armeniansniper
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 17%
hallo allen
,
ik ben nieuw hier ik heb namelijk net een account aangemaakt sinds ik op deze site heel veel informatie vind
.
maar ik heb namelijk hulp nodig van een paar gevorderde *lifters*.
ik ben M 16 jaar oud 84kg 1,8m vetpercentage van 17% en ben al opzich breed ( ge-ervd mn pa is n spetsnaz veteraan geweest xD)
dus ik train al bijna n maand en het bevalt me goed en het is zeer leuk ik amuseer me ermee
vooral met mn borst te trainen
. ik ben o.a. best wel goed met bench press en dumbell bench press ik kan 2x mn eigen gewicht bankdrukken (ik weet niet of dat goed is of niet :/ )
-------
dus hierbij wil ik vragen of iemand voor mij een schema wilt maken (voor mijn boven lichaam sinds ik al brede onderligaam heb ......het liefst met oefeningen sets reps etc.) sinds ik een noob ben hier in ....thanks in advance
. het liefst wil ik mn armen schouders nek borst rug buik en mn vleugelspieren trainen oftewel de latismus dorsi als ik me niet vergis 
en het liefst een schema van 2 tot 3 uur per dag.
-------
ik heb de afgelope 2 dage egt liggen te zoeken naar een schema voor mn upper boddy van 4 dagen
maar ik kan egt niks vinden :/
ik weet het er zijn hier al heelveel topics over schemas maar ik kan gewoon niet de perfecte vinden voor mij :/.
alvast bedankt mensen.
oja voordat ik het vergeet te zeggen ik gebruik geen shakes helemaal niks het enigste wat ik kwa *proteïne* binne krijg is gwn een stuk puur kippenvlees zonder vet ik eet ook wel eens vaker ei vis etc. en ik drink alleeen maar water en dan bedoel ik ook egt alleen water ik neem voor 2 uurtjes school 3 flessen water mee.
ik ga maar weer eens verder zoeken hopen da tik maar nog iets vind
mvg.
,ik ben nieuw hier ik heb namelijk net een account aangemaakt sinds ik op deze site heel veel informatie vind
.maar ik heb namelijk hulp nodig van een paar gevorderde *lifters*.
ik ben M 16 jaar oud 84kg 1,8m vetpercentage van 17% en ben al opzich breed ( ge-ervd mn pa is n spetsnaz veteraan geweest xD)
dus ik train al bijna n maand en het bevalt me goed en het is zeer leuk ik amuseer me ermee
vooral met mn borst te trainen
. ik ben o.a. best wel goed met bench press en dumbell bench press ik kan 2x mn eigen gewicht bankdrukken (ik weet niet of dat goed is of niet :/ )-------
dus hierbij wil ik vragen of iemand voor mij een schema wilt maken (voor mijn boven lichaam sinds ik al brede onderligaam heb ......het liefst met oefeningen sets reps etc.) sinds ik een noob ben hier in ....thanks in advance
. het liefst wil ik mn armen schouders nek borst rug buik en mn vleugelspieren trainen oftewel de latismus dorsi als ik me niet vergis 
en het liefst een schema van 2 tot 3 uur per dag.
-------
ik heb de afgelope 2 dage egt liggen te zoeken naar een schema voor mn upper boddy van 4 dagen
maar ik kan egt niks vinden :/
ik weet het er zijn hier al heelveel topics over schemas maar ik kan gewoon niet de perfecte vinden voor mij :/.
alvast bedankt mensen.
oja voordat ik het vergeet te zeggen ik gebruik geen shakes helemaal niks het enigste wat ik kwa *proteïne* binne krijg is gwn een stuk puur kippenvlees zonder vet ik eet ook wel eens vaker ei vis etc. en ik drink alleeen maar water en dan bedoel ik ook egt alleen water ik neem voor 2 uurtjes school 3 flessen water mee.
ik ga maar weer eens verder zoeken hopen da tik maar nog iets vind

mvg.

houdoe !