Fitness Seller

Nieuwe start vandaag, na anorexia

• Topic Starter Topic Starter
Ja die topic heb ik ook al gelezen, dat is zeker een van mijn streef punten!:D

succes man!

veel succes gozert;)

Je kunt dieper zakken met anorexia, heb het veel erger gezien. De grootste beesten van hier waren vroeger ook ooit met een skinny lichaam begonnen als jou. Met een goeie motivatie en doorzettingsvermogen zul je er zeker komen. En misschien ik het wel meegenomen zo want mensen met anorexia hebben voor dingen extreme motivatie etc. en jij draait de knop nu om, dan zal het wel net zo snel gaan. Succes.

Veel succes man, met genoeg wilskracht kom je er zeker!

Blijf genoeg lezen hier op 't forum. Motiveert mij ook goed.

je hebt zon uitstekende bot boven je heupen, en daarna is het weer recht, dat is mooi! veel van die modellen hebben dat altijd. weetniet hoe het heet maar als jij alles traint en je buikspieren zijn mooi dan heb je zowiezo mooi fysiek. want je hebt redelijke smalle taille. de basis is dus goed.

dankje voor de mense hierboven, ja ik had dieper kunnen zakken maar mijn lichaam zei zelf al stop ermee en al zou ik destijds verder willen gaan, dan zou het toch nie zijn gelukt. En voor Lennard.. Dankje! Ik heb een redelijke grote borstkas, hij steekt nogal ver vooruit waardoor grote armen een must zijnvoor mij lijkt wel ik heb 1 iets wat onduidelijke foto maar ik kan makkelijk zeggen dat mijn borstkas ''pretty huge'' is :P ik zal hem wel uploaden en later een betere maken. Ik had gegeten en hield perongeluk mijn buik naar voren, Had ik later pas door maar zoals mischien op de foto te zien is, is et bij mij wat meer naar voren staand Ik hoop dat ik toch een mooi lichaam kan krijgen als ik verder ben.

Laatst bewerkt:
welkom en good luck!

dankje :D

Ik ben ook heel mager geweest, 1,5 jaar geleden woog ik ook maar 55 kg (leefde ook erg ongezond, roken en blowen) en weeg nu 95 kg in 1,5 jaar tijd. Ik wil maar zeggen alles is mogelijk.

Ik ben ook heel mager geweest, 1,5 jaar geleden woog ik ook maar 55 kg (leefde ook erg ongezond, roken en blowen) en weeg nu 95 kg in 1,5 jaar tijd. Ik wil maar zeggen alles is mogelijk.

40 kilo in 1.5 jaar? Doe je goed, maar zal vast een hoop vet bij zitten?

Denk dat je goed bezig bent, keep it up. The world is yours..

dankje :D ik kom geregeld boven de 3100-3200 uit op actievere dagen en ik mix soms boksen met kracht training dus voor of na het boksen uurtje- half uurtje krachttraining neem ook creatine voortaan voel me stukke beter en merk al wa verschil tusse eerst.

Kleine update 1 maand 3 weken verder. Moet nog nieuwe benen pics maken deze maand. Kan ze niet vinden maar ik train benen wel intensief.
ic0g1u.jpg

Kleine proggresie. Foto is trouwens 3 juni niet 6 natuurlijk. Mijn ribbenkast staat ver vooruit, dus zal daar nog wel een tijd last van hebben. Als ik normaal sta is het gewoon normaal. Ik heb het alleen als ik zo poseer.

15s58b8.jpg

3 mei tot 3 juni. De foto van 3 Juni is meer naar rechts genomen waardoor mijn taile wa vervormder leek. Overiges ook van onderaf waardoor mijn bicep maar tot een bepaald deel te zien is. Het is allemaal nog niet echt veel maar ja 1 maand en 3 weken is niks. Ik ben 3-5 kilo aangekomen geen buikvet erbij, maar ik heb last van beetje een slappe buik door huid overschot, dat volgens mijn huisarts tijd nodig heeft omdat ik het niet erg heb. Ik heb dat overigens wel deels kunne trainen, zodat het niet slap hangd. Sorry van de grote foto's.

Laatst bewerkt:
En blijf af van de cola light he! (Aspartaam)

Je hebt Pectus Carinatum, niet zomaar 'uitstekende borst'. Wordt ook wel kippenborst genoemd.

Maar als ik normaal sta ziet het er ook normaal uit... Zoals die foto's op het internet zijn en descripties over hoe het werkt komt niet overheen met mij... Bij mij vald het gewoon normaal maar gewoon een stukje meer naar voren op het internet. DIe lui die Pectus Carinatum hebben, Hebben helemaal vervormde borsten, en bij mij zit er gewoon massa op maar ben zoveel afgevallen dat ik niks meer erop had. En bij de meeste fotos zie ik iedereen zijn borst naar binnen vallen. Ik heb rond mijn middel nog vel zitten maar voor de rest heel weinig vet rond mijn lichaam.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven