AndroidHealthClinic

Nieuwe ADHD medicijnen

ADHD ljikt me af en toe wel handig, kan je harder trainen lijkt me, langer nken etc..

eduardjanssen zei:
Dus je snapt het nog steeds niet, elke letter die jij hier neergooit is een letter teveel!
"hij wiens naam we niet noemen" is een poging aan het doen z'n leven te beteren, en heeft zelfs besloten dit gepaart te laten gaan met de in zijn ogen nodige medicatie, puur om ons surfgenot op dit forum te vergroten. Hierbij draag ik hem dan toch voor om een klein pluimpje te mogen ontvangen. :thumbup:

Centaur zei:
"hij wiens naam we niet noemen" is een poging aan het doen z'n leven te beteren, en heeft zelfs besloten dit gepaart te laten gaan met de in zijn ogen nodige medicatie, puur om ons surfgenot op dit forum te vergroten. Hierbij draag ik hem dan toch voor om een klein pluimpje te mogen ontvangen. :thumbup:

Ja maar dan wel op de juiste plek he!

mss moeten we een apart forum oprichten voor de ADHD-ers. Want zo kan het niet langer!

Remco - 1977 zei:
Ik heb ook die nieuwe pillen van mijn vrouwelijke arts gekregen, maar nu loop ik continue met een stijve??? Ik snap er niks van???

dat is ook frappant, ik heb namelijk ADHD pillen gekregen van haagse johny uit de gym, sindsdien zweet ik veel, krimpen mijn ballen en krijg ik een dikke kop :cool:

delguy zei:
dat is ook frappant, ik heb namelijk ADHD pillen gekregen van haagse johny uit de gym, sindsdien zweet ik veel, krimpen mijn ballen en krijg ik een dikke kop :cool:

Mmmh, ik denk dat ik die blauwe pillen van haar maar terug geef.

Terug
Naar boven