AndroidHealthClinic

nieuwe schema maken

Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
hallo allen :D,

ik ben nieuw hier ik heb namelijk net een account aangemaakt sinds ik op deze site heel veel informatie vind :p.

maar ik heb namelijk hulp nodig van een paar gevorderde *lifters*.

ik ben M 16 jaar oud 84kg 1,8m vetpercentage van 17% en ben al opzich breed ( ge-ervd mn pa is n spetsnaz veteraan geweest xD)

dus ik train al bijna n maand en het bevalt me goed en het is zeer leuk ik amuseer me ermee :D vooral met mn borst te trainen :p. ik ben o.a. best wel goed met bench press en dumbell bench press ik kan 2x mn eigen gewicht bankdrukken (ik weet niet of dat goed is of niet :/ )

-------
dus hierbij wil ik vragen of iemand voor mij een schema wilt maken (voor mijn boven lichaam sinds ik al brede onderligaam heb ......het liefst met oefeningen sets reps etc.) sinds ik een noob ben hier in ....thanks in advance :) . het liefst wil ik mn armen schouders nek borst rug buik en mn vleugelspieren trainen oftewel de latismus dorsi als ik me niet vergis :p
en het liefst een schema van 2 tot 3 uur per dag.
-------

ik heb de afgelope 2 dage egt liggen te zoeken naar een schema voor mn upper boddy van 4 dagen
maar ik kan egt niks vinden :/

ik weet het er zijn hier al heelveel topics over schemas maar ik kan gewoon niet de perfecte vinden voor mij :/.

alvast bedankt mensen.

oja voordat ik het vergeet te zeggen ik gebruik geen shakes helemaal niks het enigste wat ik kwa *proteïne* binne krijg is gwn een stuk puur kippenvlees zonder vet ik eet ook wel eens vaker ei vis etc. en ik drink alleeen maar water en dan bedoel ik ook egt alleen water ik neem voor 2 uurtjes school 3 flessen water mee.

ik ga maar weer eens verder zoeken hopen da tik maar nog iets vind :p

mvg.

Spetznas veteraan geweest ? Wat komt daarna dan ? :o

• Topic Starter Topic Starter
tja wat zal ik zeggen spetsnaz is swerelds sterkste leger (maakt deel uit van rusland :p)

tja wat zal ik zeggen spetsnaz is swerelds sterkste leger (maakt deel uit van rusland :p)

Ik bedoelde dat als je veteraan bent dan blijft je je hele leven toch veteraan, en jij zegt hij is veteraan geweest..

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Hoe krijg jij die 168 kilo omhoog met de bench overigens ?

Ik bedoelde dat als je veteraan bent dan blijft je je hele leven toch veteraan, en jij zegt hij is veteraan geweest..

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Hoe krijg jij die 168 kilo omhoog met de bench overigens ?
dan is hij nog steeds veteraan kzal niet met hem willen vechten maar ff trug naar de hoofdonderwerp enige tips :p?

Nu even serieus

-je moet gewoon je hele lichaam trainen, niet half van je lichaam
-een schema van 2 á 3 uur is veel maar ook echt veel te lang, max 1 uur en 30 minuten.
-als je 4 dagen wilt trainen zou ik voor een UB/LB gaan, je kunt ook 3 dagen en dan fullbody gaan doen dat wordt het meest geadviseerd als beginner

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

En weer mijn vraag hoe krijg je die 168 kilo bench omhoog

waarom zo kort :o? maar 1,5 uur kheb liever 2 tot 3 uur

spetnaz, call of duty?

Dan ga jr lekker 3 uur trainen ;) houdoe !

Google is your friend :thumb:

Hoe bench jij zoveel?

Google is your friend :thumb:

Hoe bench jij zoveel?
ik weet het niet :$ ik train ook het liefste en met plezier mn borst

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

bedankt voor jullie reacties mensen ik heb mijn perfecte schema nu gemaakt :)

Terug
Naar boven