MuscleMeat

Nieuwe fotos na één jaar bloed zweet en tranen!

Goede borst man!!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks jongens! In mijn vorige UB foto kwam mijn lichaam niet helemaal tot zijn recht. Vind deze beduidend beter. Maar ik ben ook nog een beetje noob op het gebied van poseren en fotograferen.

Rug:
24e2ts3.png

Laatst bewerkt:
Mooie vooruitgang jongen!

Lekker doorgaan, genen zeggen niet veel.

Thanks!:bow2:

Top, je vooruitgang!
Het ziet er goed uit!!

goeie vooruitgang alleen je rug mag toch echt wat wijder

Bedankt!

Nieuwe rug foto. Mijn motoriek is een beetje klote volgens mij. Heb echt moeite de boel recht te houden. De ene keer zit de ene schouder weer hoger dan de andere keer dan dan is de ene kant van me rug weer dikker enzo. Maarja hier weer een scheve poging:
313lv79.png

Dat viel me idd ook al op. Je onderrug heeft mooie lijnen dus raar dat de bovenkant niet wilt. Meer poseren oefenen en wijd optrekken, t poseren heeft raar maar waar veel voor de wijdte gedaan van me rug. Zie mijn foto`s

Wow flinke rug heb je ja! Poseren is natuurlijk vooral je spieren zien aan te spreken en controle over je lichaam hebben. Iets wat ik idd flink moet oefenen. Ik ga er mee aan de slag thanks!

Precies jah, ik zal eens kijken of k een foto heb van paar jaar terug toen k ook rug trainde maar nog niet poseerde toen zagmijn rug ook zo uit als die van jou, sinds t oefenen kun je hem veel wijder trekken. Suc6!

Bicep:
50ns6h.png

Gast goed bezig maar je moet jezelf niet elke keer omlaag halen bij wat je plaatst enzo, soms doe ik dat ook wel maar moet je niet te vaak doen je bent gewoon lekker bezig :). Poseren en al die dingen meer leer je vanzelf wel, ben ik ook nog een beetj aan het oefenen :). Ga zo door

Ziet er wel netjes uit alleen je bovenborst is uit vehouding.

@bballer en Lorat, thanks jongens!

@Jimba Wat bedoel je precies? Is mijn bovenborst te klein of juist te groot? Ik geloof niet zo in het trainen van allerlei borst gebieden, ik doe alleen aan bankdrukken en dat vind ik genoeg.

@bballer en Lorat, thanks jongens!

@Jimba Wat bedoel je precies? Is mijn bovenborst te klein of juist te groot? Ik geloof niet zo in het trainen van allerlei borst gebieden, ik doe alleen aan bankdrukken en dat vind ik genoeg.

Bovenborst te klein, heb hetzelfde probleem gehad met alleen maar plat bankdrukken. Sinds een aantal maand pak ik nu eerst incline daarna plat.

Op de fotos van juni ziet je chest & rug er heel goed uit vergeleken met vroeger imo! Goeie vooruitgang

Bedankt!

Bovenborst te klein, heb hetzelfde probleem gehad met alleen maar plat bankdrukken. Sinds een aantal maand pak ik nu eerst incline daarna plat.

Hmm bedankt voor de tip! Voorlopig blijf ik nog even bij mijn huidige schema (Rippetoes). Wanneer er geen progressie in me kracht meer zit zal ik eens kijken voor ene schema met incline bp er in.

Op de fotos van juni ziet je chest & rug er heel goed uit vergeleken met vroeger imo! Goeie vooruitgang

Bedankt!
Ja er is in het echt niet veel verschil met de mei en juni foto alleen die mei foto is een beetje slecht gemaakt. Wilde hem eerst verwijderen maar heb er veel reacties op gekregen dus kan het niet maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven