- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Martelaarsdood, inshallah enzo."Two people, a middle-aged Muslim woman and an unidentified man, are among the first to be killed."
En de dader was...?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Martelaarsdood, inshallah enzo."Two people, a middle-aged Muslim woman and an unidentified man, are among the first to be killed."
En de dader was...?
wat doen we er tegen dan?
Een president die om soberheid vraagt van zijn land en de belastingen flink gaat verhogen en bezuinigen doorvoert terwijl hij een kapper in dienst heeft die maandelijks een ministersalaris krijgt (10k) moet sowieso met pek en veren het dorpsplein op.Hoeveel grote aanslagen moeten er trouwens gebeuren alvorens men het ontslag van Hollande eist? Ik vind dat hij na Bataclan al (vrijwillig) had moeten opstappen.
239 doden sinds hij president is trouwens.
Zo blijf je bezig: alles is een wapen en hier is niks tegen te beginnen. Je zal altijd achter de feiten aanlopen. Er kunnen ook mensen met bomgordels tussen de massa gaan staan, ze kunnen aan land komen met een bootje en op de massa inschieten. Ze kunnen tussen de straatjes door mensen insluiten van alle kanten. Verzin maar...
Zo blijf je bezig: alles is een wapen en hier is niks tegen te beginnen. Je zal altijd achter de feiten aanlopen. Er kunnen ook mensen met bomgordels tussen de massa gaan staan, ze kunnen aan land komen met een bootje en op de massa inschieten. Ze kunnen tussen de straatjes door mensen insluiten van alle kanten. Verzin maar...

Hoeveel aanslagen moeten er trouwens gebeuren alvorens men het ontslag van Hollande eist? Ik vind dat hij na Bataclan al (vrijwillig) had moeten opstappen.
239 doden sinds hij president is trouwens.
Wat is 239 doden nou eigenlijk.
Ja 239 teveel natuurlijk maar dat is een halve week aan verkeersdoden ofzo?
Wat wil je hiermee zeggen.Wat is 239 doden nou eigenlijk.
Ja 239 teveel natuurlijk maar dat is een halve week aan verkeersdoden ofzo?
weetje... Ik weet gewoon ook echt niet meer wat ik moet zeggen... Wat je ook doet het stopt niet, en telkens weer die mensen die komen met,
NEE NEEE!! het is geen islam nee. Stel je voor een wereld zonder islam.
Volgens mij staat er nog iets anders in mijn post bij editwat doen we er tegen dan?
Het probleem is dat we niks doen. de grenzen staan nog steeds wagen wijd open.

Het volk minder afhankelijk van de falende overheid laten zijn en zichzelf laten beveiligen?Dat is jouw conclusie, niet de mijne.
Zelf ben ik voorstander van ruime opsporingsbevoegdheid en uitbreiding van de aivd etc. Maar als iemand geen contacten onderhoud met een netwerk, geen 'opvallende' salafist is, geen verdachte activiteit of surfgedrag vertoont: dan kun je alle opsporingsbevoegdheid hebben van de wereld, maar je pakt ze toch niet.
Daarnaast kan je op koningsdag of oudjaar niet heel Nederland beveiligen en zeker niet op alle andere dagen van het jaar. Het is makkelijk om te zeggen dit of dat moet beter, maar praktisch is het denk ik helemaal niet zo makkelijk.
T gaat natuurlijk om het gevoel wat met dit soort dingen gepaard gaat niet om het aantal doden per se. Daarnaast proberen we ook verkeersdoden terug te dringen.
Gewoon alles dat met de Islam met wortel en al uit de samenleving gooien. Voor onderscheid is het te laat.Dat is jouw conclusie, niet de mijne.
Zelf ben ik voorstander van ruime opsporingsbevoegdheid en uitbreiding van de aivd etc. Maar als iemand geen contacten onderhoud met een netwerk, geen 'opvallende' salafist is, geen verdachte activiteit of surfgedrag vertoont: dan kun je alle opsporingsbevoegdheid hebben van de wereld, maar je pakt ze toch niet.
Daarnaast kan je op koningsdag of oudjaar niet heel Nederland beveiligen en zeker niet op alle andere dagen van het jaar. Het is makkelijk om te zeggen dit of dat moet beter, maar praktisch is het denk ik helemaal niet zo makkelijk.
Ik geloof dat er in Europa nog allerlei gespuis met die vluchtelingenstroom mee is gekomen (naast een hoop van dit soort idioten) die zich rustig en gedeist gaan houden en over maanden pas iets gaan doen. Zonder in de tussentijd contacten e.d. te onderhouden en opeens pats.