Fitness Seller

Nieuwe start.

GrootenKrachtig

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen ben ik nieuw lid van dit forum maar heb verder nog geen topic gepost. Dus ik dacht laat ik maar mijn eerst post doen op het forum en mezelf voorstellen aan de rest. Wie ben ik? Ik ben Mitch ik kom uit Tilburg en kom pas net om de hoek kijken betreft het Bodybuilding als ik het zacht mag uitdrukken. beter gezegd ik moet bij nul beginne, dit is misschien ook een van de redenen dat ik hier mezelf heb aangemeld om echter hulp en advies te vragen aan jullie members om uiteindelijk mijn doel te bereiken. Mijn doel is om een sportief,afgetraind,gezond lichaam te trainen. en uiteindelijk verder te gaan in het bodybuilden, hier liggen echter mijn intresses. ik heb de motivatie en vertrouwen in mij zelf om mijn doel uiteindelijk te bereiken, en hoop dat jullie me ook zullen aanmoedigen.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven over mijzelf en over het gene dat ik hier probeer te bereiken.

Sportieve Groeten Mitch

overigen informatie
Lengte: 1.79
weight: 80 kilo
bmi: 21%

Welkomme :thumb: veel plezier op het forum.

• Topic Starter Topic Starter

Voordat ik lid werd op dit forum heb ik uitgebreid sticky's doorgelezen en anderen topics. Maar nog niet echt de juiste topics gevonden waar ik mee door kan. Ik zal binnekort een nieuw topic starten waarin ik mijn eerste probleem bespreek, en kijk hoe de reacties daarop zijn. toch bedankt voor je reactie Mistery.

Hey welkom en leuk dat je er zo vroeg bij bent :D

Welkom! Altijd leuk als er weer tieners zich aanmelden die er volop voor willen gaan. (Natuurlijk ook leuk als anderen zich aanmelden hoor).
Succes, als je vragen hebt; Ik weet zeker dat iedereen hier bereid is je te helpen!

Welkom!
Veel plezier op het forum, niet in de anabolen sectie kijken !
Die is 18+ /Joking:p , lees veel rond en tjaah BRULLEN MET DIE GEWICHTEN :devil:

Terug
Naar boven