Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Persoonlijk vindt ik speed de grootste bende die er is. Heb wat kenissen die geregeld pep snuiven en die zien er niet uit! Ze eten nauwelijks of niet, zijn mager en wanneer ze kwaad zijn, flippen ze echt!
Het is de slechtste drugs die er is. Lichamelijk ga je er kapot aan. En wanneer je tijdens je down periode juist weer snuift om je energie op te wekken, zit je weer aan het begin van een aantal uur waarin je van UP naar DOWN gaat.
Na een tijdje stevig gebruik veranderen de meeste in een hoop ellende die hard van zich af bijten.
Ik gebruik ook nog weleens wat op feesten. Maar dan geen speed.
XTC, sos of GHB zijn met mate gewoon lekker eens in de zoveel tijd. En juist als je XTC alleen bij speciale gelegenheden gebruikt, houdt het z'n lekker love-werking.
Het is de slechtste drugs die er is. Lichamelijk ga je er kapot aan. En wanneer je tijdens je down periode juist weer snuift om je energie op te wekken, zit je weer aan het begin van een aantal uur waarin je van UP naar DOWN gaat.
Na een tijdje stevig gebruik veranderen de meeste in een hoop ellende die hard van zich af bijten.
Ik gebruik ook nog weleens wat op feesten. Maar dan geen speed.
XTC, sos of GHB zijn met mate gewoon lekker eens in de zoveel tijd. En juist als je XTC alleen bij speciale gelegenheden gebruikt, houdt het z'n lekker love-werking.

. ik gebruik nu geen speed meer . ma ik heb soms heimee na de dagen dat ik wakker bleef wachten en mij afsloot van de buitenwereld , voor mensen die mij kwaad wouden doen terug te pakken .

Ik hoop maar dat je ons in de zeik neemt met die post van je.

met zulke schuimbekken trek je echt dames aan