AndroidHealthClinic

Nieuwe muis kopen.

gaming muizen hebben een hogere DPI, waardoor je veel beter kan mikken/richten.
maar hoe werkt dat dan precies? de muis is nauwkeuriger met een hogere resolutie, maar als de DPI hoger dan de resolutie van je beeldscherm is dan heb je er toch niks aan?

Razers zijn ook wel nice ja.
Heb zelf ook een razer Ideeeaaaallll
Heb zelf Razer Lachesis en nog razer gaming toetsenbord Tarantula.

Ik ga voor razer :D

OT: Misschien is de [Link niet meer beschikbaar] iets voor je
Razer Mamba is ietsje duurder maar wired en wirerless :D tot zown
5600DPI Razer Precision™ 3.5G Laser sensor
kijk anders op www.razerzone.com

maar hoe werkt dat dan precies? de muis is nauwkeuriger met een hogere resolutie, maar als de DPI hoger dan de resolutie van je beeldscherm is dan heb je er toch niks aan?

DPI van een muis en resolutie van je beeldscherm hebben geen reet met elkaar te maken. ???

Ja uiteraard, juist omdat ie 'n stuk preciezer is wanneer je de DPI hoger zet, heb je een kleinere beweging nodig om dezelfde afstand af te leggen op je beeldscherm. Op je muis zelf de DPI kunnen instellen geeft dus de voordelen mee dat je hem hoger kan zetten als je bijv. snel moet omdraaien, lager om te snipen, en weer terug voor normaal. Je kan hem ook standaard op z'n hoogst zetten en vervolgens softwarematig de muis weer 'langzamer' maken, nu is ie accurater dan bij een lagere DPI, maar even snel. Echter zal je vanaf de 800 DPI echt niet merken dat ie accurater is, dus doe je het voornamelijk om de snelheid.

Merk Razer is echt rotzooi. Heb ik jaren geleden als sponsor gehad, maar wat een dikke troep is dat zeg.

Noobs denken dat ze daardoor beter kunnen gamen.

Klopt, maar met COD pwn ik nog steeds een hele batterij andere gamers die dagelijks gamen (ik hooguit 1 keer per week) en dat met een logitech van € 12,50.

It's all in the eye-hand-coordination baby!

draadloos + gaming ? razer mamba maar die is een beetje boven je budget voor de rest valt er niet veel te vinden qua draadloze gaming muizen :) de mamba heb ik zelf en is wel een leuke muis

Ik heb de razer deathadder, ook een goede muis. Heb hem nu al super lang en nog geen problemen mee gehad. Wel met draad. :p

Je kan voor de oudere Logitech MX1000 Laser Cordless Mouse gaan. Ik heb hem al jaren. Hij werkt nog steeds perfect en hij ligt lekker in de hand (groot zwaar ding). De vraag is natuurlijk of ze nog te koop zijn... ben bang van niet :(

Daar zit dus wel een oplaadstation bij. Is echt ideaal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb nog steeds de allereerste laser muis van microsoft, (intellimouse explorer ) uit 1990 ofzo..

gebruik hem elke dag!... werkt nog steeds:bow:

nooit verwacht dat dat ding zo lang zou meegaan..

Laatst bewerkt:
Ga naar een winkel waar ze een uitgebreide keuze hebben, advies is goed, maar indien de muis niet fijn in de hand ligt heb je er bar weinig aan. De Saitek Cyborg R.A.T. 7 Gaming Mouse is het veelzijdigst kwa ergonomie, de R.A.T. 9 is wireless. Beiden zijn echter al boven je budget.

Microsoft muizen hebben het nooit lang uitgehouden, Logitech is niet kapot te krijgen.

Laatst bewerkt:
Ga naar een winkel waar ze een uitgebreide keuze hebben, advies is goed, maar indien de muis niet fijn in de hand ligt heb je er bar weinig aan. De Saitek Cyborg R.A.T. 7 Gaming Mouse is het veelzijdigst kwa ergonomie, de R.A.T. 9 is wireless. Beiden zijn echter al boven je budget.

Microsoft muizen hebben het nooit lang uitgehouden, Logitech is niet kapot te krijgen.

mijn microsoft laser muis doet het al ruim 10 jaar!

Ik ben door 3 Logitech mx518 muizen heen gegaan in iets van 6 jaar tijd. :p

Terug
Naar boven