- Waardering
- 40
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft een rustperiode gehad vanaf de olympia 2007. Ik ben benieuwd wat er van jou over blijft na zo'n lange rustperiode.
Ik weet niet wat je bedoeld met kaas van gegeten.
Het is een wijs man op vlak van bodybuilding in zijn geheel (training, manier van trainen, eten, enz...) Maar toch staat er een heel team achter hem (voedingsbegeleider, enz...)
haahha wat geld vragen voor een handtekening?heb ronnie gezien in het echt en zag alleen zijn armen maar had zijn show gemist.
maar als ik het zo zie heb ik niet veel gemist, toch leuk om hem in het echt gezien te hebben al vond ik 10 euro voor een handtekening bullshit (ook niet gedaan dus).

+een foto? Dus zo'n half A4tje foto of echt gewoon een kale handtekening?heb ronnie gezien in het echt en zag alleen zijn armen maar had zijn show gemist.
maar als ik het zo zie heb ik niet veel gemist, toch leuk om hem in het echt gezien te hebben al vond ik 10 euro voor een handtekening bullshit (ook niet gedaan dus).
+een foto? Dus zo'n half A4tje foto of echt gewoon een kale handtekening?
Want dan is het sowieso duur

Van die kerel blijft letterlijk echt niks meer over.
Wel massive schouders