MuscleMeat

Nieuwe tarieven verkeersboetes bekend

Alsof boetes ook maar enig effect hebben, het enige wat het oproept is nog meer haat naar de politie toe. Niemand die er minder hard door rijd oid. Laten ze is misdrijven gaan oplossen ipv overtredingkjes.

''De stijging is nodig om de Rijksbegroting rond te krijgen''

HUH?!!!?!

Boetes zijn toch voor de verkeersveiligheid?:eyes:

Stormlooptopic

''De stijging is nodig om de Rijksbegroting rond te krijgen''

HUH?!!!?!

Boetes zijn toch voor de verkeersveiligheid?:eyes:

Stelletje #%$ heeft idd niks meer met verkeersveiligheid te maken. Ze staan hier ook altijd op plaatsen te flitsen waar je net van 100 naar 80 gaat bijv. Niet op gevaarlijke wegen waar al meerdere malen (ernstige) ongelukken zijn gebeurt. Geen enkel goed woord voor over!

idd jongens,het is gewoon een commercieel systeem van de overheid waarbij de hard werkende burger het moet ontgelden

wie zijn hier nou de echte boeven

"De stijging is nodig om de Rijksbegroting rond te krijgen"

ow broeder..:treuren:

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Als je je gewoon gedraagt in het verkeer krijg je hier dus ook niet mee te maken :)

Haha, stijging voor meer geld in de staatskas? Alsof boetes zoveel opleveren. Waarschijnlijk levert een 1% stijging in de belastingen van de hoogste salariscirkel nog meer op.

Net zoiets als de vliegtax omhoog gooien.. lekker voor hun.. zuur voor ons..

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Oke, daar heb je een punt. Maar is het dan nodig om er nog eens zout op te gooien ?

Als je je gewoon gedraagt in het verkeer krijg je hier dus ook niet mee te maken :)

Ik houd me bijna altijd aan de regels. Maar soms overtreed ik ze ook. Maar een boete zonder gordel is van 90 gulden naar 90 euro gegaan. Dat vind ik wel een beetje ver gaan hoor. :D

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Als je je gewoon gedraagt in het verkeer krijg je hier dus ook niet mee te maken :)

Als ik overal precies de aangegeven maximum snelheid ga rijden heb je binnen de korts mogelijke keer 100 agressieve rijders 8er je zitten die je op de meest rare manieren proberen voorbij te stieren. Mijn rij instructeur heeft mij ook altijd geleerd netjes met het verkeer mee te gaan omdat dit veiliger was.

Neem daar mijn vorige punt nog is bij (niet op plekken gaan staan waar veel ongelukken zijn gebeurt maar precies allemaal op stukjes waar je van 100 naar 80 gaat etc) en ik zie echt niet in wat het met verkeersveiligheid te maken heeft en hoe ik mijn billen vroeg of laat niet ga branden.

EDIT:
GroenLinks wil van minister (Binnenlandse Zaken) weten waarom de politie vorig jaar slechts 23 procent van alle misdrijven heeft opgelost. ''Het is een percentage waar ik niet echt vrolijk van word'', zei Tweede Kamerlid Naïma Azough afgelopen avond.

Ze wil Ter Horst dinsdag naar de Kamer roepen om de kwestie met haar te bespreken. Azough reageerde op een uitzending van RTL Nieuws, dat citeerde uit een nog niet gepubliceerd vergelijkend onderzoek naar de recherche in het Duitse Munster en Utrecht. Uit het conceptrapport blijkt volgens de rubriek dat er bij de Nederlandse politie veel misgaat in de opsporing.
bron: fok.nl

Als ik overal precies de aangegeven maximum snelheid ga rijden heb je binnen de korts mogelijke keer 100 agressieve rijders 8er je zitten die je op de meest rare manieren proberen voorbij te stieren. Mijn rij instructeur heeft mij ook altijd geleerd netjes met het verkeer mee te gaan omdat dit veiliger was.

Ik rijd overal gewoon de maximum snelheid en heb daar nooit last van. Vreemd :scratch:

Laatst bewerkt:
wat ik me nu altijd afvraag he. stel je zit in je oor te peuteren (nee doe ik zelf nooit :P) en je belt handsfree dan is dat toch hetzelfde als de mobiel in je hand houden ? :D

wat ik me nu altijd afvraag he. stel je zit in je oor te peuteren (nee doe ik zelf nooit :P) en je belt handsfree dan is dat toch hetzelfde als de mobiel in je hand houden ? :D

Als je moet ingrijpen is het iets makkelijker om die vinger uit je oor te halen dan wanneer je een mobiel in je hand hebt ;)

Maar je maakte een grapje neem ik aan.

Eeen beetje kort door de bocht.. als je een paar kilometer per dag rijd dan kan je zo beredeneren maar als je dagelijks velen kilometers maakt dan wordt de kans groter dat je ergens 'steken laat vallen'... dan heb ik het niet over het feit dat je met alcohol achter het stuur rijdt, 100 rijdt waar je 50 mag etc..etc.. maar gewoon van die kleine dingen waar ze tegenwoordig op loeren om je wat euries af te troggelen.

Terug
Naar boven