eduardjanssen
Huge Freak
- Waardering
- 0
Markywannabee zei:ik snap het niet maar het is wel mijn topic
goedemorgen![]()
Slotje!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goedemorgen![]()
goedemorgen![]()

"hij wiens naam we niet noemen" is een poging aan het doen z'n leven te beteren, en heeft zelfs besloten dit gepaart te laten gaan met de in zijn ogen nodige medicatie, puur om ons surfgenot op dit forum te vergroten. Hierbij draag ik hem dan toch voor om een klein pluimpje te mogen ontvangen.eduardjanssen zei:Dus je snapt het nog steeds niet, elke letter die jij hier neergooit is een letter teveel!
Centaur zei:"hij wiens naam we niet noemen" is een poging aan het doen z'n leven te beteren, en heeft zelfs besloten dit gepaart te laten gaan met de in zijn ogen nodige medicatie, puur om ons surfgenot op dit forum te vergroten. Hierbij draag ik hem dan toch voor om een klein pluimpje te mogen ontvangen.![]()
18fitie zei:

Zal ik jou eens negatieve karma geven?18fitie zei:
Ben benieuwd hoe zo'n rood blokje je staat. 
18fitie zei:
I'm in!Centaur zei:Zal ik jou eens negatieve karma geven?Ben benieuwd hoe zo'n rood blokje je staat.
![]()

Marijn zei:ADHD ljikt me af en toe wel handig, kan je harder trainen lijkt me, langer nken etc..
bartp zei:
.nofear train! zei:Laat dat nou net de dingen zijn die markykwalibi nooit doet

Doede zei:
Remco - 1977 zei:Ik heb ook die nieuwe pillen van mijn vrouwelijke arts gekregen, maar nu loop ik continue met een stijveIk snap er niks van
![]()

Wat moet er dan met ADD-ers ?boogie zei:mss moeten we een apart forum oprichten voor de ADHD-ers. Want zo kan het niet langer!

delguy zei:dat is ook frappant, ik heb namelijk ADHD pillen gekregen van haagse johny uit de gym, sindsdien zweet ik veel, krimpen mijn ballen en krijg ik een dikke kop![]()
Remco - 1977 zei:Mmmh, ik denk dat ik die blauwe pillen van haar maar terug geef.