MuscleMeat

Nieuwe Foto's van Fitness kampioen Colemannen

Die pens gaat toch helemaal nergens meer over ... net een bierbuik van een ouwe Duitser
Net daarom ben ik eigenlijk ook nooit een fan geweest van Coleman. Snap ook niet dat die
kerel zo vaak de Olympia heeft kunnen winnen ermee.

Laatst bewerkt:
Toppunt qua internethelden.

Die pens gaat toch helemaal nergens meer over ... net een bierbuik van een ouwe Duitser
Net daarom ben ik eigenlijk ook nooit een fan geweest van Coleman. Snap ook niet dat die

Jezus ****in Christ.

Wat lul je nou man..

Zet in godsnaam een dvd van K3 op en ga rukken..

You wanker!

Jezus ****in Christ.

Wat lul je nou man..

You wanker!

Well excuse me ... ik vind een GH gut gewoon niet kunnen.
En snap niet dat de jury dit al die jaren heeft laten passeren.

Kijk naar Yates, Haney etc ... die kerels hadden imo een fysiek die 10 keer beter was

EDIT: En in 2002 had Coleman het nooit mogen halen van Levrone imo
en mocht die uitslag toen anders zijn geweest, had Coleman nooit geen 8 Olympia's op
zijn naam kunnen schrijven

EDIT2: Iris Kyle kreeg nog niet zo lang geleden min punten, en zelfs een waarschuwing/schorsing,
omdat er lichtjes injectie spots waren te zien op haar dij. Dus duidelijk een bijwerking van injecteren.
Als zo'n bijwerking min punten krijgt, snap ik niet ik dat een bijwerking van GH gut geen minpunten krijgt.

Laatst bewerkt:
Jezus ****in Christ.

Wat lul je nou man..

You wanker!

Ik ben het tot op zeker hoogte wel met Robke78 eens, Coleman loopt al jaren met een giga pens rond die z'n fysiek esthetisch minder aantrekkelijk maakt.

En zoals hij er nu bijloopt begrijp ik niet goed dat hij nog aan guestposing doet. Het is natuurlijk leuk om een levende legende te zien, maar zonder enige definitie valt er aan zijn poseren verder weinig te beleven.

Ik ben het tot op zeker hoogte wel met Robke78 eens, Coleman loopt al jaren met een giga pens rond die z'n fysiek esthetisch minder aantrekkelijk maakt.

En zoals hij er nu bijloopt begrijp ik niet goed dat hij nog aan guestposing doet. Het is natuurlijk leuk om een levende legende te zien, maar zonder enige definitie valt er aan zijn poseren verder weinig te beleven.

hij is nou toch ook geen PRO meer, als een powerlifter ook een hoop maanden niet meer super hard/goed traint, denk jij dan dat hij altijd dat gewicht kan blijven tillen,

hoe ken je nou top blijven als je lang niet meer getraint hebt,

Hier ben ik het eigenlijk mee eens. Ik vind die dikke buiken gewoonweg walgelijk. Als je dan ook nog weet dat ze puur het gevolg zijn van doping, dan vind ik het ook onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat de jury dit tollereert.

Die HGH en insuline hebben de BB sport gewoon kapot gemaakt. De esthetiek heeft helemaal plaats moeten maken voor de freakiness (extreme massa). En persoonlijk vind ik dat zonde. Geef mij maar een Haney.

Even terug naar topic: eigenlijk dom dat een kampioen als Ronnie uit de kleren gaat als hij in zo'n shape verkeert. Op die manier onteert hij zichzelf.

Hier ben ik het eigenlijk mee eens. Ik vind die dikke buiken gewoonweg walgelijk. Als je dan ook nog weet dat ze puur het gevolg zijn van doping, dan vind ik het ook onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat de jury dit tollereert.

Die HGH en insuline hebben de BB sport gewoon kapot gemaakt. De esthetiek heeft helemaal plaats moeten maken voor de freakiness (extreme massa). En persoonlijk vind ik dat zonde. Geef mij maar een Haney.

Even terug naar topic: eigenlijk dom dat een kampioen als Ronnie uit de kleren gaat als hij in zo'n shape verkeert. Op die manier onteert hij zichzelf.

Waarom onteert hij zichzelf? Hij laat zien hoe hij er bij staat op dit moment. We weten toch allemaal dat hij niet huge geboren is? We weten toch allemaal wat zijn potentie is/was? Zijn huidige fysiek is gewoon het gevolg van slechtere training/voeding/A.S. Zo werkt dat..
We kennen allemaal toch nog de foto's van zijn glorietijd? Wat doet zijn huidige fysiek daaraan af?

Denk je dat hij het geld zal laten schieten? Hij staat ook onder contract hoor qua sponsering, hij moet z'n naam blijven maken en ze blijven verdienen.

Enkele foto's van zaterdag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja, ik ben het ook helemaal eens met Robke, die pens is niet om aan te zien. Hij was 1 van de grootsten maar dat is afgelopen, anders moeten we Arnold, Haney en noem maar op ook maar uitnodigen om te poseren als het om zen verleden gaat. Kijken naar het poseren doe je om de huidige fisiek en die trekt op niet veel. Massa heeft hij nog en men respect ook maar daar houdt het op

Tja, ik ben het ook helemaal eens met Robke, die pens is niet om aan te zien. Hij was 1 van de grootsten maar dat is afgelopen, anders moeten we Arnold, Haney en noem maar op ook maar uitnodigen om te poseren als het om zen verleden gaat. Kijken naar het poseren doe je om de huidige fisiek en die trekt op niet veel. Massa heeft hij nog en men respect ook maar daar houdt het op

Idd, op uitzondering van z'n armen is de rest gewoon 'dik', geen aflijningen etc. Check die borst:rolleyes:

als ronnie guestposings deed die niet vlak voor of vlak na de O vielen was hij altijd een opgeblazen pad, dus dit gaat nergens over. laat de man toch lekker

Ach ja als hij er nog plezier aan beleefd, waarom niet dan...

kzou em toch liever MET kleren aan zien... :)

als hij nou de eer aan zichzelf zou houden en gewoon nietmeer op podium "kruipen",binnen enkele jaren wel degelijk KRUIPEN...zowel voor guest poses als voor wedstrijd...

hou toch op man.

kzou em toch liever MET kleren aan zien... :)

als hij nou de eer aan zichzelf zou houden en gewoon nietmeer op podium "kruipen",binnen enkele jaren wel degelijk KRUIPEN...zowel voor guest poses als voor wedstrijd...

hou toch op man.

wie ben jij om te zeggen wat iemand moet doen?
als jij ooit mee bereikt dan hem mag je er wat van zeggen.
bodybuilding is business en ze betalen vet geld om die kerel nog te zien, heb je er een idee van wat ze geven aan hem voor 5 min uit de kleren te gaan?
wedden dat jij het voor minder dan de helft al doet zonder posingslip met een minder lijf ;)

Ik vind het eerlijkgezegd nog best meevallen aangezien hij al bijna 8 maanden niet meer getraint heeft. Bekijk iemand als Melvin Anthony maar eens off-season , die lijkt dan ook helemaal niet groot.
Blijkbaar begrijpen maar weinig mensen dat bodybuilding een heel ondankbare sport is , waar je enorm hard voor moet werken maar dat je op vrij korte tijd heel veel moet inleveren als je er niks voor doet.

Terug
Naar boven