XXL Nutrition

Nieuwe start vandaag, na anorexia

Dont worry zo'n borst heb/had ik ook. Ben benieuwd naar je progressie

Zet hem op, ikzelf heb 49 kilo bij 1.87 gewogen dus weet hoe het is.
Gewoon doorknallen en nog belangrijker dooreten!! :)

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor tenminste nog wat serieuse comments! :D. Ik weeg nu 65-67 kilo mijn armen zijn zichtbaar gegroeid en als ik normaal niet flexend sta dan zijn mijn borsten gewoon normaal met redelijk hoeveelheid massa. grote borstkas kan in mijn voordeel werken als ik wat langer train en massa heb. Ik ben echt gemotiveerd dus stoppen zit er zoiezo niet in!

Ey, Komt goed ik doe aan kickboksen 3x per week heb ook wedstrijden gedaan.
Het gaat iets trager met spier opbouw om dat je spieren geen rust hebben. Ik adviseer je supplementen te gebruiken creatine, eiwit shake 's ochtends voor trainen direct naar trainen!
voor het slapen kwark met een beetje roosvice voor de smaak komt goed ;)
Check mijn fysiek staat onder de titel nieuweling.
Sportieve groeten.

Haha met voeding benk al flink bezig.Ik gebruik creatine, whey, en casseine. Ik ben gestopt met boksen speciaal voor het trainen. Kheb enorme passie gekregen voor powerliften, strongman, en bodybuilden. Ik eet als ik kwark eet zonder iets. Zit al aan de 3200 calorieen van normaal eten dus, geen tijd voor snoep/lekker makertjes. Thnx voor de comment ;)

Kijk dat is mooi om te horen dat je er helemaal voor wil gaan :thumb:

Met kwark eten zonder iets bedoel je geen vruchtenkwark, of dat je enkel kwark eet?
Koolhydraten zijn ook belangrijk, dus er past makkelijk nog een bordje brinta bij de kwark :p

Ik zou eerst droogtrainen voordat je gaat gainen. Succes.

Ik heb zoveel spier verbrandt en al zoveel vet, dat droog trainen er niet in zit, vel krijg je niet zomaar weg dus ik moet wel gainen ik woog 54 kilo voordat ik rond de 60 zat en deze fotos knipte.

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

Kijk dat is mooi om te horen dat je er helemaal voor wil gaan :thumb:

Met kwark eten zonder iets bedoel je geen vruchtenkwark, of dat je enkel kwark eet?
Koolhydraten zijn ook belangrijk, dus er past makkelijk nog een bordje brinta bij de kwark :p

haha komt goed ik krijg veel koolydrathen per dag binnen ;) kwark s'avonds heb ik gewoon droog als ik niet aan de caseine zit :P.

Ik heb zoveel spier verbrandt en al zoveel vet, dat droog trainen er niet in zit, vel krijg je niet zomaar weg dus ik moet wel gainen ik woog 54 kilo voordat ik rond de 60 zat en deze fotos knipte.

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------

haha komt goed ik krijg veel koolydrathen per dag binnen ;) kwark s'avonds heb ik gewoon droog als ik niet aan de caseine zit :P.

Droog kwark eten? niet een beetje honing ofzo erin? :|

Nee, Maar maakt niet uit ik geniet er zoiezo wel van :D.

Eey kerel ben benieuwd, ik wens je in iedergeval erg veel succes.....;) Weet hoe het is om met je gewicht te schommelen heb zelf de ziekte van crohn dus ik kom ook niet heel snel aan. Ik heb nu Universal weightgainer en shock therapy dat is erg goed spul. Hopenlijk schiet het op en krijg je een beetje een fatsoendelijk eetschema.

Goed bezig man! Bouw nog maar een jaartje goed op, en dat vel trekt wel weg rustig aan!

Eey kerel ben benieuwd, ik wens je in iedergeval erg veel succes.....;) Weet hoe het is om met je gewicht te schommelen heb zelf de ziekte van crohn dus ik kom ook niet heel snel aan. Ik heb nu Universal weightgainer en shock therapy dat is erg goed spul. Hopenlijk schiet het op en krijg je een beetje een fatsoendelijk eetschema.

Dankjewel :D jij ook veel success! Universal weightgainer blijkt heel goed spul te zijn. Verkopen ze ook op mijn sportschool ;).

Alphakx Jij ook bedankt :D.

Laatst bewerkt:
Nou als je 3000 calorieën gaat consumeren dan zit je op het rechte pad, de meeste halen dat nogeens. En gewoon minimaal 3 keer per week 1,5 uur krachttraining en de oefeningen afkijken bij beesten dan word je binnen no-time er zelf een:D.

Goodluck

veel succes lekker eten en lekker sporten en je komt zo wat kilotjes spier aan:D

thanks voor de reacties! ik heb morge nieuwe foto's van mezelf. Ik heb huid creme voor het losse vel. Mijn buik is minder geworden. Ik heb een heel pak massa toch kunne aanzetten op mijn borst. Dokter zei dat het geen Pectus carinatum is maar gewoon een groot aangelegde borst. Zeikantjes minder, En flink wat power gains kunne make. En vreet 3200+ voortaan omdat ik fiets van de sport school en soms best druk ben. (Hele dag weg geweest consumeerde grofweg 3800 calorieen ofzo maar moest wel).

3 x in de week anderhalf uur??

Terug
Naar boven