Fitness Seller

Nieuwe Mode:Willekeurig mensen in elkaar slaan!

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...0_2130_jongeren_takelen_voorbijgangers_af.xml

Groepje jongeren slaat voorbijgangers in elkaar
Een groepje tieners in de leeftijd van 16 tot 20 jaar heeft in Amsterdam drie willekeurige mensen mishandeld. Dit gebeurde op klaarlichte dag. De politie kon drie verdachten arresteren.

Knock-out
De jongeren liepen via het Spui naar de Kalverstraat en sloegen een bewaker en een Amerikaanse toerist knock-out. Ook takelden ze een voorbijganger zodanig toe dat deze naar het ziekenhuis moest.

Vechtpartij
Toen de politie arriveerde, ontstond een vechtpartij met de agenten. Drie jongens werden gearresteerd. De overige daders konden ontkomen. De politie roept getuigen op, om zich te melden.

dat overkomt mij nou nooit !!!!

;)

wanneer zetten we zulk soort eens tegen een muur ik schiet ze zo af.

of knal ze de ring in tegen gago drago ofzo :)

geen filmpje ervan? :sad:

Mij gebeurt hey nu ook niet direct, maar gebeurt hier ook hoor...
Gent, the place to be...

waar gaat dit nog over...

Tja je moet iets doen als je je verveeld omdat je te lomp bent iets nuttigs te doen he. Rotjeugd, afschieten.

Big_T zei:
Tja je moet iets doen als je je verveeld omdat je te lomp bent iets nuttigs te doen he. Rotjeugd, afschieten.

en dat mag dan weer niet, want MISSCHIEN zijn ze nog wel op het goede pad te krijgen..............na een psychologische investering van 100duizend euro of meer !( belastinggeld natuurlijk ):D

klusmier zei:
en dat mag dan weer niet, want MISSCHIEN zijn ze nog wel op het goede pad te krijgen..............na een psychologische investering van 100duizend euro of meer !( belastinggeld natuurlijk ):D

dat moet het waard zijn om iemand op het goeie spoor te krijgen.

jacoba zei:
dat moet het waard zijn om iemand op het goeie spoor te krijgen.

mensen moeten eens weer gaan luisteren en respect leren hebben voor een ander..........dat kost een helehoop moeite, maar een stuk minder belastinggeld!:(

Ik loop daar bijna elke dag, maar het gebeurt altijd als ik er niet bij ben. :(

klusmier zei:
mensen moeten eens weer gaan luisteren en respect leren hebben voor een ander..........dat kost een helehoop moeite, maar een stuk minder belastinggeld!:(

mensen zijn zooo eigenwijs.
als iemand niet wil veranderen kan je er
bakken met geld tegenaan gooien,helpt niks.

als iemand echt wil lukt dat ook en helaas
kost dat geld en moeite voordat je iemand zover krijgt
dat hij wil veranderen.
maar dan is het ook wel geld en moeite waard
toch???????????;)

Misschien stond hun kop hen gewoon gewoon niet aan :D

dit is bij de beesten af .

mijn idee , mensen na een psycho test en schoon strafblad een wapen toekennen
kunnen ze die zieke ****s afschieten

Ik krijg hier op dbb soms ook de neiging om zomaar wat mensen in elkaar te slaan :D vooral nofear gaying :D

klusmier zei:
een kogel is goedkoper....

Ze zouden hier eigenlijk hele strenge strafkampen moeten hebben waar ze voor zoiets [of al minder] in moeten, moet je zien hoe snel ze lief worden!

Je hebt natuurlijk de beweging tegen zinloos geweld, met als symbool het lieveheersbeestje. Dit lijkt wel een soort tegenactie.

Terug
Naar boven