Partje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je wordt wel een belangrijke speler of niet reneIs die vetmeter ook gewoon te doen voor een amateur zoals ik? ( jaja met beschrijving)

Ja vetmeting moet je wel even mee leren werken maar is wel te doen.. altijd opletten day je op dezelfde plek meet.
Ik zie dat veel internetshops zich hebben ingeschreven voor onze nieuwsbrief..dus blijkbaar willen ze ons in de gaten houden
René

Ik heb altijd dat ik het niet goed doe met zo'n meter
Ik knijp dan een stuk huid bij elkaar, en dan doe ik daarna nog een keer en dan zit er vaak best veel tussen
Slaat nergens op dat ik dat niet eens voor elkaar krijg.

Ik heb altijd dat ik het niet goed doe met zo'n meter
Ik knijp dan een stuk huid bij elkaar, en dan doe ik daarna nog een keer en dan zit er vaak best veel tussen
Slaat nergens op dat ik dat niet eens voor elkaar krijg.

rene die Adam vitaminen kan ik die als vervanging van mn ZMA doen? aangezien dat er ook inzit. Zo ja ( en zo nee ook want dat bestel ik nog een potje ZMA) is mn lijstje voor volgende week al klaar![]()
Je moet er een beetje handigheid mee krijgen idd... Maar dit zijn de beste op de markt en zeker voor deze prijs. Maar ries jij hebt toch ook een lijmtang nodig![]()
![]()

Hmm Breda Nijmegen.
Breda Veldhoven Nijmegen
Wacht nu maar nog een maandje of 6![]()

klaar