XXL Nutrition

Nieuwe aanslagen Londen?!

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Incidenten in metro Londen

Uitgegeven: 21 juli 2005 14:21
Laatst gewijzigd: 21 juli 2005 14:26

LONDEN - Volgens Sky News zijn er incidenten in de Londense metro. Er zijn berichten van rook vanuit een trein. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd, aldus CNN.

Volgens bronnen zijn er incidenten bij de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. Business News Radio meldt dat het een aanslag is op de Victoria Line metrolijn. Hulpdiensten zijn naar de plaats van de incidenten gestuurd, zo meldt het ANP.

http://www.nu.nl/news/562002/21/Incidenten_in_metro_Londen.html

LONDON, England (CNN) -- Emergency services personnel are attending three different Tube stations in central London following reports of "incidents," police said on Thursday.

A Scotland Yard spokesperson told CNN that Warren Street, Shepherds Bush and Oval stations had all been evacuated.

There are no reports of any casualties at this stage, sources told the UK Press Association.

London Underground confirmed that services on three lines were suspended following a number of incidents, according to PA.

No further information was available. Passengers at Warren Street reported seeing smoke but police could not confirm this.

The reports came two weeks to the day since bombs on three Underground trains in London and a double-decker bus killed 56 people including four bombers.

http://www.cnn.com/2005/WORLD/europe/07/21/london.tube/index.html

Het zal toch niet waar zijn he? Hopen dat dit geen aanslagen zijn maar een kortsluiting oid.

Extra journaal in aantocht.

• Topic Starter Topic Starter
Vier incidenten in metrostations en bus Londen

Uitgegeven: 21 juli 2005 14:21
Laatst gewijzigd: 21 juli 2005 14:37

LONDEN - Volgens Sky News zijn er incidenten in de Londense metro. Er zijn berichten van rook vanuit een trein. Scotland Yard heeft de incidenten bevestigd, aldus CNN. Er zijn nog geen meldingen van gewonden.

Volgens bronnen zijn er incidenten bij de metrostations Warren Street, Oval en Shepherd's Bush. Business News Radio meldt dat het een aanslag is op de Victoria Line metrolijn. Hulpdiensten zijn naar de plaats van de incidenten gestuurd, zo meldt het ANP. De metrostations zijn ontruimd.

Metropassagier Ivan McCracken vertelde aan Sky News dat hij met een Italiaanse man had gesproken die een explosie heeft gezien. "Hij vertelde me dat hij een man zag met een rugzak die plotseling ontploft. De mensen hebben snel zichzelf geëevacueerd. Er was geen paniek. Ik zag geen gewonden, maar mensen waren geschokt."

Bronnen hebben Sky News verteld dat er geweerschoten waren op een van de perrons in Warren Street. Eén spijkerbom is ontploft op één van de stations, meldt Reuters.

Ook is er een incident bij een bus bij Hackney in oost-Londen. Daar zou een bom zijn afgegaan

Spijkerbom dus. Klinkt meer als amateuristische na-apers.

Wel weer paniek.. angst..

daar gaat het om..

Je hebt nu ook kans dat het gewoon engelse zijn die alles opfokken.
Denk ook da de moslims die er nu wonen zich lekker voelen(ben er nou niet een voorstander van) maar dat weten ze zelf het beste.

ja en dan is london voor 50% moslim ofzo ?

nu maar hopen dat er geen slachtoffers gevallen zijn.

stelletje debielen die dat doen :mad:

ert zei:
Je hebt nu ook kans dat het gewoon engelse zijn die alles opfokken.
Denk ook da de moslims die er nu wonen zich lekker voelen(ben er nou niet een voorstander van) maar dat weten ze zelf het beste.

Tuurlijk jongen, neem het maar weer op voor de moslims.

Ook weer duidelijk waarom deze sectie normaliter dicht is. Er is een explosie geweest, daders zijn nog onbekend.

Ooggetuigeverslag gehoord van iemand die een jongen een rugzakje tot ontploffing zag brengen. Rookontwikkelingen elders, maar geen paniek at all onder de Londenaren!!

Jullie zijn super!! :thumbs:

Hahahhaa... wat een kouwe kikkers zijn dat he... ik zou gillen als een wijf.

HoHo ik ben juist geen lovertje als je het goed had gelezen. En als je in londen bent geweest kan je ook zien dat het er van sterft daar en niet zoals hier maar heel veel Pakistanen en zoiets. Hier denk je alleen maar aan Turken en Marokanen. Of dacht jij al gelijk dat het een Jamaicaan was die het had gedaan???? Nee dat dacht k ook niet

Ik wil zoveel zeggen, maar dan riskeer ik een ban of de aivd op mijn deurmat...

DBC01 zei:
Ik zou zeggen: Proberen kan geen kwaad :D

:D

Ik zou zoveel kunnen zeggen, maar het kan tegen me gebruikt worden. Zo had ik kunnen zeggen dat:

- het kaf NU van het koren gescheiden moet worden
- 'Deporteren' in de 21e eeuw geen woord uit het verleden hoeft te zijn
- Een geloof genaamd islam beter sekte genoemd kan worden
- Een verbod op de islam in Europa voor veel opluchting kan zorgen
- Iedereen die extremistische geloofsgedachten heeft per direct uitgezet moet worden

Maar al dat soort zaken zeg ik maar niet...

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, doe eens niet.

Ik las een mooi stuk van een psycholoog in een krant deze week.
Over de aanslagen en de theorieen erachter.

Een geloof in doodsstrijd was de titel.
Als een religie dusdanig bedreigd wordt door vernieuwingen uit andere delen van de wereld en zelf geen redenen heeft om zich op de borst te slaan (marteling en onderdrukking) zal het een uiterste strijd voeren teneinde te overleven in een wereld die vooruitgang eist als overlevingstechniek

Laatste nieuws: Drie politiemannen zitten een Aziatish uitziende man achterna in een Londens ziekenhuis. Interne memo aan het ziekenhuispersoneel waarschuwt voor een man met een blauwe trui waar draden uit komen...

DBC01 zei:
Ik las een mooi stuk van een psycholoog in een krant deze week.
Over de aanslagen en de theorieen erachter.

Een geloof in doodsstrijd was de titel.
Als een religie dusdanig bedreigd wordt door vernieuwingen uit andere delen van de wereld en zelf geen redenen heeft om zich op de borst te slaan (marteling en onderdrukking) zal het een uiterste strijd voeren teneinde te overleven in een wereld die vooruitgang eist als overlevingstechniek

Jihad?

DBC01 zei:
Laatste nieuws: Drie politiemannen zitten een Aziatish uitziende man achterna in een Londens ziekenhuis. Interne memo aan het ziekenhuispersoneel waarschuwt voor een man met een blauwe trui waar draden uit komen...

Nu naast de autobom, de treinbom en vliegtuigbom, de renbom?

:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven