AndroidHealthClinic

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

Het is uitverkocht, vanaf 15 april wordt er weer geleverd.

Ik wilde het bestellen, maar ik denk niet dat ik het doe. Als ik ergens een hekel aan hen is het wel slapeloosheid. Dan lig je als een idioot te draaien in je bed. Je denkt dat je nu wel kunt gaan pitten, je gaapt constant en je lijf voelt gaar. Wanneer je die heerlijk zachte dekens over je lijf heen trekt knallen die doppen weer open.

Ik had het twee weken geleden nog, toen ik het afronden en inleveren van mijn scriptie vierde met wat vrienden. MDMA, een halve pil en uiteindelijk nog een halve gram coke. Was natuurlijk weer een te gekke avond, totdat ik thuiskwam. Ben nog een blokje om wezen joggen. Heb daarna de afwas nog gedaan. Na een warme douche was ik echt wel klaar om te gaan slapen. Maar nee, die doppen bleven open. De slaap die ik had was heel onrustig. Elk halfuur wakker. Nu had ik ook wel een stevige cocktail op, maar van een enkele pil heb ik het ook.

Dus jongens, bedankt voor de reviews! Misschien op een mooi feest dat ik het eens meeneem. Maar zo maar, tijdens het uitgaan, of op een koeke avond: neen dank u!

• Topic Starter Topic Starter
Splendid zei:
Het is uitverkocht, vanaf 15 april wordt er weer geleverd.

Ik wilde het bestellen, maar ik denk niet dat ik het doe. Als ik ergens een hekel aan hen is het wel slapeloosheid. Dan lig je als een idioot te draaien in je bed. Je denkt dat je nu wel kunt gaan pitten, je gaapt constant en je lijf voelt gaar. Wanneer je die heerlijk zachte dekens over je lijf heen trekt knallen die doppen weer open.

Ik had het twee weken geleden nog, toen ik het afronden en inleveren van mijn scriptie vierde met wat vrienden. MDMA, een halve pil en uiteindelijk nog een halve gram coke. Was natuurlijk weer een te gekke avond, totdat ik thuiskwam. Ben nog een blokje om wezen joggen. Heb daarna de afwas nog gedaan. Na een warme douche was ik echt wel klaar om te gaan slapen. Maar nee, die doppen bleven open. De slaap die ik had was heel onrustig. Elk halfuur wakker. Nu had ik ook wel een stevige cocktail op, maar van een enkele pil heb ik het ook.

Dus jongens, bedankt voor de reviews! Misschien op een mooi feest dat ik het eens meeneem. Maar zo maar, tijdens het uitgaan, of op een koeke avond: neen dank u!

Klinkt als iemand die niet wil kuren omdat ie last krijgt van kleine ballen en niet weet dat er zoiets bestaat als HCG, Clomifen en Nolvadex, Splendid.

Wát een idee om zonder 'relaxanten' in bed te gaan liggen.
Nee hehe, zo trekt niemand het natuurlijk.
Themazepam is hét antwoord op 'stappersdrugs', 2x10mg en je slaapt als een roosje.

DBC01 zei:
Klinkt als iemand die niet wil kuren omdat ie last krijgt van kleine ballen en niet weet dat er zoiets bestaat als HCG, Clomifen en Nolvadex, Splendid.

Wát een idee om zonder 'relaxanten' in bed te gaan liggen.
Nee hehe, zo trekt niemand het natuurlijk.
Themazepam is hét antwoord op 'stappersdrugs', 2x10mg en je slaapt als een roosje.
Die vergelijking met kuren is natuurlijk totale onzin.

Maar verder bedankt voor de tip hoor! Ik zal eens kijken of ik voor die twee keer per jaar dat ik de koekerd moet uithangen eens wat van die tefalpan kan cheffen.

benchMarc zei:
:roflol: voor jou was de overgang van harddrugs naar AS ook maar een kleine stap :P ;)

Btw... ik vraag me af hoe snel de overheid weer hierop gaat ingrijpen. Reken maar dat ze zsm iets verzinnen waardoor het niet meer legaal is. Het beste kun je nu een hele hoop gaan inkopen :D

Daarvoor is het veel te duur. Aangezien de meesten er toch (praktisch) niet op slapen zou je haast beter een paar gr speed kunnen kopen.

Stukje goedkoper, alleen ongetwijfeld ook slechter.

@Acidreign: Het spul is dankzij de megapopulairiteit de helft van de tijd uitverkocht, zodoende komt je bestelling in een wachtrij.

mja of dikke toet roken voor je gaat slapen. Helpt soms wel als je onder de coke zit om te slapen.

klote dat het uitverkocht is, ik kreeg nochtans vorige week donderdag een mail van de site met 'verzonden!' dus ik hoopte het snel in de bus te krijgen.

Anyway als ik het maar voor volgende week donderdag heb, men studentenvereniging doet lekker feestje in red & blue :)

Mensen die toevallig dan in A'pen zijn en zin hebben om te feesten, let me know :)

Leviathan zei:
Daarvoor is het veel te duur. Aangezien de meesten er toch (praktisch) niet op slapen zou je haast beter een paar gr speed kunnen kopen.
Dat maakt niet uit. Verboden wordt het wel, let maar op. Ook al is het nog zo duur.

heb het al binnen.. ga misschien dit weekend proberen of volgend weekend. Zie wel zit geen haast bij :D

Vertel nog wel hoe het is afgelopen

benchMarc zei:
Dat maakt niet uit. Verboden wordt het wel, let maar op. Ook al is het nog zo duur.

Ik bedoelde dat het spul te duur is om ff een zooi van in te kopen.

20 buisjes ben je al gauw 200 euro kwijt. Leg dr n honderdje bij en je hebt 100 gr pep.

heb hem al geprobeerd, beetje dor de cola heen, zeer goed te doen, werkt goed.

nou Explosion heet dat in de smartshop en is goed te doen! je word er wel lekker leip van! lijkt heel erg op xtc! alleen het mist toch iets! doe mij maar een good old snoepje...

met een buisje :P

Na een paar maanden braaf geleefd, wordt het weer eens tijd voor een feestje. Binnekort ghosttown, mischien ook maar eens explosion proberen. Maar toch voor de zekerheid een paar snoepjes en wat pep mee :D

Ik heb een aantal jaren flink gesnoven en geslikt, maar heb er nu (bijna) geen behoefte meer aan. Ik kwam er op een gegeven moment achter dat ik een veel leukere avond had zonder drugs.
Zo eens in de zoveel maanden gebruik ik nog wel wat, maar dat valt meestal tegen. Paddo's lijken met ook wel weer eens leuk, misschien neem ik ze volgende week mee op vakantie. :cool:

haha lachen dit, had het dus ook besteld wat blijkt nu kan je het bij de eerste de beste smartshop hier in de buurt krijgen. en ik maar wachten en wachten en wachten. :o

ik snap niet wat iedereen tegen speed heeft . ja je bent de volgende ochtend een lijk , en tuurlijk ben ik zo paranoia als een ontoerekeningsvatbare geworden . maarre snelle is lekker goedkoop , zeer effectief en ook zeer handig in de cut . wel jammer dat je er zo agressief van wordt :( . even een tip als je een avondje speed hebt gebruikt en niet kan slapen eet dan de volgende ochtend een stuk fruit zodat de keutels die je daarna uitschijt niet aanvoelen als kiezelstenen

koetje zei:
ik snap niet wat iedereen tegen speed heeft . ja je bent de volgende ochtend een lijk , en tuurlijk ben ik zo paranoia als een ontoerekeningsvatbare geworden . maarre snelle is lekker goedkoop , zeer effectief en ook zeer handig in de cut . wel jammer dat je er zo agressief van wordt :( . even een tip als je een avondje speed hebt gebruikt en niet kan slapen eet dan de volgende ochtend een stuk fruit zodat de keutels die je daarna uitschijt niet aanvoelen als kiezelstenen

Daarom juist ook. Ik heb door het spul heavy waanideeen en stemmen in mn hoofd gehad. Combinatie: 3 nachten wakker + een zooi speed.

Speedniffers worden zonder uitzondering allemaal paranoïde op de lange termijn!

2hard2die zei:
Speedniffers worden zonder uitzondering allemaal paranoïde op de lange termijn!

ik ben zo paranoia als wat . ik vertrouw niemand meer tegen mijn vriendin die zoveel voor me heeft gedaan doe ik altijd wel moeilijk dat ze mij bedriegt , vrienden en familie hetzelfde ze verbergen wat voor mij ed.
ik heb het een tijd terug zo erg gehad dat ik in het midden van de stad dacht dat mensen mij achtervolgde , en ik liep heel hard weg een straatje in en voelde dat 2 meter achter mij 2kerels liepen . ik draaide mij om klaar om in de aanval te gaan , en wat bleek er was helemaal niemand . mijn omgeving en zeker mijn vriendin begrijpt het ergens wel , en ik weet ook dat dat een serieus probleem is van mij . maar 5min nadat ik gezegd heb dat het mijn eigen schuld is , steekt dat wantrouwen weer op . ik ben ook zeer lichtgeraakt op het ene moment ben ik poeslief en een seconde erna krijg ik een uitbarsting waarin ik wel iemand de strot kan dichtknijpen :( . ik gebruik nu geen speed meer . ma ik heb soms heimee na de dagen dat ik wakker bleef wachten en mij afsloot van de buitenwereld , voor mensen die mij kwaad wouden doen terug te pakken .

Terug
Naar boven