MuscleMeat

Nieuwe laptop

mja, reken er nog verzendkosten bij en als je buiten de EU importeert mag je er nog rond de 27% invoertaxen bijrekenen + let op andere stekkersoort van voeding :)

Alienware, maar ze zitten ook in de UK en volgens mij ook in Duitsland? Dus binnen de EU, verzendkosten kan er dan toch nog wel bij? :cool:

Alienware, maar ze zitten ook in de UK en volgens mij ook in Duitsland? Dus binnen de EU, verzendkosten kan er dan toch nog wel bij? :cool:

Ik denk dat er nog een hele hoop geld zal bijkomen. Heb destijds (half jaartje geleden ofzo) ook naar alienware gekeken, maar hun top laptops lagen toch ook buiten mijn budget van 2000€.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
dam ik wil gewoon:

Snelle laptop
mogelijkheid tot gamen
dvd/cd branden en bekijken en blue ray bekijken
muziek
Een desktop vervanger
Bestelbaar vanuit belgie
pc moet er professioneel uitzien
Max 2000euro

Prijs:
(inclusief BTW) € 1.663,95

XXODD XNi9070hd 18,4”

■Intel Core 2 Duo T9900 (3,06GHz, 1066Mhz, 6Mb)
■4GB DDR2 800MHz geheugen (2x 2GB)
■320GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)
■Blu-ray ROM / DVD-CD +/- brander incl. PowerDVD Ultra
■geen Flash Drive
■Windows Vista Home Premium (32 bit) Incl. Windows 7 upgrade
■Office Home & Student 2007
■BullGuard Internet Security 8.5 voorgeïnstalleerd.
■2 jaar pick up & return garantie
■Geen uitgebreide pixelcontrole
■AZERTY (Belgische/Franse indeling)

twee grafische processoren alleen gebruikt worden wanneer ze nodig zijn. Bij zware grafische toepassingen zoals gamen zal de nVIDIA GeForce 9600M GS ingeschakeld worden. Zodra je stopt met gamen en bijvoorbeeld gaat internetten dan kan je terugschakelen naar een veel energiezuinigere modus waarin je notebook de geïntegreerde nVIDIA GeForce 9100M G gebruikt. Dit bespaart stroom en velengt dus de tijd die je op één batterij kunt werken.

IS deze pc goed? Enkan ik hem op die site van xxodd online bestellend at ze hem thuis leveren?

Prijs:
(inclusief BTW) € 1.663,95

XXODD XNi9070hd 18,4”

■Intel Core 2 Duo T9900 (3,06GHz, 1066Mhz, 6Mb)
■4GB DDR2 800MHz geheugen (2x 2GB)
■320GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)
■Blu-ray ROM / DVD-CD +/- brander incl. PowerDVD Ultra
■geen Flash Drive
■Windows Vista Home Premium (32 bit) Incl. Windows 7 upgrade
■Office Home & Student 2007
■BullGuard Internet Security 8.5 voorgeïnstalleerd.
■2 jaar pick up & return garantie
■Geen uitgebreide pixelcontrole
■AZERTY (Belgische/Franse indeling)

twee grafische processoren alleen gebruikt worden wanneer ze nodig zijn. Bij zware grafische toepassingen zoals gamen zal de nVIDIA GeForce 9600M GS ingeschakeld worden. Zodra je stopt met gamen en bijvoorbeeld gaat internetten dan kan je terugschakelen naar een veel energiezuinigere modus waarin je notebook de geïntegreerde nVIDIA GeForce 9100M G gebruikt. Dit bespaart stroom en velengt dus de tijd die je op één batterij kunt werken.

IS deze pc goed? Enkan ik hem op die site van xxodd online bestellend at ze hem thuis leveren?
3d kaart is k*t. Ik herhaal het nog eens: een dellm1730 met 9800m gt sli zou moeten lukken, ik heb dat gekunnen, wat weerhoudt jou?

Laatst bewerkt door een moderator:
Redelijk vet systeem voor zijn prijs, maar niet echt een gaming computer:
[Link niet meer beschikbaar]

lol, zie nu bij m1730 dat je géén keuze meer hebt voor een 9800m gt sli :s
In dat geval is hij de moeite niet waard. Wou hem zelf ook kopen met een sli 9800m gtX ipv een gt, maar die was toen ook al niet meer beschikbaar...

Dell duwt consumenten om te gamen dus duidelijk naar hun pas verworven dochter maatschappij alienware.

Sorry kerel, je kon bij de m1730 voordat ze de 9800 als optie er hebben uitgehaald echt nog een koopje doen. Mssn kan je eens telefonisch of per mail contact opnemen en vragen of de m1730 nog leverbaar is met sli 9800m gt(x)?

Die configuratie die ik postte was een uitgebreide config. + uitgebreide prijs.

Heb net jouw config geprobeerd op dell site van België... 3387,12€!!!!! (heb wel een wuxga-scherm gekozen wat neer komt op 99€ méér, maar geef nu toe, twee super 3d kaarten en dan een scherm nemen van 1440x900 is wel een beetje gek, niet?). Wees maar gerust dat je al importerend niet goedkoper zal uitkomen. In Amerika is alles spotgoedkoop nu, wat wil je, de gewone man is daar enorm arm op dit moment.

Voor 2200€ heeft hij een veel krachtigere asus w90, denk dat die laptop prijs/kwaliteit onverslaagbaar is.

Heb net jouw config geprobeerd op dell site van België... 3387,12€!!!!! (heb wel een wuxga-scherm gekozen wat neer komt op 99€ méér, maar geef nu toe, twee super 3d kaarten en dan een scherm nemen van 1440x900 is wel een beetje gek, niet?). Wees maar gerust dat je al importerend niet goedkoper zal uitkomen. In Amerika is alles spotgoedkoop nu, wat wil je, de gewone man is daar enorm arm op dit moment.

Voor 2200€ heeft hij een veel krachtigere asus w90, denk dat die laptop prijs/kwaliteit onverslaagbaar is.

Ja maar die van mij was geconfigureerd bij alienware, niet bij dell :P

Ja maar die van mij was geconfigureerd bij alienware, niet bij dell :P

Ja en dell en alienware zijn natuurlijk 2 verschillende bedrijven... not!
Jij hebt Alienware.com geprobeerd, en momenteel met de crisis is daar alles goedkoop. Je kan niet zomaar laptops importeren of kopen van e-bay uit Amerika zonder fiks voor te moeten bij betalen. Overigens linkt de site van dell naar de nederlandstalige europese site van alienware ;)

Nicolas, kan je geen 200€ boven je budget gaan voor die goede asus computer die ik al heb vermeld? Anders stel ik voor om contact op te nemen met dell om te vragen naar die "goedkope" maar zeer degelijk presterende m1730 9800m gt sli. Sowieso haal het niet in je hoofd voor die 8700m gt sli versie te kopen, die loopt hopeloos achter. Je kan ook vragen naar de 8800m gtx en de 9800m gtx.

Ja en dell en alienware zijn natuurlijk 2 verschillende bedrijven... not!
Jij hebt Alienware.com geprobeerd, en momenteel met de crisis is daar alles goedkoop. Je kan niet zomaar laptops importeren of kopen van e-bay uit Amerika zonder fiks voor te moeten bij betalen. Overigens linkt de site van dell naar de nederlandstalige europese site van alienware ;)

Nicolas, kan je geen 200€ boven je budget gaan voor die goede asus computer die ik al heb vermeld? Anders stel ik voor om contact op te nemen met dell om te vragen naar die "goedkope" maar zeer degelijk presterende m1730 9800m gt sli. Sowieso haal het niet in je hoofd voor die 8700m gt sli versie te kopen, die loopt hopeloos achter. Je kan ook vragen naar de 8800m gtx en de 9800m gtx.

Alienware is toch egwoon 'n dochteronderneming van Dell waardoor de prijzen dus gewoon (flink) kunnen verschillen? Maarja, importeren hoeft toch niet uit Amerika, ik dacht namelijk altijd dat Alienware ook in Europa zat. Maarja ik weet het allemaal niet, heb niks met laptops. :P
@ TS, luister maar naar Suicide Sid, die zit wel goed. :)

Alienware is toch egwoon 'n dochteronderneming van Dell waardoor de prijzen dus gewoon (flink) kunnen verschillen? Maarja, importeren hoeft toch niet uit Amerika, ik dacht namelijk altijd dat Alienware ook in Europa zat. Maarja ik weet het allemaal niet, heb niks met laptops. :P
@ TS, luister maar naar Suicide Sid, die zit wel goed. :)

Of luister naar Spuitfel indien je zijn voorgestelde laptop alsnog voor binnen je budget zou kunnen vastkrijgen want dan zou dat echt wel een super laptop zijn voor zijn prijs.

Terug
Naar boven