveert

Terug
Naar boven