Fitness Seller

Nieuwe Foto's van Fitness kampioen Colemannen

Waarom onteert hij zichzelf? Hij laat zien hoe hij er bij staat op dit moment. We weten toch allemaal dat hij niet huge geboren is? We weten toch allemaal wat zijn potentie is/was? Zijn huidige fysiek is gewoon het gevolg van slechtere training/voeding/A.S. Zo werkt dat..
We kennen allemaal toch nog de foto's van zijn glorietijd? Wat doet zijn huidige fysiek daaraan af?
:thumbs:
Doet me denken aan reacties op recente foto's van Arnold Schwarzenegger. Denk je echt dat die gasten hun hele leven op de top van de berg blijven staan qua fysiek? WAKKER WORDEN.

Er is meer dan bodybuilding en het is zo verdomd makkelijk te b**chen als je achter een beeldscherm zit.

Denk je echt dat die gasten hun hele leven op de top van de berg blijven staan qua fysiek? WAKKER WORDEN.

Wat een zever... daar gaat 't toch niet om?? Tuurlijk kunnen ze niet levenslang een prachtfysiek hebben! Het gaat erom dat hij met zo'n belabberde fysiek niet meer op de podia zou moeten komen, maarja, de centjes lonken nietwaar. Coleman wordt uitgenodigd voor z'n naam/verleden en omdat er volk op afkomt, niet (meer) voor z'n fysiek, want dat is gewoon bagger (ook al zit er nog heel wat massa op)!

Waarom onteert hij zichzelf? Hij laat zien hoe hij er bij staat op dit moment. We weten toch allemaal dat hij niet huge geboren is? We weten toch allemaal wat zijn potentie is/was? Zijn huidige fysiek is gewoon het gevolg van slechtere training/voeding/A.S. Zo werkt dat..
We kennen allemaal toch nog de foto's van zijn glorietijd? Wat doet zijn huidige fysiek daaraan af?

Dude.....
Ik ben het voor de afwisseling helemaal met je eens.

:klink:

Probleem is een beetje dat de meeste zoveel mogelijk massa willen behouden, zoals Ruhl, Coleman etc. De boel gaat dan een beetje hangen en het ziet er niet echt meer uit. Levrone is mss serieus veel massa kwijt, maar die kan volgens mij zo het podium op, is mss maar 85 of 90kg meer, maar wel in shape.

kzou em toch liever MET kleren aan zien... :)

als hij nou de eer aan zichzelf zou houden en gewoon nietmeer op podium "kruipen",binnen enkele jaren wel degelijk KRUIPEN...zowel voor guest poses als voor wedstrijd...

hou toch op man.

ik zie dan nog altijd jou met je kleren liever aan ,dan de legende Big Ron Coleman.

wat hij heeft gepresteerd zal jij waarschijnelijk nooit kunnen !
laat staan als je al 40tig bent.

jij zal met die attitude nooit iets bereiken, miss wel in je eigen egocentrische kleinschalig hoofdtje ;)

vond dit nog interessant om te lezen ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Die pens gaat toch helemaal nergens meer over ... net een bierbuik van een ouwe Duitser
Net daarom ben ik eigenlijk ook nooit een fan geweest van Coleman. Snap ook niet dat die
kerel zo vaak de Olympia heeft kunnen winnen ermee
.

Dat komt omdat je geen verstand van bodybuilding hebt.......
Groot/hard/droog!!!
Ik snap werkelijk al die ophef niet....kunnen jullie die foto's van dexter nog herinneren zo'n 3 maand voor de olympia? Leek helemaal nergens op! Kwam ook in shape....Bij deze mannen valt en staat alles met de voorbereiding (in de ruimste zin van het woord) op een wedstrijd trainen eten en dat andere.......
Maw...ook Ronnie kan in een paar maand tijd weer in een acceptabele wedstrijdshape komen.

bump

Laatst bewerkt:
Coleman lacht zich dood ; het geld blijft binnen stromen .....

Yeah buddy !

ieuwhh... triest hij heeft toch genoeg geld om dit niet meer te hoeven doen. Vette gut. ziet gewoon niet uit.

Jammer 1999 was ie 'top' daarna ging het downhill.

Dat komt omdat je geen verstand van bodybuilding hebt.......
Groot/hard/droog!!!
Ik snap werkelijk al die ophef niet....kunnen jullie die foto's van dexter nog herinneren zo'n 3 maand voor de olympia? Leek helemaal nergens op! Kwam ook in shape....Bij deze mannen valt en staat alles met de voorbereiding (in de ruimste zin van het woord) op een wedstrijd trainen eten en dat andere.......
Maw...ook Ronnie kan in een paar maand tijd weer in een acceptabele wedstrijdshape komen.

Pardon?? Kennelijk heb je geen verstand van BB? Je kan dus een gigantische pens hebben als je maar hard en droog bent. Nou dat vind ik dus totale onzin. BB gaat toch over het ideale fysiek?

Terug
Naar boven