Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik weeg nu 65-67 kilo mijn armen zijn zichtbaar gegroeid en als ik normaal niet flexend sta dan zijn mijn borsten gewoon normaal met redelijk hoeveelheid massa. grote borstkas kan in mijn voordeel werken als ik wat langer train en massa heb. Ik ben echt gemotiveerd dus stoppen zit er zoiezo niet in!

Kijk dat is mooi om te horen dat je er helemaal voor wil gaan
Met kwark eten zonder iets bedoel je geen vruchtenkwark, of dat je enkel kwark eet?
Koolhydraten zijn ook belangrijk, dus er past makkelijk nog een bordje brinta bij de kwark![]()
kwark s'avonds heb ik gewoon droog als ik niet aan de caseine zit
.Ik heb zoveel spier verbrandt en al zoveel vet, dat droog trainen er niet in zit, vel krijg je niet zomaar weg dus ik moet wel gainen ik woog 54 kilo voordat ik rond de 60 zat en deze fotos knipte.
---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:56 ----------
haha komt goed ik krijg veel koolydrathen per dag binnenkwark s'avonds heb ik gewoon droog als ik niet aan de caseine zit
.
Weet hoe het is om met je gewicht te schommelen heb zelf de ziekte van crohn dus ik kom ook niet heel snel aan. Ik heb nu Universal weightgainer en shock therapy dat is erg goed spul. Hopenlijk schiet het op en krijg je een beetje een fatsoendelijk eetschema.Eey kerel ben benieuwd, ik wens je in iedergeval erg veel succes.....Weet hoe het is om met je gewicht te schommelen heb zelf de ziekte van crohn dus ik kom ook niet heel snel aan. Ik heb nu Universal weightgainer en shock therapy dat is erg goed spul. Hopenlijk schiet het op en krijg je een beetje een fatsoendelijk eetschema.
jij ook veel success! Universal weightgainer blijkt heel goed spul te zijn. Verkopen ze ook op mijn sportschool
.
.