Fitness Seller

nieuwe serie, nieuwe hype

gallius

Freaky Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m88
Massa
101kg
Nu we nog een tijdje moeten wachten op de nieuwe prison break en de nieuwe lost stel ik voor dat er hier enkele suggesties gegeven worden welke nieuwe goede series op komst zijn die ongeveer even goed kunnen zijn.
Mijn bijdrage: bones, is wel moeilijk te downloaden
welke zien jullie opkomen?

Ik heb me laten vertellen dat Heroes vet is, heb het zelf nog niet gezien.

Heroes is ontzettend goed, ze zitten momenteel aan episode 10 en ik volg het op de voet.

Gisteren gestart met "Day Break" (een beetje hetzelfde concept als de film Butterfly Effect voor diegenen die em kennen), er zijn nog maar 2 afleveringen beschikbaar maar het belooft veel goeds...

Verder is er "Weeds", komisch in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden. Sommigen kunnen het misschien wat saaier vinden, het gaat over een huismoeder die weed dealt in een dorpje waar zowat iedereen elkaar kent, ook veel komieke personnages.

Ik hoor ook veel goeie dingen over The Office, een reeks die al lang loopt dacht ik. Hoofdpersonnage is Steve Carell.

En om af te sluiten de beste Belgische serie ooit gemaakt (in mijn ogen): Matroesjka's (gaat over vrouwenhandel), écht een must see...

• Topic Starter Topic Starter
Heroes is ontzettend goed, ze zitten momenteel aan episode 10 en ik volg het op de voet.

Gisteren gestart met "Day Break" (een beetje hetzelfde concept als de film Butterfly Effect voor diegenen die em kennen), er zijn nog maar 2 afleveringen beschikbaar maar het belooft veel goeds...

Verder is er "Weeds", komisch in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden. Sommigen kunnen het misschien wat saaier vinden, het gaat over een huismoeder die weed dealt in een dorpje waar zowat iedereen elkaar kent, ook veel komieke personnages.

Ik hoor ook veel goeie dingen over The Office, een reeks die al lang loopt dacht ik. Hoofdpersonnage is Steve Carell.

En om af te sluiten de beste Belgische serie ooit gemaakt (in mijn ogen): Matroesjka's (gaat over vrouwenhandel), écht een must see...

word, alleen is die niet te vinden op het net

episode 3 is vandaag online verschenen ;)

Haha ja the office is echt super tof! Waren maar 2 seizoenen maar zeker de moeite waard om te kijken. Moet je ook meteen even 'extras' kijken (2x 6 afleveringen), is ook van Ricky Gervais, die gozert speelt ook in The Office, zo'n toffe humor! Extras wordt nu trouwens ook uitgezonden op NED3.

vind Bones wat aan de lamme kant, kan je al evengoed CSI kijken.

Matroesjka's is idd topserie :thumbup:

Heroes is idd zeer goed..
ook vind ik Battlestar galactica (reeds seizoen 3) en Threshold zeer goed,Eureka is ook de moeite waard

jericho is ook best goed, gaat over het leven in een stadje in de us nadat alle hoofdsteden vd us genuked zijn

10 december komt seizoen 2 van sleepercell uit, serie over een terroristische splintercell, seizoen 1 is erg de moeite

Zoals anderen al aangeven is heroes een vette serie. Nip/Tuck blijf ik ook goed vinden.

Ik ben van plan om 'the wire' op dvd te kopen. Iemand gezien?

Goede nieuwe series zijn:
Heroes (TE IDIOOT GOED)
Friday Night Lights (als je van USA sportfilms houd)
Jericho (Heel erg coole serie elke week weer onmiddelijk kijken als ie uit is)

Blade the series.

Begint slecht maar wordt steeds beter naarmate de serie vordert.

Heroes, Jericho, Dexter, Day Break, the Black Donnellys [laatste weet ik zo niet wanneer de hele serie eindelijk gaat verschijnen]

Geanimeerde series die nog gaande zijn, Family Guy, American Dad, Simpsons

en Robot Chicken :D

Verder vind ik de serie One Piece echt een aanrader.

Heroes, Jericho, Dexter, Day Break, the Black Donnellys [laatste weet ik zo niet wanneer de hele serie eindelijk gaat verschijnen]

Geanimeerde series die nog gaande zijn, Family Guy, American Dad, Simpsons

en Robot Chicken :D

Verder vind ik de serie One Piece echt een aanrader.

episode 285 is nu als raw te downloaden..

eindelijk het gevecht met CP9 en Roofy gaat eindelijk laten zien dat hij sterker is geworden.....

Carnivale is een goede reeks, vind ik. Verder waren Het Eiland, De Parelvissers en Matroesjka's enorm goede series die ik heel graag gevolgd heb. Alleen zijn ze nogal vrij moeilijk online te vinden.

Of je zoekt gewoon een hobby in plaat van lui voor de tv te hangen.:thumbs:

Dexter, Jericho, Day Break, 24 :bow:

Terug
Naar boven