AndroidHealthClinic

Nieuwe Producten bij XXL Nutrition

Goed dat je er beta-alanine hebt bijgestoken...

je wordt wel een belangrijke speler of niet rene ;) Is die vetmeter ook gewoon te doen voor een amateur zoals ik? ( jaja met beschrijving)

• Topic Starter Topic Starter
je wordt wel een belangrijke speler of niet rene ;) Is die vetmeter ook gewoon te doen voor een amateur zoals ik? ( jaja met beschrijving)

Ja vetmeting moet je wel even mee leren werken maar is wel te doen.. altijd opletten day je op dezelfde plek meet.

Ik zie dat veel internetshops zich hebben ingeschreven voor onze nieuwsbrief..dus blijkbaar willen ze ons in de gaten houden ;)

René

Ja echt waar man. Ik wil al zo lang beta-alanine proberen en nu kan ik het eindelijk :D

Ja vetmeting moet je wel even mee leren werken maar is wel te doen.. altijd opletten day je op dezelfde plek meet.

Ik zie dat veel internetshops zich hebben ingeschreven voor onze nieuwsbrief..dus blijkbaar willen ze ons in de gaten houden ;)

René

Ik heb altijd dat ik het niet goed doe met zo'n meter:D
Ik knijp dan een stuk huid bij elkaar, en dan doe ik daarna nog een keer en dan zit er vaak best veel tussen:)
Slaat nergens op dat ik dat niet eens voor elkaar krijg.

Ik heb altijd dat ik het niet goed doe met zo'n meter:D
Ik knijp dan een stuk huid bij elkaar, en dan doe ik daarna nog een keer en dan zit er vaak best veel tussen:)
Slaat nergens op dat ik dat niet eens voor elkaar krijg.

Je moet er een beetje handigheid mee krijgen idd... Maar dit zijn de beste op de markt en zeker voor deze prijs. Maar ries jij hebt toch ook een lijmtang nodig ;) :D

:roflol:

rene die Adam vitaminen kan ik die als vervanging van mn ZMA doen? aangezien dat er ook inzit. Zo ja ( en zo nee ook want dat bestel ik nog een potje ZMA) is mn lijstje voor volgende week al klaar :D

Is niet helemaal te vergelijken.. ZMA is veel hoger gedoseerd en neem je echt speciaal voor het slapen gaan.

René

en ik krijg er ook aanzienlijk minder puisten door :D je moet er alleen wel bij blijven sporten ( of minder gaan eten haha) want ben nu nog steeds "ziek"(althans niet fit genoeg om te trainen)en de puisten komen weer .

heb nog 1 potje kan nog wel ff vooruit

Oke, nu weer ontopic.

Dit topic ging over al die geweldige nieuwe producten van xxl en dat ze hard op weg zijn om de grootste van NL te worden. De beste zijn ze al.. ;)

Terug
Naar boven