Fitness Seller

Nieuwe Producten bij XXL Nutrition

Goed bezig! Ik denk dat je een van de weinige shops bent in nederland/belgie die het merk Scivation en Primaforce in zijn assortiment neemt. Dat is echt een voordeel want in amerika wordt er niks als lof over deze merken geprezen maar het is zo moeilijk om er hier aan te geraken. Slimme zet dus xxl ;) Ge hebt der ne klant bij vanaf nu!

gaat echt wel de goede kant op, make the people happy as much as you can so we get the most out of life and live to the xxl max........:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Heb je al ervaring met deze meter? Is hij een beetje duurzaam/precies, zo ja koop ik hem.

Ja het is één van de beste op de markt en zeker voor die prijs. Werkt zeer preces voor een huidplooimeter. Vergelijkbaar met een apparaat van €200,-.

Leuk die positieve reacties! :thumbs:

René

Zal de vetpercentage meter en de glutamine binnekort maar es bestellen

Is idd allemaal héél positief !!
Hoe groter assortiment = hoe meer keuze de klant krijgt = $$$ voor XXL:D

Timmert flink aan de weg zie ik wel. goed bezig :thumb:

weer een goede aanvulling rene

XXL Rules !! :D

Veel van de nieuwe supplementen naar aanleiding van vragen van DBB'ers... :thumbs:

Dus als er specifieke vragen zijn, PM eens en kan ik er naar kijken.

René

Veel van de nieuwe supplementen naar aanleiding van vragen van DBB'ers... :thumbs:

Dus als er specifieke vragen zijn, PM eens en kan ik er naar kijken.

René

De whey Van Cytosports vind ik persoonlijk heel goed , dus als die in jullie assortiment komt bestel ik die zeker bij XXl. Alhoewel ik die van XXl ook zeker niet slecht vind..;)

De whey Van Cytosports vind ik persoonlijk heel goed , dus als die in jullie assortiment komt bestel ik die zeker bij XXl. Alhoewel ik die van XXl ook zeker niet slecht vind..;)

Ja maar dat is toch musclemilk met koolhydraten?

jow René, ff vraagje tussendoor he: wat vind jij eigenlijk van de Phosphagen HP van EAS? gewoon, interesse ;)

Goed bezig rene :D

jow René, ff vraagje tussendoor he: wat vind jij eigenlijk van de Phosphagen HP van EAS? gewoon, interesse ;)

Ik heb het zelf een tijd geleden een keer gebruikt en vond het erg goed. Ik merkte vooral meer kracht. De andere crea's heb ik nog niet gehad maar deze toevallig wel.

René

die vet meter komt bij de volgende bestelling mijn kant op :D kan ik eindelijk zelf meten...
nu alleen nog ff verzinnen wat ik erbij moet bestellen ???

edit- ohja nog een pot no-xplode wil dr namelijk 6-8 weken mee doen.

Terug
Naar boven