MuscleMeat

nieuwe computer kopen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Windows zit er dus bij. Assemblage kost 60 euro extra.
Winkel: www.cool-prices.nl

ik zou de nieuwe core i7 bestellen met een lekker videokaartje en 6gb ram TC.

dat heb je wel voor dat bedrag ongeveer als je het bij een goedkope store haalt....

www.azerty.nl bijvoorbeeld

www.salland.eu is een k*tbedrijf, hier niets halen zodra je iets hebt met de garantie valt het vies tegen wat voor service je daarvoor terug krijgt.
de topic starter is op zoek naar een budget pc , leer eens lezen :p

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Ok bedankt, als ik wil verbeteren kan ik idd altijd nog spul erbij steken (ik ken wel iemand die daar goed in is)

Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste (legaal of illegaal) aan windows kan komen? Hoeft van mij niet per se vista te zijn, xp is genoeg.
Ik zie al dat je gauw 80 euro kwijt bent aan windows, dus ik zou het graag zo goedkoop/makkelijk mogelijk willen hebben.

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Is misschien een beetje te duur, ik settel wel met minder.

via torrents kan je windows downloaden.
[Link niet meer beschikbaar]

Bespaar je het geld van Vista, en DL gewoon Ubuntu, is gratis en werkt prima.

de topic starter is op zoek naar een budget pc , leer eens lezen :p

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

via torrents kan je windows downloaden.
[Link niet meer beschikbaar]

Is die met geldige key, anders heeft ie er nog niks aan.

500-800 euro is imo geen budget pc...... dat zit meer bij de 300 euro in de buurt. voor rond de 800 euro heb je een leuke core i7 systeem met een leuk videokaartje....

oh ja, wil ik wel eens zien dan, stel maar eens samen voor 800 euro

500-800 euro is imo geen budget pc...... dat zit meer bij de 300 euro in de buurt. voor rond de 800 euro heb je een leuke core i7 systeem met een leuk videokaartje....

dat wil ik wel eens zien. Ik denk dat 800€ nu ook niet bepaald high end is voor een desktop. Maar wat maakt het uit, voor gewoon gebruik heb je die spitstechnologie toch niet meer nodig? zelfs games vragen dat niet meer.

oh ja, wil ik wel eens zien dan, stel maar eens samen voor 800 euro

best man, omdat je me niet wilt geloven hier een PrtSc van winkelmandje.....

zoals je ziet zit ik er 8 eurotjes overheen, maar dat komt omdat ik toch nog een beetje degelijke onderdelen heb uitgezocht.. niet mijn favoriete site om te bestellen maar toch is het mogelijk voor dit bedrag een i7 systeempje samen te stellen.

i7 is 220 euro, windows is 100 euro, dan hou je dus nog 480 euro over voor 'n videokaart, geheugen, hdd, moederbord S1366, voeding, case en 'n brandertje. Denk dat je beter het prijsverschil van zo'n S1366 moederbord + i7 t.o.v. van 'n 775 mobo en core2quad processor in 'n hele leuke videokaart kan stoppen. :)

best man, omdat je me niet wilt geloven hier een PrtSc van winkelmandje.....

zoals je ziet zit ik er 8 eurotjes overheen, maar dat komt omdat ik toch nog een beetje degelijke onderdelen heb uitgezocht.. niet mijn favoriete site om te bestellen maar toch is het mogelijk voor dit bedrag een i7 systeempje samen te stellen.
Windows moet er ook nog bij hè, of zit deze er al bij? Kan tenslotte niet naar boven scrollen in je plaatje :P

i7 is 220 euro, windows is 100 euro, dan hou je dus nog 480 euro over voor 'n videokaart, geheugen, hdd, moederbord S1366, voeding, case en 'n brandertje. Denk dat je beter het prijsverschil van zo'n S1366 moederbord + i7 t.o.v. van 'n 775 mobo en core2quad processor in 'n hele leuke videokaart kan stoppen. :)

Windows moet er ook nog bij hè, of zit deze er al bij? Kan tenslotte niet naar boven scrollen in je plaatje :P

moet?:D

Windows moet er ook nog bij hè

pfff en nu gaan we lopen mierennken??? nou dan bezuinig je op het ram geheugen iets goedkoper videokaartje en een kleinere hdd, jij je zin....

dan red je rond de 800 ook wel... laat alleen ff zien dat het best wel meevalt

je kunt inderdaad beter vergelijken met een s1366mobo + i7 en 775 + quad core... en dan de benchmarks ernaast.... dan heb je wel die paar tientjes extra over voor die hogere prestatie

www.databyte.nl ziet er ook een goede site uit, en 1 van de goedkoopste..

Als ik een nieuwe pc nodig heb zal ik hem wss daar bestellen.

pfff en nu gaan we lopen mierennken??? nou dan bezuinig je op het ram geheugen iets goedkoper videokaartje en een kleinere hdd, jij je zin....

dan red je rond de 800 ook wel... laat alleen ff zien dat het best wel meevalt

je kunt inderdaad beter vergelijken met een s1366mobo + i7 en 775 + quad core... en dan de benchmarks ernaast.... dan heb je wel die paar tientjes extra over voor die hogere prestatie

Ik weet haast wel zeker dat die 2e GTX260 een wereld van verschil zal maken ondanks de wat langzamere processor en ddr2-1066 ram.

Terug
Naar boven