AndroidHealthClinic

Nieuwe Foto's van Fitness kampioen Colemannen

Ik weet niet wat je bedoeld met kaas van gegeten.
Het is een wijs man op vlak van bodybuilding in zijn geheel (training, manier van trainen, eten, enz...) Maar toch staat er een heel team achter hem (voedingsbegeleider, enz...)

Houston, zou je niet beter naar een fitness forum gaan? Ik begin je een zielig mannetje te vinden.
OT: Op de benen is het verlies redelijk groot maar voor de rest echt nog een hele kerel! ik wil je graag naast hem zien op die leeftijd

Hij heeft een rustperiode gehad vanaf de olympia 2007. Ik ben benieuwd wat er van jou over blijft na zo'n lange rustperiode.

Idd, ik bedoel die gast is 8x Mr. Olympia geweest en tot
zijn 43 of 44ste op het allerhoogste niveau meegedraaid
mag wel wat meer respect voor. Als je op je 44ste er
nog zo bij kan lopen is dat super hoe goed je er eerst
ook uit zag.

Gr.

Op de foto's is hij zeker nog massief maar je ziet wel dat hij definitie/massa begint te verliezen. Wat niet wil zeggen dat hij 'afdoet' nu, nee, altijd al een waardig kampioen geweest.

Ik weet niet wat je bedoeld met kaas van gegeten.
Het is een wijs man op vlak van bodybuilding in zijn geheel (training, manier van trainen, eten, enz...) Maar toch staat er een heel team achter hem (voedingsbegeleider, enz...)

erm ronnie heeft heus geen voedingsbegeleider meer nodig.....

Als er 1 onder jullie is die groter is dan "die oude afgetakelde man " laat hem zich dan melden ......

9pp63m.jpg

Mooi man , met het welbekende (buikje)

View My TinyFx

Het is en blijft een ondankbare sport he. Je kan talent en aanleg hebben zoveel je maar wil , als je een paar maanden niks doet ben je totaal uit shape.:(

Ik ben gisteren geweest en als je hem zag zitten bij de BSN stand zag hij er zeer indrukwekkend uit. Maar idd op het podium zag hij er niet uit als je daarvoor the big bad wolf gezien had.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Ruhl rules...die schouders ook weer.

heb ronnie gezien in het echt en zag alleen zijn armen maar had zijn show gemist.
maar als ik het zo zie heb ik niet veel gemist, toch leuk om hem in het echt gezien te hebben al vond ik 10 euro voor een handtekening bullshit (ook niet gedaan dus).

voor niet te trainen vind ik dit goed man

heb ronnie gezien in het echt en zag alleen zijn armen maar had zijn show gemist.
maar als ik het zo zie heb ik niet veel gemist, toch leuk om hem in het echt gezien te hebben al vond ik 10 euro voor een handtekening bullshit (ook niet gedaan dus).
haahha wat geld vragen voor een handtekening? :eek:

Markus was echt geweldig...

Anton aus tirol...

De man blijft geweldig.

Heb nog ff de eer gehad om met hem te mogen ouwehoeren...

en met simone ook..

Markus RUHLESSSS!!!!!!!!!!!

Du monster

+een foto? Dus zo'n half A4tje foto of echt gewoon een kale handtekening?
Want dan is het sowieso duur

+een foto? Dus zo'n half A4tje foto of echt gewoon een kale handtekening?
Want dan is het sowieso duur

Is altijd plus foto :)
Is toch pure winst voor hen, een enorme oplage aan foto's kost voor hen praktisch niets.

Ja Markus was gewoonweg schitterend, was blij nog net hem te zien te krijgen op het podium toen ik whey aan het eXtreme standje aan het kopen was.
Ik schoot echt in een deuk toen hij met zijn enorme spierkrent aan het shaken was op Anton aus Tirol! Hilarisch, typisch die Rühl humor haha.

En ik was tevens ook enorm onder de indruk van die zijn partij schouders, echt indrukwekkend!

Trouwens Barbellman, ik neem mij nog het herinneren dat in 1 van zijn laatste films hij het had dat hij net een nieuwe dieetschema gekregen had van zijn adviseur. Natuurlijk weet hij wel praktisch alles, klinkt raar natuurlijk.

Nuja de truth zullen we nooit exact weten.

Terug
Naar boven