MuscleMeat

Nieuwe fotos na één jaar bloed zweet en tranen!

• Topic Starter Topic Starter
Jongens jullie die twijfelden hebben denk ik gelijk!
Die "before foto" die jullie daar zien, daar was ik idd rond de 60kg. Maar die foto is niet uit maart 07, maar uit augustus 06. Het kan dus goed zijn dat ik toen ik begon in maart, al een stuk zwaarder was. Ik heb geen idee hoe zwaar ik was toen ik begon, ik schat dan tussen 67.5kg en 72,5kg. Ik ga nu ff me eerste post aan passen.

Laatst bewerkt:
Jongens jullie die twijfelden hebben denk ik gelijk!
Die "before foto" die jullie daar zien, daar was ik idd rond de 60kg. Maar die foto is niet uit maart 07, maar uit augustus 06. Het kan dus goed zijn dat ik toen ik begon in maart, al een stuk zwaarder was. Ik heb geen idee hoe zwaar ik was toen ik begon, ik schat dan tussen 67.5kg en 72,5kg. Ik ga nu ff me eerste post aan passen.

Geef maar gewoon toe dat ik gelijk heb.:D

Waarschijnlijk wel. Maar dat ik dus in maart 07 begon en 107kg heb gewogen is absoluut waar.

Damn wat doen jullie moeilijk. Waarom zoudie erover liegen?
Feit is gewoon datie veel progressie heeft gemaakt en daar heeftie hoogstwaarschijnlijk hard voor gewerkt.:thumb:

Mm probeer anders wat betere foto's te schieten, je stats doen je foto's niet echt eer aan.

Zijn die krachtstats 1RM's?

Hoe hoog ben je begonnen dan op de grote 3?

Hoe hoog ben je begonnen dan op de grote 3?

Uhm

Squat: 40kg (ja verschil is belachelijk maar ik kon eerst 120kg squatten voor mijn blessure)
BP: 35kg
DL: 40kg

Dit is dan denk ik wel met 5 herhalingen

Maarja dit is echt helemaal in het begin. Dan gaat het ineens snel en dan kom je ineens in een dip waar je blijft hangen of dat je heel langzaam progressie maakt.

Uhm

Squat: 40kg (ja verschil is belachelijk maar ik kon eerst 120kg squatten voor mijn blessure)
BP: 35kg
DL: 40kg

Maarja dit is echt helemaal in het begin. Dan gaat het ineens snel en dan kom je ineens in een dip waar je blijft hangen of dat je heel langzaam progressie maakt.

U-huh.

Als je begint heb je het idee dat je binnen jaar wel minimaal 150kg moet kunnen benchen haha. Je gaat dan zo snel vooruit. Jammer dat het niet waar is:(.

Hehe ja idd. Laatste half jaar heb ik eigenlijk echt weinig progressie geboekt. Alleen mijn deadlift schoot wat omhoog na mijn blessure, wellicht omdat ik even 2 maanden gestopt was met de deadlift en de squat. Ze geven vaak als advies om het even wat rustiger aan te doen. Maar dit vind ik mentaal een beetje lastig. Beetje een raar idee om het rustiger aan te doen om zwaarder te kunnen.

Net fysiek man
Ook is je bench zeer netjes

ziet er goed uit kerel keep up the good work

Netjes goede vooruitgang. Keihard blijven doorgaan is enige dat werkt!

Nieuwe foto's:
LB:
2vl5mr6.png

UB:
11mapfb.png

Benen, borst en buik zijn ok.

Vind zelf mijn rug en schouders wat tegenvallen. Maar dat zie je natuurlijk niet op deze foto's. Mss is de techniek van mijn bent over row niet goed. Mijn borst vind ik zelf een van mijn sterkste punten, maar de bench press is dan ook mijn favoriete onderdeel.

Met mijn squat gaat het al een stuk beter. Ik ben toch maar weer begonnen aan de smith machine en ik ging in 2 weken van 80kg naar 100kg. Vind de squat gelukkig weer een lekkere oefening.

veel meegemaakt percies, goed zo! Goed op weg en goeie borst!
Miss wat meer aandacht schenken aan buikspieren?

Ik heb een jaar Rippetoes gedaan en in de standaard routine doe je geen buikspier oefeningen. Ik heb een beetje spijt dat ik nooit mijn buikspieren getraind hebt. Maar bij de compounds pak je natuurlijk wel een beetje je buikspieren, het zou best kunnen dat ik gewoon geen aanleg voor blokjes heb. In de bulk zal ik de volgende keer ook mijn buikspieren er hard bij aanpakken. Sinds ik cut doe ik wel buikspier oefeningen maar dan groeien ze natuurlijk niet meer omdat ik onder onderhoud eet.

Echt goeie borst man. Zou idd wel wat meer aandacht aan je buik besteden.

Terug
Naar boven