AndroidHealthClinic

Breaking News Nieuwe aanslag in Nice Zuid-Frankrijk, veel slachtoffers

Hoeveel aanslagen moeten er trouwens gebeuren alvorens men het ontslag van Hollande eist? Ik vind dat hij na Bataclan al (vrijwillig) had moeten opstappen.

239 doden sinds hij president is trouwens.

Laatst bewerkt:
Hoeveel grote aanslagen moeten er trouwens gebeuren alvorens men het ontslag van Hollande eist? Ik vind dat hij na Bataclan al (vrijwillig) had moeten opstappen.

Een president die om soberheid vraagt van zijn land en de belastingen flink gaat verhogen en bezuinigen doorvoert terwijl hij een kapper in dienst heeft die maandelijks een ministersalaris krijgt (10k) moet sowieso met pek en veren het dorpsplein op.

Heb nog liever Petain dan Hollande.

Zo blijf je bezig: alles is een wapen en hier is niks tegen te beginnen. Je zal altijd achter de feiten aanlopen. Er kunnen ook mensen met bomgordels tussen de massa gaan staan, ze kunnen aan land komen met een bootje en op de massa inschieten. Ze kunnen tussen de straatjes door mensen insluiten van alle kanten. Verzin maar...

Dus moeten we niets doen. lol

Dat is jouw conclusie, niet de mijne.
Zelf ben ik voorstander van ruime opsporingsbevoegdheid en uitbreiding van de aivd etc. Maar als iemand geen contacten onderhoud met een netwerk, geen 'opvallende' salafist is, geen verdachte activiteit of surfgedrag vertoont: dan kun je alle opsporingsbevoegdheid hebben van de wereld, maar je pakt ze toch niet.
Daarnaast kan je op koningsdag of oudjaar niet heel Nederland beveiligen en zeker niet op alle andere dagen van het jaar. Het is makkelijk om te zeggen dit of dat moet beter, maar praktisch is het denk ik helemaal niet zo makkelijk.

Ik geloof dat er in Europa nog allerlei gespuis met die vluchtelingenstroom mee is gekomen (naast een hoop van dit soort idioten) die zich rustig en gedeist gaan houden en over maanden pas iets gaan doen. Zonder in de tussentijd contacten e.d. te onderhouden en opeens pats.

Laatst bewerkt:
Zo blijf je bezig: alles is een wapen en hier is niks tegen te beginnen. Je zal altijd achter de feiten aanlopen. Er kunnen ook mensen met bomgordels tussen de massa gaan staan, ze kunnen aan land komen met een bootje en op de massa inschieten. Ze kunnen tussen de straatjes door mensen insluiten van alle kanten. Verzin maar...

Later in mn quote zeg ik dat ook.. Maar om dan maar niets te doen is ook weer zowat... Het is een moeilijke situatie, maar in deze tijd gaat het er een keer naar toe dat in de landen waar de hoofdtaal frans is voor elk evenement extra maatregelen moeten worden genomen om alles wat je zegt te voorkomen. Dus waar grote massas zijn, grootschalige controles, 1 in en uitgang, detectoren en ga zo maar door.. Of moeten we maar gewoon niets doen, want ze vinden wel een manier? Is nou ook niet echt een optie om iedereen maar af te laten slachten. Bij het EK konden ze de grootschalige controles ook doen en is er niets gebeurd, mede daardoor was het voor de terroristen denk ik niet aanlokkelijk om de moeite te doen.. Maar hier ging het ze blijkbaar gemakkelijk af.

Ik maak het mezelf makkelijk. Ik ga niet meer naar dat soort landen, of dat soort grootschalige evenementen in zon land. Heb ik in ieder geval zelf de maatregelen genomen ter voorkoming van :D

Discussie voorbij.

[Link niet meer beschikbaar]

CnZlkNaWIAAWjhE.jpg

Bedankt Diederik.

Hoeveel aanslagen moeten er trouwens gebeuren alvorens men het ontslag van Hollande eist? Ik vind dat hij na Bataclan al (vrijwillig) had moeten opstappen.

Wat is 239 doden nou eigenlijk.

Ja 239 teveel natuurlijk maar dat is een halve week aan verkeersdoden ofzo?

In nl een half jaar

weetje... Ik weet gewoon ook echt niet meer wat ik moet zeggen... Wat je ook doet het stopt niet, en telkens weer die mensen die komen met,
NEE NEEE!! het is geen islam nee. Stel je voor een wereld zonder islam.
wat doen we er tegen dan?
Het probleem is dat we niks doen. de grenzen staan nog steeds wagen wijd open.
Volgens mij staat er nog iets anders in mijn post bij edit ;)

T gaat natuurlijk om het gevoel wat met dit soort dingen gepaard gaat niet om het aantal doden per se. Daarnaast proberen we ook verkeersdoden terug te dringen.

Zelf ben ik voorstander van ruime opsporingsbevoegdheid en uitbreiding van de aivd etc. Maar als iemand geen contacten onderhoud met een netwerk, geen 'opvallende' salafist is, geen verdachte activiteit of surfgedrag vertoont: dan kun je alle opsporingsbevoegdheid hebben van de wereld, maar je pakt ze toch niet.
Daarnaast kan je op koningsdag of oudjaar niet heel Nederland beveiligen en zeker niet op alle andere dagen van het jaar. Het is makkelijk om te zeggen dit of dat moet beter, maar praktisch is het denk ik helemaal niet zo makkelijk.
Het volk minder afhankelijk van de falende overheid laten zijn en zichzelf laten beveiligen?

Ik geloof dat er in Europa nog allerlei gespuis met die vluchtelingenstroom mee is gekomen (naast een hoop van dit soort idioten) die zich rustig en gedeist gaan houden en over maanden pas iets gaan doen. Zonder in de tussentijd contacten e.d. te onderhouden en opeens pats.
Gewoon alles dat met de Islam met wortel en al uit de samenleving gooien. Voor onderscheid is het te laat.

Terug
Naar boven