Fitness Seller

Nieuwe foto Rob12345

  • Topic starter Rob
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Originally posted by RSI
Hello i'm Bill gates, wanna trade bodies with me now? :)


btw, i have no penis anymore, still wanna trade?

ghehehehe :P
 
Originally posted by rob12345
Hahaha, neej ik ben wel knapper als Bill gates, maar als Bill mijn lichaam wou hebben in ruil voor zijn lichaam EN zijn kapitaal dan ging ik direct akkoord!!!!!! want waar hoef je je met zo'n kapitaal nou zorgen om te maken, nergens toch ?
Ok bodybuildingwedstrijden draaien zal niet gaan, maar de coïtus zal vast niet minder worden want met zoveel geld kun je zoveel vrouwen krijgen als je wilt! geld en vrouwen, wat wil je nog meer



gr rob





sow he niet verwacht dit ooit uit jou mond te horen Rob!!! Schandalig!!!!! :) Wat wil je nog meer?!?!?! MASSA VERDOMME!!!
 
Met al het geld van de wereld koop je geen geluk en gezondheid.
 
Originally posted by soulreaver
Met al het geld van de wereld koop je geen geluk en gezondheid.

maar wel een dik huis, vette slee en zoveel roids als je wil... in zekere zin dus ook geluk :)

Bovendien kun je alle medische hulp die je nodig hebt makkelijk betalen dus in zekere zin zorgt het ook voor gezondheid.
 
That's one way of seeing things... :p


@Rob12345:
Damn, top hoor voor iemand van 17,5! :thumb:
 
Originally posted by Rob G


maar wel een dik huis, vette slee en zoveel roids als je wil... in zekere zin dus ook geluk :)

Bovendien kun je alle medische hulp die je nodig hebt makkelijk betalen dus in zekere zin zorgt het ook voor gezondheid.

Relativeren jongen, echt, de meeste miljonairs zijn ongelukkig, waarom denk je dat alcoholisme en drugsgebruik zo gigantisch hoog liggen onder de echte rijken. Kennis van me moeder is een aannemer en inmiddels miljonair, onlangs is ze vrouw gestorven aan kanker, al zijn geld heeft daar niets aan kunnen veranderen, ze werd begraven in een unieke cocon die een paar miljoen heeft gekost, maar daar koopt die ze vrouw niet mee terug. Wanneer je eenmaal sterfgevallen en ziekten als kanker van heel erg dichtbij mee hebt gemaakt wil ik graag nog eens met je praten erover. Geloof me, je zal je mening herzien. Geld kan je leven veraangenamen, maar nooit gelukkig maken. Daar moet je zelf voor zorgen.
 
Ziet er goed uit man Rob!:thumbup:

Jammer dat je ff heb stil gestaan, maarja nu weer
extra hard trainen:D lekker beuken!!!

Succes
 
Boh, 17,5 en zo uitzien. Ik ben ongeveer even oud maar zie er nog lang niet zo uit.
Als ik naar je handen kijk, vind ik dat je ook best dikke vingers hebt voor iemand van 17,5. Was je soms heel snel uitgegroeit ofzo ?
 
Ziet er heel massief uit. Zeker voor jouw leeftijd is het een hele mooie prestatie! :thumb:
 
k was op mn 13e uitgegroeid, heb ook altijd wel zwaar werk gedaan, en was altijd al sterk, dus heb mn goede basis daar aan te danken denk ik,


gr rob




Originally posted by Mouzer
Boh, 17,5 en zo uitzien. Ik ben ongeveer even oud maar zie er nog lang niet zo uit.
Als ik naar je handen kijk, vind ik dat je ook best dikke vingers hebt voor iemand van 17,5. Was je soms heel snel uitgegroeit ofzo ?
 
Ik weet het niet hoor
Ik ken zat mensen die net kunnen rond komen van hun magere loontje en als je die milionairs eens in hun schoenen zou zetten dan zouden ze liever dood gaan dan op hun manier leven, want een rijk iemand weet niet wat het is om in angst te leven voor de volgende nota en hoeft niet bang te wezen dat zijn kinderen te slecht eten krijgen omdat er simpel weg niet genoeg geld is...............think about that


gr rob

Originally posted by soulreaver


Relativeren jongen, echt, de meeste miljonairs zijn ongelukkig, waarom denk je dat alcoholisme en drugsgebruik zo gigantisch hoog liggen onder de echte rijken. Kennis van me moeder is een aannemer en inmiddels miljonair, onlangs is ze vrouw gestorven aan kanker, al zijn geld heeft daar niets aan kunnen veranderen, ze werd begraven in een unieke cocon die een paar miljoen heeft gekost, maar daar koopt die ze vrouw niet mee terug. Wanneer je eenmaal sterfgevallen en ziekten als kanker van heel erg dichtbij mee hebt gemaakt wil ik graag nog eens met je praten erover. Geloof me, je zal je mening herzien. Geld kan je leven veraangenamen, maar nooit gelukkig maken. Daar moet je zelf voor zorgen.
 
helemaal mee eens Rob. heb t zef ook niet breed en bel dus wel elke maand de girofoon om te kijke of ik weer t een en ander kan doen.

Maar damn, goede fotos man..jij komt er wel en niet vergeten wie de members op dbb waren he;)
 
Originally posted by dandyman

Maar damn, goede fotos man..jij komt er wel en niet vergeten wie de members op dbb waren he;)


Uiteraard !!!

gr rob
 
Originally posted by soulreaver


Relativeren jongen, echt, de meeste miljonairs zijn ongelukkig, waarom denk je dat alcoholisme en drugsgebruik zo gigantisch hoog liggen onder de echte rijken. Kennis van me moeder is een aannemer en inmiddels miljonair, onlangs is ze vrouw gestorven aan kanker, al zijn geld heeft daar niets aan kunnen veranderen, ze werd begraven in een unieke cocon die een paar miljoen heeft gekost, maar daar koopt die ze vrouw niet mee terug. Wanneer je eenmaal sterfgevallen en ziekten als kanker van heel erg dichtbij mee hebt gemaakt wil ik graag nog eens met je praten erover. Geloof me, je zal je mening herzien. Geld kan je leven veraangenamen, maar nooit gelukkig maken. Daar moet je zelf voor zorgen.

Gedeeltelijk mee eens. Kijk als jou vrouw aan kanker overlijd zul je altijd ongelukkig zijn, of je nu rijk bent of niet. Dus in dat geval doet het r niet toe of die vent nou wel of niet rijk was. En natuurlijk zijn zaken als familie en vrienden belangrijker als geld. Ik heb zelf ook een sterfgeval meegemaakt (mijn vader is ruim 2 jaar geleden verongelukt) maar ik ben nog steeds van mening dat geld tot op zekere hoogte gelukkig maakt. Je hebt gewoon een bepaalde hoeveelheid geld nodig om je primaire behoeftes te bekostigen. Zit je daar onder dan zul je daar denk ik zeker ongelukkiger door worden. Als je elke stuiver om moet draaien om zo uiteindelijk toch nog goed uit te komen heb je denk ik een minder gemakkelijk leven (met meer stress) als dat je niet zo op je centen hoeft te letten. Natuurlijk word je niet echt gelukkiger als je 2 millioen verdient ipv 1.5 millioen. Je hebt dit zelf al goed omschreven: Geld kan je leven veraangenamen, maar nooit gelukkig maken.

maar ik ga :to: Robbie, post eens wat meer pics want met alleen deze ga je mijn vote niet winnen :)
 
Geld maakt je leven makkelijker, maar geld maakt je niet gelukkig :)

SHOW ME THE MONEY!
 
Originally posted by RSI
Geld maakt je leven makkelijker, maar geld maakt je niet gelukkig :)

SHOW ME THE MONEY!


hoe kan een makkelijker leven je niet gelukkiger maken?!

geld is niet alles maar het is toch al een begin...

:D
 
heel netjes vooral voor je leeftijd :D ga zo door
 
zeer veel potentie! nog erg jong ma zie zeker mogelijkheden voor je om wedstrijden te doen.
keep up the good work!

Luca
 
17,5 en dan zo toppie eruit zien!

petje af hoor! succes verder!!:thumb: :rocker:
 
Netjes kerel,

keep up the good work.
 
Back
Naar boven