AndroidHealthClinic

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

Mijn methylone ervaring......

Ik heb afgelopen Zondag de methylone geprobeert. Eerst om 15:00 het eerste buisje....

Half uurtje later begon ik iets te merken, vermoeidheid trok weg en mn waarneming werd iets anders. Ongeveer n uur na inname werkte het spul vollop. Om 19:00 heb ik het 2e buisje genomen.

De werking lijkt heel sterk op die van speed, alleen zonder de tintelingen. met speed kreeg ik altijd tintelingen langs mn ruggegraat. Het spul werkt ook behoorlijk heftig. Nu had ik dit effect eigenlijk ook verwacht, omdat zoals ik al eerder in deze thread heb geschreven, het chemisch nauw verwant is aan 'Cat', een clandestien geproduceerde designer drug dat direct is afgeleid van amfetamine.

Ik kreeg er een droge bek van, en had zin om 1000 dingen tegelijk te doen, maar het liefst zat ik toch maar op mn stoeltje. Een eind gaan lopen is ook altijd erg prettig met zulke middelen, maar dat heb ik maar niet gedaan.

Ik snap verder niet hoe mensen de link kunnen leggen met een 'XTC-alternatief ', want het is zeker geen 'love' of 'hugdrug'. Ik kreeg dezelfde serieuze uitdrukking in mn gezicht als toen ik nog met spiegeltje/buisje/zakkie in de weer was 8 jr geleden. Het was niet makkelijk om een smile op mn bek te krijgen.....eerder het welbekende zenuwspeedlachje, je vindt iets leuk maar kunt dr niet uitbundig om lachen omdat je strak staat.

Al met al was het 5:30 sochtends voor ik n keer in slaap viel.

Conclusie: voor n party is het ideaal,om lekker op de bank te hangen kan ik je beter mdma aanraden.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk verslagje maar tóch blijft drugsgebruik een zéér persoonlijk verhaal.

Wat voor jou als een speedverhaal langstrok kan voor een ander erg 'XYC-achtig' zijn.
Net als met steroiden-kuren is het uiteindelijk de gebruiker zelf die moet zien hoe het bj hem/haar overkomt.

Het verbaast me trouwens opnieuw hoe sterk het is, iemand met een drugsverleden als jij heeft een aardige resistentie opgebouwd maar toch zeg je nog dat het zeker heftig is.
Ben benieuwd....

Thanx voor de ervaring Leviathan.
Ik denk dat ik een rondje oversla met deze drugs. Alles wat riekt naar uppers laat ik links liggen. Efedrine vindt ik al heftig genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Efedrine daar mik ik er rustig 6 van achterover in 1 keer :D

Kheb het besteld, leuk voor tiesto in disneyland aangezien ik niet gepakt zou willen worden met MDMA in frankrijk.

Ik laat het tegen die tijd wel weten hoe het was.

DBC01 zei:
Efedrine daar mik ik er rustig 6 van achterover in 1 keer :D
6!? 6 keer een 0,5 gram met 8% alkaloïden!? :eek:
Dan stort ik schuimbekkend en stuiptrekkend ter aarde, ben ik bang.
Mijn tax is 3 caps verdeeld over de dag. Als ik merk dat de energie boost minder wordt dan hoef ik ook maar 2 dagen af te kicken, daarna reageert mijn lichaam weer even heftig op efedrine. :)
Ik kan niet zo goed tegen uppers, van speed bijvoorbeeld wordt ik ronduit agressief. :(
@ Mock: in Frankrijk hangen ze je al op voor 1 gram hash. Vooral als je uit Nederland komt.... :rolleyes:

Nou ik heb ook eens 6 jellow jackets op (smartdrugs) omdat je daar vaag van zou worden. Mijn eerste ephedra ervaring. Ik heb mijn eigen nog nooit zo klote gevoeld, in het begin was het wel leuk met tintelingen in je hoofd en flink opgewekt zijn.
Toen ik echter in bed lag ging mijn hart tekeer alsof ik een maraton aan het lopen was, zweete ik als de t*ring en op een gegeven moment kwam alles wat ik in mijn maag en darmen had er op twee manieren uit. Heb die nacht geen oog dicht gedaan.
Ik heb me nog nooit zo klote gevoeld van welke vorm van stimmulerende middelen dan ook.
Tegen woordig kan ik ook vrij goed tegen ephedra en het effect wordt bij mij al vrij snel minder.

DBC01 zei:
Leuk verslagje maar tóch blijft drugsgebruik een zéér persoonlijk verhaal.

Wat voor jou als een speedverhaal langstrok kan voor een ander erg 'XYC-achtig' zijn.
Net als met steroiden-kuren is het uiteindelijk de gebruiker zelf die moet zien hoe het bj hem/haar overkomt.

Het verbaast me trouwens opnieuw hoe sterk het is, iemand met een drugsverleden als jij heeft een aardige resistentie opgebouwd maar toch zeg je nog dat het zeker heftig is.
Ben benieuwd....

Klopt....op Partyflock lees ik veel uiteenlopende verhalen. Er zijn er die het een prima drug voor thuis op de bank vinden. Weer een ander noemt het HET alternatief voor xtc. En weer een ander vond het net als ik erg speedy.

Het is verder zeker een heftig middel, onderschat het niet!!! Wat ik dus wel in elk relaas weer tegenkom, is de slapeloosheid na gebruik. Ik denk dat iemand met 3 buisjes makkelijk een nacht kan doortrekken.

Wat betreft resistentie; wanneer ik slechts 1 goede pil slik, raak ik weer compleet van de kaart. Tenzij ik het ieder weekend zou gebruiken.

Lol, ik zou helemaal gek worden als ik het thuis zou gebruiken. Gelukkig die ik alleen maar pillen slikken op feesten.

Maat van me had op InQontrol er 2 tegelijk gepakt. Hij wist niet wat ie meemaakte :D

Schijnt goed spul tezijn. Maarja, armani's vind ik ook relax, dus ik laat het hierbij.

morgenvroeg op 3fm voor de verandering nog een x de dopeshow :P Giel Beelen gaat het ff uitproberen in de uitzending dus ff luisteren dan maar :P

Laatst bewerkt:
heb het van het weekend ook geprobeerd,, was wel aardig maar ben dr niet echt van de kaart van geraakt. Ben begonnen met 1 buisje en later er nog een bij gegooid. Een alternatief voor pillen vind ik het zeker niet,, maar om thuis lekker met maten op de bank mee te ouwehoeren is het zeker een geschikt middel.

Lauw zei:
6!? 6 keer een 0,5 gram met 8% alkaloïden!? :eek:
Dan stort ik schuimbekkend en stuiptrekkend ter aarde, ben ik bang.
Mijn tax is 3 caps verdeeld over de dag. Als ik merk dat de energie boost minder wordt dan hoef ik ook maar 2 dagen af te kicken, daarna reageert mijn lichaam weer even heftig op efedrine. :)
Ik kan niet zo goed tegen uppers, van speed bijvoorbeeld wordt ik ronduit agressief. :(
@ Mock: in Frankrijk hangen ze je al op voor 1 gram hash. Vooral als je uit Nederland komt.... :rolleyes:

Ik had op dancevalley 8 ephedrine's op (25 mg/st.) en na 2 uur voelde ik er nog niets van. Dus toen ben ik maar overgestapt op beetje mdma, dat werkte wel lekker :) Ik moet er wel bij zeggen dat ik ontzettend veel gegeten had die avond en nog een hele dikke weightgainer shake een uur voordat ik die ephedrine's at.

Leuk topic dit.

Ben toch wel benieuwd naar alle nieuwe soorten dope die er nu te verkrijgen zijn.
Ketamine schijnt ook een ongelofelijke knaller te zijn als ik het zo om me heen hoor.....een uur lang op een vette trip en dan ben je weer terug op aarde...geinig :D

Ik wacht nog even tot de zomer en zal dan weer wat leuke feestje pakken en me uitermate goed gaan verdiepen in plezierpoedertjes ;)

Impulz Outdoor zal de start van mijn feestzomer zijn...ik heb er nu al zin in!! :p

Testo zei:
Ketamine schijnt ook een ongelofelijke knaller te zijn als ik het zo om me heen hoor.....een uur lang op een vette trip en dan ben je weer terug op aarde...geinig :D

Afgelopen jaar heb ik een gram ketamine gekregen om eens te proberen. Heftig spulletje :D

4-5 nifjes en je bent binnen 5 minuten van de planeet. Ik kreeg het gevoel alsof ik een openbaring kreeg. Voordeel is dat het niet onnodig lang werkt en je er erg weinig van nodig hebt. Ik heb met het grammetje ongeveer 4 Zaterdagavonden gedaan. Dus het is wel waar voor je geld.

Ander voordeel ervan vondt ik dat je erna zeer goed kunt slapen en de volgende dag geen katergevoel hebt. Misschien iets lammer als normaal maar thats it.

Maar dat is mijn keta-ervaring, wil niet zeggen dat n ander het ook zo ervaart.

leviathan is het toevallig ook Dutchforce? :P

Leviathan zei:
Afgelopen jaar heb ik een gram ketamine gekregen om eens te proberen. Heftig spulletje :D

4-5 nifjes en je bent binnen 5 minuten van de planeet. Ik kreeg het gevoel alsof ik een openbaring kreeg. Voordeel is dat het niet onnodig lang werkt en je er erg weinig van nodig hebt. Ik heb met het grammetje ongeveer 4 Zaterdagavonden gedaan. Dus het is wel waar voor je geld.

Ander voordeel ervan vondt ik dat je erna zeer goed kunt slapen en de volgende dag geen katergevoel hebt. Misschien iets lammer als normaal maar thats it.

van ketamine wel es gehoord dat je in een diep dal kan geraken; tijdens je rush opeens een kwartier helemaal in de put. Maar verder moet het idd mooi spul zijn.

Van Special K (Ketamine) kun je in een K-hole vallen. Had daar al eens een thread over gepost, schijnt een zeer ingrijpende ervaring te zijn.

Leviathan zei:

Volgens mij beschrijf je het helemaal goed,kerel. :D

Dat is namelijk precies wat ik ook gehoord heb.

Heb je ook al die nieuwe ghb geprobeerd?
Schijnt 5x zo sterk te zijn dus je hebt maar een dopje nodig ofzo?

Ik ben altijd wel een liefhebber van ghb geweest samen met wat baco's.....bloedgeil!! ;)
En ja,ik weet dat ghb en alcohol niet lekker samen gaan maar ik heb er toch van genoten :D

Rob G zei:
Ik had op dancevalley 8 ephedrine's op (25 mg/st.) en na 2 uur voelde ik er nog niets van.
Ik denk dat je gerust kan stellen dat iedereen toch weer anders reageert op drugs. Ik ben nogal gevoellig voor stimulerende middelen. Een kameraad van me vreet gerust 2 stackers tegelijk op. Dat hoef ik dus niet te doen, dan loop ik 4 uur te stuiteren. :eek:
Ouderwetsche mdma is leuk. Alleen jammer dat de gezondheidsrisico’s nog steeds zo vaag zijn, en de kater liegt er ook niet om (voor mij een teken dat het allesbehalve gezond voor je is). Paddo’s zijn ook leuk als je ervoor in de stemming bent. De laatste keer heb ik samen met een kameraad een halve dosis genomen en de finale van Temptation Island zitten kijken, de volgende dag had ik geen kater maar wel spierpijn in mijn buik van de slappe lach van de vorige avond. :D

Ik heb het geprobeerd. (Twee maal een half buisje)

In eerste instantie kreeg ik een minuutje de bibbers en had ik het gevoel dat er een MDMA pil insloeg...

Helaas zette dat gevoel niet door maar had ik wel een gevoel van energie over me heen. Ik moet beamen dat het meer een speedy gevoel geeft dan mdma, want je wordt er (helaas) niet echt waus van. Toch is het niet helemaal hetzelfde als een lijn pep, want ik heb het gevoel dat het een upper is , waar de kop er een beetje af is.
Beetje vreemd uit te leggen , maar je staat strak zonder echt strak te staan.
(Nu ik dit terug lees, lijkt dit nergens op te slaan)
De werking lijkt dus een beetje op een "milde" amfetamine, maar vergis je niet!
Als de boel uit begint te werken komen er nog een aantal uurtjes hartkloppingen, onrustig gevoel, slapeloosheid(!) en zuur zweet aan.

Ondanks "milde" werking niet echt een mild goedje dus!
Ik besefte direct weer waarom ik jaren geleden pep had afgezworen...

Terug
Naar boven