MuscleMeat

Nieuwe fotos na één jaar bloed zweet en tranen!

• Topic Starter Topic Starter
I'm ready!
oqvdqw.png

Ik heb ook mijn verhaal op de startpagina van dit topic uitgebreid en verbeterd, mss leuk om te lezen.

Laatst bewerkt:
Ik wilde voor de contest nieuwe foto's maken omdat ik niet tevreden was over mijn oude. Deze keer ging ik er helemaal voor, maar damn wat is dat zwaar zeg! Na elke foto ben ik helemaal buiten adem en het lijkt wel alsof mijn hart ieder moment uit me borst kast kan schieten. Ik ben echt helemaal bezweet niet normaal! Ik heb echt zwaar respect voor de gasten op het podium gekregen!

nette foto's kerel, vooral brute schouders!

Bedankt man!

Netjes hoor, zeker goede prestatie! En ziet er goed uit voor je leeftijd :)

He Pilates, bedankt!;)

Goede vooruitgang, maar die gewichtstats zijn echt bizar idd ;) Ik zou echt aan je weegschaal twijfelen, want 42kg in een half jaar dat betekent dat je tegen de 6000kcal per dag hebt moeten eten, dat zijn ongeveer 40boterhammen+beleg en daarbij je warme maaltijd haha.

Hey, nee dit klopte idd niet. Ik begon bij 72kg, niet bij 60. Maar ik ben toch echt wel een vochtbal van 107kg geweest.

goed gedaan man ;) hoeveel cals at je ongeveer per dag toen je zo hard groeide of heb je dat niet bijgehouden?

goed gedaan man ;) hoeveel cals at je ongeveer per dag toen je zo hard groeide of heb je dat niet bijgehouden?

Nee niet bijgehouden. Grootste boosdoeners waren bij elke Whey shake een bakje vanille ijs, de hele dag door volle melk drinken, voor het slapen gaan nog hele zoette cruelsi en een bakje kwark met 12gr koolhydraten (suikers) per 100gr. Voor de rest gewoon veel vreten. Ik ben van plan om bij mijn volgende bulk gewoon mijn huidige cut schema iets uit te breiden met meer goede koolhydraten en alles gewoon super clean blijven houden.

inspirerend verhaal en bangelijke vooruitgang

Ik mis wat upper-pec, doe je weinig incline ?

aha, incline DP erbij doen dan :P

Ja had al eerder gehoord dat ik dat moest doen. Maar ik ga nog zo lekker vooruit qua kracht met rippetoes, en dat vind ik eigenlijk het belangrijkste. Als ik geen progressie meer maak ga ik wel aan de slag met meer complexere schema's.

je kunt later idd nog altijd de puntjes op de i zetten, als je nog steeds lekker gaat gewoon blijven gaan zolang je kan :P

Ja ik zie het als beeldhouwen, eerst de grote vormen en later pas de details.

Voor de lol net ff rug foto's geschoten, ik maak morgen overdag nieuwe, dan heb ik betere belichting:
sbj7h2.png

Overdag:
1jaslz.png

Avond:
sbj7h2.png

Welke vinden jullie beter?

Terug
Naar boven