Fitness Seller

Verloor motivatie door weegschaal

  • Topic starter Goud
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 3K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Goud

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2016
Berichten
70
Waardering
25
Lengte
1m74
Heb altijd getraind en gedieet maar in 2019 nam ik t heel serieus met gekke resultaten. ( zie foto )

2 jaar later ben weer bijna 10kg aangekomen.

Ik wilde ff extreem doen en beginnen met 1800 kcal per dag ( 180-200 gr eiwit ) want wilde gwn snel wat kwijt.

Eerste 1,5 kilo zo kwijt natuurlijk. Maar nu schommel ik de hele tijd tussen 87,9 en 87,4. Steeds op en neer. Terwijl ik me gewoon goed houd aan mn calorieen tellen. Ik weeg alles. En doe 10 - 15 min cardio na mn training. Train 4 x per week.

Wrm gebeurd dit? Kwil niet nu 1700 gaan eten
 

Bijlagen

  • inCollage_20210530_232540685.jpg
    inCollage_20210530_232540685.jpg
    83,1 KB · Weergaven: 198
's morgens wat vroeger opstaan en wat cardio toevoegen, desnoods blokje om wandelen, extra dagje cardio toevoegen eventueel. Meer volume draaien tijdens training.

Altijd maar die caloriën lager en lager zetten heeft geen nut.
 
's morgens wat vroeger opstaan en wat cardio toevoegen, desnoods blokje om wandelen, extra dagje cardio toevoegen eventueel. Meer volume draaien tijdens training.

Altijd maar die caloriën lager en lager zetten heeft geen nut.

Thanks voor de advies. Kan t ook zijn dat ik mn metabolisme heb opgefokt in 2019 omdat ik zo lang 1800 at? Dat 1800 mn mantainence is nu.
 
Is dat maar 10 kg verschil?
 
Waar zijn je tattoos naar toe?
 
Ik denk dat je met veel te lage kcal begonnen bent en nu ben je fucked. Ga ff een week of twee naar 2600 (bijvoorbeeld) en bouw vanaf daar weer langzaam af.
 
Ik denk dat je met veel te lage kcal begonnen bent en nu ben je fucked. Ga ff een week of twee naar 2600 (bijvoorbeeld) en bouw vanaf daar weer langzaam af.
Echt geen zin om aan te komen
 
Echt geen zin om aan te komen
Die paar 100 gram wegen niet op tegen die kilo's die je erachter sneller kwijt bent en je motivatie/gemoedstoestand zal ook al snel beteren. 1 stap achteruit en 3 stappen vooruit.
 
Echt geen zin om aan te komen
Je gaat op 2600 kcal niet aankomen op 1,74 en 4 keer per week trainen inclusief cardio. Grote kans dat 2600 kcal zelfs nog steeds een deficit is. Heb je uberhaupt wel eens je onderhoud berekend?

Kortom: je eet als een wijf - vandaar dat je je ook zo blind staart op de weegschaal zoals wijven dat ook doen.
 
M
Je gaat op 2600 kcal niet aankomen op 1,74 en 4 keer per week trainen inclusief cardio. Grote kans dat 2600 kcal zelfs nog steeds een deficit is. Heb je uberhaupt wel eens je onderhoud berekend?

Kortom: je eet als een wijf - vandaar dat je je ook zo blind staart op de weegschaal zoals wijven dat ook doen.
Maar als ik niet afval van 1800 hoe dan van 2600?

Ik kom sowieso snel aan.
 
M

Maar als ik niet afval van 1800 hoe dan van 2600?

Ik kom sowieso snel aan.
Omdat je veel te laag begonnen bent, en nu protesteert je lichaam. Hij heeft er geen zin meer in.
 
Omdat je veel te laag begonnen bent, en nu protesteert je lichaam. Hij heeft er geen zin meer in.
Je gaat op 2600 kcal niet aankomen op 1,74 en 4 keer per week trainen inclusief cardio. Grote kans dat 2600 kcal zelfs nog steeds een deficit is. Heb je uberhaupt wel eens je onderhoud berekend?

Kortom: je eet als een wijf - vandaar dat je je ook zo blind staart op de weegschaal zoals wijven dat ook doen.

Welke van deze 2 moet ik volgen dannn
 
rond 2100 kcal
Dan weet ik niet wat jij invult maar ik kom op 2800 uit

Ik heb 1,74m ingevuld met 87 kilo en ingesteld op moderate exercise. Je leeftijd weet ik niet dus die heb ik geschat op 25 jaar.

1627903828845.png
 
  • Like
Waarderingen: Goud
Dan weet ik niet wat jij invult maar ik kom op 2800 uit

Ik heb 1,74m ingevuld met 87 kilo en ingesteld op moderate exercise. Je leeftijd weet ik niet dus die heb ik geschat op 25 jaar.

Bekijk bijlage 533512
woeps ja ik deed op office job want dat doe ik ook. mja nu op 3/5 dagen trainen gezet.
29 jaar, body fat rond 25% dus 2,700 kcal ongeveer.
 
Back
Naar boven