Fitness Seller

nieuwe fotos!

Keurig, gaat ook de goede kant op met de rug. Lekker doorbulken want zo vet ben je niet, en groeien :)

meer eten man!
P.S. waar in vlaanderen woon je?

• Topic Starter Topic Starter
ik train nu een dikke drie jaar, ik wens wel zo droog als mogelijk te blijven want naarmate je ouder wordt zal het er moeilijker afgaan, ik kan overigens eten wat ik wil maar vetter worden zit er niet in.

wijdte van de rug is erg goed.

Ik vind het er goed uitzien en je hebt een goede vooruitgang geboekt, gewoon zo doorgaan! :cool:

Kunnen die foto's niet iets groter..? :rolleyes:

goede rug. verder ziet het er trouwens ook prima uit

JollyJumper zei:
ik train nu een dikke drie jaar, ik wens wel zo droog als mogelijk te blijven want naarmate je ouder wordt zal het er moeilijker afgaan, ik kan overigens eten wat ik wil maar vetter worden zit er niet in.

Maar natuurlijk :o

Sorry... de website waar u naar zoekt is niet langer beschikbaar op Tripod
(of heeft u het adres verkeerd ingetypt).

U wordt automatisch binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Lycos Tripod Homepage.

FrederX zei:
Sorry... de website waar u naar zoekt is niet langer beschikbaar op Tripod
(of heeft u het adres verkeerd ingetypt).

U wordt automatisch binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Lycos Tripod Homepage.
same here

mij ook

JollyJumper zei:

Die zin klopt niet je wilt droog blijven maar kan eten wat je wilt en komt geen vet aan dan hoef je niks te wensen. :rolleyes:
Enne het is of het 1 of het ander of je wilt droog blijven en zult een kleine beachboy blijven of je moet gaan bulken en je droogheid vergeten.
BEIDE KAN NIET. ;)

Iguana zei:
Die zin klopt niet je wilt droog blijven maar kan eten wat je wilt en komt geen vet aan dan hoef je niks te wensen. :rolleyes:
Enne het is of het 1 of het ander of je wilt droog blijven en zult een kleine beachboy blijven of je moet gaan bulken en je droogheid vergeten.
BEIDE KAN NIET. ;)

Jij gaat ruzie krijgen met Adema :P

massa aanzetten en op een (nagenoeg) zelfde bf blijven is als meso/endo idd niet mogelijk; maar vraag het aan elke willekeurige benchmarc, extend of welke (deels) ectomorfe persoon(waar ikzelf ook onder val), zo lang je redelijk clean bulkt kun je zeker spiermassa opbouwen zonder vet te worden.

ikzelf ben van 58kg bij 10% naar atm 77kg bij 10% gegaan, al moet ik daar wel bij zeggen dat ik af en toe een periode heb dat ik een week of 2 slecht eet en dan (waarschijnlijk) weer wat vet/vocht verlies waardoor m'n bf stabiel blijft. neway, ik vind dat het bulken naar een bf van 16% enz vaak ernstig overdreven is, en bij lange na niet nodig.

mijn kcalinname is btw zo'n 4000kcal per dag

Adema zei:
massa aanzetten en op een (nagenoeg) zelfde bf blijven is als meso/endo idd niet mogelijk; maar vraag het aan elke willekeurige benchmarc, extend of welke (deels) ectomorfe persoon(waar ikzelf ook onder val), zo lang je redelijk clean bulkt kun je zeker spiermassa opbouwen zonder vet te worden.

ikzelf ben van 58kg bij 10% naar atm 77kg bij 10% gegaan, al moet ik daar wel bij zeggen dat ik af en toe een periode heb dat ik een week of 2 slecht eet en dan (waarschijnlijk) weer wat vet/vocht verlies waardoor m'n bf stabiel blijft. neway, ik vind dat het bulken naar een bf van 16% enz vaak ernstig overdreven is, en bij lange na niet nodig.

mijn kcalinname is btw zo'n 4000kcal per dag

Ok ok eens maar breng de topicstarter dan nu ff aan zn verstand dat ie gewoon kan gaan bulken!
Hij zegt enerzijds dat ie geen vet aanzet maar is er anderzijds wel bang voor. ;)
Ik denk dat jouw verslag zijn opent wel opent. :D

wacht tot je de foto's weer upload... zet ze anders in je gallery.

Terug
Naar boven