Fitness Seller

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

Persoonlijk vindt ik speed de grootste bende die er is. Heb wat kenissen die geregeld pep snuiven en die zien er niet uit! Ze eten nauwelijks of niet, zijn mager en wanneer ze kwaad zijn, flippen ze echt!

Het is de slechtste drugs die er is. Lichamelijk ga je er kapot aan. En wanneer je tijdens je down periode juist weer snuift om je energie op te wekken, zit je weer aan het begin van een aantal uur waarin je van UP naar DOWN gaat.

Na een tijdje stevig gebruik veranderen de meeste in een hoop ellende die hard van zich af bijten.

Ik gebruik ook nog weleens wat op feesten. Maar dan geen speed.
XTC, sos of GHB zijn met mate gewoon lekker eens in de zoveel tijd. En juist als je XTC alleen bij speciale gelegenheden gebruikt, houdt het z'n lekker love-werking.

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:
ik ben zo paranoia als wat . ik vertrouw niemand meer tegen mijn vriendin die zoveel voor me heeft gedaan doe ik altijd wel moeilijk dat ze mij bedriegt , vrienden en familie hetzelfde ze verbergen wat voor mij ed.
ik heb het een tijd terug zo erg gehad dat ik in het midden van de stad dacht dat mensen mij achtervolgde , en ik liep heel hard weg een straatje in en voelde dat 2 meter achter mij 2kerels liepen . ik draaide mij om klaar om in de aanval te gaan , en wat bleek er was helemaal niemand . mijn omgeving en zeker mijn vriendin begrijpt het ergens wel , en ik weet ook dat dat een serieus probleem is van mij . maar 5min nadat ik gezegd heb dat het mijn eigen schuld is , steekt dat wantrouwen weer op . ik ben ook zeer lichtgeraakt op het ene moment ben ik poeslief en een seconde erna krijg ik een uitbarsting waarin ik wel iemand de strot kan dichtknijpen :( . ik gebruik nu geen speed meer . ma ik heb soms heimee na de dagen dat ik wakker bleef wachten en mij afsloot van de buitenwereld , voor mensen die mij kwaad wouden doen terug te pakken .

:eek:

koetje zei:
ik ben zo paranoia als wat . ik vertrouw niemand meer tegen mijn vriendin die zoveel voor me heeft gedaan doe ik altijd wel moeilijk dat ze mij bedriegt , vrienden en familie hetzelfde ze verbergen wat voor mij ed.
ik heb het een tijd terug zo erg gehad dat ik in het midden van de stad dacht dat mensen mij achtervolgde , en ik liep heel hard weg een straatje in en voelde dat 2 meter achter mij 2kerels liepen . ik draaide mij om klaar om in de aanval te gaan , en wat bleek er was helemaal niemand . mijn omgeving en zeker mijn vriendin begrijpt het ergens wel , en ik weet ook dat dat een serieus probleem is van mij . maar 5min nadat ik gezegd heb dat het mijn eigen schuld is , steekt dat wantrouwen weer op . ik ben ook zeer lichtgeraakt op het ene moment ben ik poeslief en een seconde erna krijg ik een uitbarsting waarin ik wel iemand de strot kan dichtknijpen :( . ik gebruik nu geen speed meer . ma ik heb soms heimee na de dagen dat ik wakker bleef wachten en mij afsloot van de buitenwereld , voor mensen die mij kwaad wouden doen terug te pakken .

Lekker doorsnuiven dan. :no:

@ Koetje: met mannen als jij ben ik altijd blij dat ik redelijk kan kickboksen. :D Ik hoop maar dat je ons in de zeik neemt met die post van je. :D

Speed is de grootste troep die ik ooit geprobeerd heb. De kater staat in geen enkele verhouding tot de high. Nou ja, high…… De high bestond uit de onbedwingbare behoefte te knokken met de uitsmijter. Tot grote spijt van mijn tandarts ging de beste man niet op mijn uitnodiging in (ik werd uitgelachen, best een vernedering). Speed is 100% rotzooi. :mad:

Marihuana, zo heel af en toe anabolen steroïden en zo af en toe een biertje. En voor de rest vind ik het wel best met drugs. De luchtverfrisser laat ik ook maar aan me voorbij gaan.

Ik zal eens foto's van mezelf plaatsen toen ik als speedsnuivend pubertje nog zo'n kilo of 48-50 woog.

Gasten waar ik mee omging zeiden op een gegeven moment dat ik niet eens meer in staat was om een meisje te krijgen met mn ingevallen kop.

koetje zei:
I Know the feeling... :cool:

Alleen de laatste zin niet...

• Topic Starter Topic Starter
Hoorde gisteren dat Explosion wordt geweerd uit A'dams smartshops; ze zeggen daar dat het gewoon harddrugs is; een mengeling van GHB met XTC. Ze verkopen het dus niet in de smartshops???

Leviathan zei:
Ik zal eens foto's van mezelf plaatsen toen ik als speedsnuivend pubertje nog zo'n kilo of 48-50 woog.

Gasten waar ik mee omging zeiden op een gegeven moment dat ik niet eens meer in staat was om een meisje te krijgen met mn ingevallen kop.

ja ik ook niet ik woog 62 kg en meiden waren bang voor mij :( .

maar wat ik wel leuk vind nu ik gekapt ben met speed is dat ik weer een erectie kan krijgen wat me vroeger een hele tijd niet meer lukte

koetje zei:

maar wat ik wel leuk vind nu ik gekapt ben met speed is dat ik weer een erectie kan krijgen wat me vroeger een hele tijd niet meer lukte
Dat is klote zeg. Kan je eindelijk weer een paal krijgen, werkt je vriendin voor geen meter mee...

koetje zei:

Dan kun je beter paddo's vreten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Ik zit btw de laatste tijd wel eens op Partyflock, eigenlijk gewoon een vaag, verkapt BrEeZaH-board. En daar is bijna 90% lyrisch over speedgebruik.

Ze vinden het allemaal oooo zooo geweldig. ??? :rolleyes:

Waarschijnlijk ben ik gewoon over die periode heen gegroeid en heb ik dr een andere kijk op? ;)

speed zuigt. De pijn in uw neus zegt al genoeg als je snuift :s

acidreign zei:
speed zuigt. De pijn in uw neus zegt al genoeg als je snuift :s

Ik had mn neus eens gesnoten na 3 dgn speedgebruik, ik kreeg een bloedneus en het viel met dikke druppels uit mn neus.

Goed bezig dacht ik dan :thumbs:

:nope:

Hier komen de dames met groepen op af! :rolleyes:

15283_large.png

ik moet zeggen dat ik speed ook de tofste drugs vind,, vooral op party´s.
als ik aan de mdma, ghb of wat niet al zou zitten word ik veels te ontspannen en ga ik ergens hangen en een beetje ouwehoeren. als ik speed op zou hebben ga ik helemaal uit mn dak,, hakkuh en zaguh tot je bijna moet kotsen !

@ leviathan ik heb oook nog enkele pics ze zijn te vergelijken met de jouw"e :o met zulke schuimbekken trek je echt dames aan

mijn kreet van vroeger ; harde wangentjes zijn lekker gaan we ff hakkuh dan :o

koetje zei:
@ leviathan ik heb oook nog enkele pics ze zijn te vergelijken met de jouw"e :o met zulke schuimbekken trek je echt dames aan

Ff ter duidelijkheid. Dit ben ikzelf niet op die foto's.

Ik vind als je speed pakt, doe het dan goed en pak dan methyl-amfetamine... :cool:

Dikke foto's man. hilarisch.

Terug
Naar boven