AndroidHealthClinic

Nieuwe PimpnHo Party pics!

"Kijk johnny, geiluh wijvuh"

:p

maaruh dbc01 als je een beetje op de pics klikt zie je dat je helemaal geen pimp t-shirt moet gaan kopen, gewoon je huid in het goud spuiten en een bontjas erover en je bent "the man"

Dat soort feesten mogen ze hier ook wel organiseren, maar wel met behoorlijke leeftijd selectie.

• Topic Starter Topic Starter
De grootste PimpnHo's zouden de 14 jarige Breezers zijn, in grote getale zouden ze aan de deur staan! :D

Tja.. leuk om je kleine zusjes mee te nemen..maar als ze nou eens een 25 jarige minium leeftijd zouden zetten, dronkenlastpakken er acuut uit, etc. etc. :) mwha word best succes denk ik.

OMG ik zou me helemaal steriel naaien op zo'n feest.

Capoeirist zei:
Tja.. leuk om je kleine zusjes mee te nemen..maar als ze nou eens een 25 jarige minium leeftijd zouden zetten, dronkenlastpakken er acuut uit, etc. etc. :) mwha word best succes denk ik.

die feesten zijn er wel.

de little sins feesten zijn 23+ geloof ik , met altijd een thema en erg streng deurbeleid. en altijd mooie locaties.. allees niet echt pimpin.. maar wel erotic :cool:

Hmmz.. nieuwe vriendin maar eens voorzichtig voor klaar stomen dan.. ben niet echt uitgaans type meer maar vind zoiets wel keer leuk weer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

t*ring... waar was ik :(

edit: het plaatje is aangepast door de site :mad:

Capoeirist zei:
Hmmz.. nieuwe vriendin maar eens voorzichtig voor klaar stomen dan.. ben niet echt uitgaans type meer maar vind zoiets wel keer leuk weer.

brilliante feesten.. en soms darkrooms aanwezig.. :rolleyes:
vaak goede sfeer en goede muziek.

haar nietvertellen van de darkroom en gewoon opgeilen en dan plots diekant op sleuren... 1ste reactie, verbazing.. 2de.. de kleren van je lijf af..

rofl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

poeze !

Terug
Naar boven