AndroidHealthClinic

Nieuwe fotos na één jaar bloed zweet en tranen!

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks, dan komt die in me galerij.

Ja ik zie het als beeldhouwen, eerst de grote vormen en later pas de details.
incline drukken heeft niet gelijk wat met een heel complexer schema te maken hoor :). Je kunt best eens in de week de bench press vervangen voor incline (dumbbell) press!

Ja dat zou ik opzig wel kunnen proberen.
Hier trouwens een foto van m'n benen. Ze lopen wat achter doordat ik door mijn rugblessure een lange tijd moest stoppen met het trainen van mijn benen. Dat is ook te zien aan mijn squat stat's.
162475x.png - 134189

Foto gaat om m'n linker been (rechts dus), de ander span ik niet echt aan en staat in een rare hoek.

Nouw 1 ding heb ik maar te zeggen: Motivatie..

Alleen het vreten omhoog zien te gooien maar heb nu nog geen last van problemen met gewicht verhoging..

Nette stats man. Je was wel aan het uber bulken :roflol:

Resultaat jaartje Rippetoes
In begin maart 2007 werd ik lid op dit forum met als doel om zwaarder en gespierder te worden. Ik wilde groter worden omdat ik mij door mijn magere verschijning erg onzeker voelde. Ik vroeg op dit forum om een "schema voor massa" en ik kreeg van DBB lid Flying Fox een linkje naar "the Guide to Novice Barbell Training, aka the Official RIPPETOE-STARTING STRENGTH FAQ", het welbekende "Rippetoes" dus. De auteur van het artikel kon mij erg boeien en wist mij te overtuigen van het nut van "de grote 3". Voordat ik lid op DBB werd, zat ik namelijk wel al op fitness, alleen ging ik maar één maal per week en trainde ik alleen met wat apparaten. Ik begon eerst heel onzeker, ik durfde eigenlijk niet zo goed deze vreemde oefeningen te doen tussen al die grote gasten in de KT-hoek. Gasten die achteraf na een jaar trainen eigenlijk niet zo groot bleken. Met de deadlift begon ik met aan iedere kant 10kg om aan de oefening te wennen, en om niet voor lul te staan als ik hem niet omhoog zou krijgen. In het begin dacht ik, is dit het nou? Hoe kan ik hier ooit BiCePz van krijgen!? Ik voelde na de training helemaal niets en had nog veel energie!?
Thuis achter de PC leerde ik op DBB dat eigenlijk het belangrijkste om te groeien is dat je veel VREET, "meer eten joh!" kreeg ik te horen toen ik mijn voedingsschema postte. Dit klonk eigenlijk wel logisch en ik begon mij helemaal vol te proppen. Mijn moeder wist niet wat haar overkwam! Haar zoon, de altijd zo verschrikkelijk moeilijke eter plunderde ineens de koelkast! Groeien deed ik inderdaad, ook werden mijn lifting stats steeds sterker en ik transformeerde al snel van een mager mannetje naar een zelfverzekerde bodybuilder. Op school werd ik al snel beschuldigd van het gebruik van AAS, wat ik als een groot compliment opvatte.
Het ging dus allemaal erg voorspoedig, totdat ik bij de gymnastiek op school een flinke blessure aan mijn rug opliep. Ik, de logge BB'er wilde bij basketbal scoren maar lande heel verkeerd. Ondanks de pijn bleef ik doorgaan met trainen en de pijn verdween af en toe, maar bij de squat, die ik helaas op een Smith moet uitvoeren, kwam de pijn altijd weer terug. Ik besloot om even te stoppen met de deadlift en de squat maar al gauw moest ik van de Fysio helemaal stoppen met trainen. Uit eindelijk heb ik 2 maanden niet meer de deadlift en de squat gedaan maar de rugpijn was gelukkig wel over. Door 1 a 2 keer in de week nog wel mijn UB te trainen en nog goed te blijven eten, wist ik mijn fysiek nog aardig te behouden alleen was ik wel erg dik geworden, ik woog namelijk op dit moment 107kg! Dit was niet normaal meer en ik besloot dat het tijd was om te cutten! Ik begon in December en weeg nu inmiddels 85kg en sta er erg strak bij. In het begin ging ik bij het cutten even de mist in door te weinig te eten, maar uiteindelijk ben ik erg tevreden met het resultaat.

Stats:
18jr | 1,88m | 85kg

DL: 140kg
BP: 105kg
Squat: 100kg
Bent over row: 80kg
Standing Military Press: 68kg

Ik ben klaar voor de contest en ik heb nieuwe foto's. Hier alvast een voorproefje:
oqvdqw.png - 134993
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oudere foto's
Bicep:
50ns6h.png - 134994

LB:
2vl5mr6.png - 134995

UB
11mapfb.png - 134996

Rug:
24e2ts3.png - 134997

Nieuwe rug foto. Mijn motoriek is een beetje klote volgens mij. Heb echt moeite de boel recht te houden. De ene keer zit de ene schouder weer hoger dan de andere keer dan dan is de ene kant van me rug weer dikker enzo. Maarja hier weer een scheve poging:
313lv79.png - 134998

Before foto
Hier woog ik 68kg. Deze foto is genomen in augustus 2006. Fysiek verschilt niet veel met toen ik begon aan Rippetoes.
2d7795d.png - 134999
netjes vooral die laatste foto.

Contest Collage:

16liw7b.png - 135171

Ik ga nu op vakantie. Ik wil graag de voters bedanken!

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit kerel

netjes
mooie voor uit gang op jaar tijd
:thumbs:

ff serieus... FOOOOCKING sterke vooruitgang man :D echt goed

Hey

Ik wou gewoon even zeggen dat je een mooie vooruitgang hebt gemaakt.
Ik durf zelfs zeggen dat jouw voorbeeld mij over de streep getrokken heeft om er zelf eindelijk werk van te maken. Echt mooie progressie, maar je zult er wel hard voor gewerkt hebben ook. Echt verdiend man! Keep going.
Ik stel momenteel een voedingsschema op en start volgende week met trainen, allicht Rippetoe. Ik kijk er enorm aan uit. Respect.

smy

he thanks allemaal! Ik zit nu in de clean bulk en ik eet nu heel veel koolhydraten maar ik ben nog steeds niks aan gekomen. Ik probeer ook in een nieuw ritme te komen doordat ik nu naar de Universiteit moet en elke dag 2 uur heen en weer moet reizen. Qua voeding gaat alles wel goed. Ik ga nu gewoon later naar bed en sta later op zodat ik ongeveer het zelfde met mijn voeding uitkom. Het enige grote probleem is dat ik echt extreem moe ben als ik thuis kom van de trein reis. Met deze vermoeidheid moet ik dus trainen. Ik hoop dat het gewoon een kwestie van wennen is en dat het wel goed komt met mijn vermoeidheid.

@ smy, ik kan Rippetoes erg aanraden. Veel succes met je doelen!

nette vooruit gang man!
zou je mischien je voedingsschemakunnen posten?

Wat is "TS"?

Klopt ja. Ik volgde het advies ETEN ETEN ETEN, als je moet kotsen gewoon door blijven eten en je eigen kots op eten iets te letterlijk. Ik at zo veel mogelijk maakte niet uit wat. Ik was ook zo wanhopig en ik wilde zo graag zwaarder worden. Maar ik had ook absoluut geen verstand van voeding. Zo at ik voor het slapen gaan nog een banaan, een bak brinta en een bak kwark. Super dom natuurlijk van al die koolhydraten voor het slapen gaan. Was echt gestoord hoeveel en wat ik at. Ik deed ook bij iedere whey shake een bakje ijs voor de smaak. en dat 2x per dag gedurende een aantal maanden tikt ook aardig aan. Ook dronk ik volle melk en vrat ik gewoon alles wat los en vast zat. Ik wilde echt zo graag aankomen en ik was super gemotiveerd. over die 22kg afvallen deed ongeveer 4 maanden. Vind ik niet zo'n prestatie.

Wat is er zo lachwekkend aan mijn stats? Waarom mijn squat zo laag is heb ik uitgelegd.

Welke whey shake gebruik je, en waar haal je hem?

nette vooruit gang man!
zou je mischien je voedingsschemakunnen posten?

Mijn voedingsschema, deze tijden hanteer ik niet meer omdat ik nu naar de universiteit moet. Ook eet ik nu nog 100gr extra rijst tussendoor en neem ik dextrose na de training i.p.v de banaan. Voor de rest is hij het zelfde:
2cpcg49.png - 141001

Welke whey shake gebruik je, en waar haal je hem?

Ik haal deze. Kost 65 euro incl verzend kosten voor 5kg! Heel goedkoop en goede kwaliteit!
http://www.bulkpowders.co.uk/produc...instantised_/c9579922cc7163cfdaf4545575827997

Zeer bruute progressie. Ik ben werkelijk verstelt van jou aanpak met rippetoe. Mooie verhaal ook.

Nou heb ik een vraagje he, Volg je nog steeds het rippetoe-schema, zonder isolatie oefeningen? Ikzelf zit er ook aan te denken om het rippetoe-schema te volgen, alleen ben ik bang dat me schouders, biceps etc achter gaan lopen, omdat rippetoe alleen maar compound oefeningen zijn. Maar als ik zo naar jou foto's kijk, dan zijn jou schouders en biceps aardig gaan groeien, en dat alleen maar met Rippetoe? of heb je ook isolatie oefeningen erbij gedaan?

Verder zou ik van je willen weten of rippetoe ook geschikt is voor iemand die niet echt een beginner is, ik bedoel, ik ben wel een beginner, maar ik heb al een redelijke basis.

Ik vindt rippetoe nogal een raar schema, omdat ik niet ken geloven dat je door enkelt compound oefeningen te doen, dat je dan ook je schouders, bicep/triceps goed meegroeien. Bijvoorbeel bij rippetoe heb je maar 1 oefening voor je schouders, namelijk de Military press. Dat vind ik wel erg weinig, vooral ook omdat mijn prioriteit mijn schouders zijn. Maar door deze topic begin ik gelukkig wel weer hoop te krijgen in Rippetoe's-schema, nadat ik jou verhaal en foto's heb gezien.

Ik ben benieuwd naar je antwoord. Keep up the good work gozert.

Het enige grote probleem is dat ik echt extreem moe ben als ik thuis kom van de trein reis. Met deze vermoeidheid moet ik dus trainen. Ik hoop dat het gewoon een kwestie van wennen is en dat het wel goed komt met mijn vermoeidheid.

Wen je absoluut aan. Ik had er in het begin ook veel last van. Was vaak echt gebroken, maar na aantal weken zat ik in het ritme en dan weet je niet meer anders.

Succes!

ezrg mooie vooruitgang, zonder meer;)

Na een jaartje Rippetoes heb ik een jaartje split gevolgd, ik boekte toen volgens mij meer progressie, ondanks dat ik bij rippetoes ook nog noobgains had. Maar ik had in mn jaar Rippetoes dan ook wel een stuk meer last van blessures waardoor ik sowieso minder massa had kunnen pakken dan als ik blessure vrij had geweest.

2007 - Begin
2d7795d.png - 173376

2008 - Eind jaar Rippetoes
16liw7b.png - 173377

2009 - Eind jaar split
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus ja, als je voeding en rust helemaal top is raad is toch maar aan om split te volgen. Verder ben ik niet echt een expert op het gebied van Rippetoes hoor, daar moet je dan even een nieuw topic voor openen.

netjes, eet jij eigenlijk geen brood?

Terug
Naar boven