Michael111
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 89kg
Heren,
Ik ben een professioneel kickbokser en train bij Mike's Gym. Mijn trainer heeft een voedingsschema overhandigd en aangegeven dat er wat kilo's afmoeten, maar twijfel daarover. Nou heb ik geen tijd om mijn voeding af te wegen. Kunnen jullie mij helpen? 20 mei weer een wedstrijd en heb hier hulp voor nodig.
Ik weeg 89 kilo en ben 1.85 lang en 22 jaar. Wat ik gemiddeld door een dag eet (BULK):
08.00 300 ml melk met 7 eetlepels brinta en 1 schepje whey, 1 eetlepel lijnzaadolie
11.00 1 boterham pindakaas
12.00 4 boterhammen met pindakaas
15.00 2 boterhammen met pindakaas
18.00 wat de pot schaft, voldoende eiwitten/koolhydraten en vetten
19.00 TRAINING
20.30 whey shake met water/creatine/schepje destrose
21.00 rijst, broccoli, kip of tonijn
23.00 bakje kwark met handje pindanoten
Is dit een goede schema om vet te verliezen? Denk dat ik rond een vetpercentage zit van 18%. Armen/benen en rug zit geen vet, behalve rond mijn buikomtrek. Dit komt door dit bulkschema die ik de afgelopen maanden heb gehanteerd.
Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt
Ik ben een professioneel kickbokser en train bij Mike's Gym. Mijn trainer heeft een voedingsschema overhandigd en aangegeven dat er wat kilo's afmoeten, maar twijfel daarover. Nou heb ik geen tijd om mijn voeding af te wegen. Kunnen jullie mij helpen? 20 mei weer een wedstrijd en heb hier hulp voor nodig.
Ik weeg 89 kilo en ben 1.85 lang en 22 jaar. Wat ik gemiddeld door een dag eet (BULK):
08.00 300 ml melk met 7 eetlepels brinta en 1 schepje whey, 1 eetlepel lijnzaadolie
11.00 1 boterham pindakaas
12.00 4 boterhammen met pindakaas
15.00 2 boterhammen met pindakaas
18.00 wat de pot schaft, voldoende eiwitten/koolhydraten en vetten
19.00 TRAINING
20.30 whey shake met water/creatine/schepje destrose
21.00 rijst, broccoli, kip of tonijn
23.00 bakje kwark met handje pindanoten
Is dit een goede schema om vet te verliezen? Denk dat ik rond een vetpercentage zit van 18%. Armen/benen en rug zit geen vet, behalve rond mijn buikomtrek. Dit komt door dit bulkschema die ik de afgelopen maanden heb gehanteerd.
Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt