Fitness Seller

Nieuwe update @ 90kg, vet % geen idee ?

ben ook benieuwd of dit naturel behaald is, aan de hand van dat kan je natuurlijk een duidelijker mening hebben. extra respect als het naturel is natuurlijk.

dat gelul over kuren ook altijd... :rolleyes:

Ik vind dat je het wel netjes MAG vragen. Het probleem is wel een beetje dat gasten erover gaan zitten zeiken en dat vind ik dan weer niet kunnen.

Overigens heeft het weinig nut om er alsmaar vragen over te stellen terwijl de eerste vraag niet wordt beantwoord. Je moet er ook respect voor hebben als iemand er niet op wil reageren.

Goeie droge benen! Alleen heb jij net als ik, dat het enige vet rond de buik zit.
Maar maandje cut en je bent overal droog denk :D

nice!

hoeveel % vet denk jezelf?

Misschien een rare vraag maar wat is de omtrek van je bovenbenen?

Ziet er top uit man, alleen zul je nog heel wat moeten doen aan je borst.
Maargoed als dat eenmaal een minpunt van je is kan je dat niet zo snel rechtbuigen.

En wat betreft iedereen die vraagt of dit naturel haalbaar is......
Droom maar lekker verder, je kunt heeel ver komen door goeie genen, discipline, trainingsschema, eetschema te hebben. Maar ook dat houd een keer op :-p

Ikzelf ben heel ver gekomen gekomen en altijd naturel gebleven, maar ik zit nu op mijn max.

Neemt niet weg dat het heel erg knap is wat hij hier presteert!

baaaas ... a ye mir.

nice man!
was je vroeger dik toevallig? onderbuik ziet er een beetje raar uit terwijl je ziek droog staat (veins enzo)

nuhh heb ik ook, overal droog, maar dikke onderbuik.

Amai, respect, blijf zo door gaan!!

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er top uit man, alleen zul je nog heel wat moeten doen aan je borst.
Maargoed als dat eenmaal een minpunt van je is kan je dat niet zo snel rechtbuigen.

En wat betreft iedereen die vraagt of dit naturel haalbaar is......
Droom maar lekker verder, je kunt heeel ver komen door goeie genen, discipline, trainingsschema, eetschema te hebben. Maar ook dat houd een keer op :-p

Ikzelf ben heel ver gekomen gekomen en altijd naturel gebleven, maar ik zit nu op mijn max.

Neemt niet weg dat het heel erg knap is wat hij hier presteert!
15nafew.jpg

Is een foto van men wedstrijd.. Moet je maar nagaan tegenover de andere hoe hun borst eruit zag vanuit de side..
Niet te min klopt het dat men borst minder is dan de rest van men lichaam maar dat is ook de reden dat ik mijn schouders NIET train zodat mijn borst kan bijtrekken, ik heb gewoon altijd een zwakke bovenkant borst gehad en heb geen diepe aanhechting fzo, en op deze foto's valt het licht daar ook net niet goed :)

En mooi dat je begrijpt wat het vraagt alemaal deze sport

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 08:55 ----------

nice man!
was je vroeger dik toevallig? onderbuik ziet er een beetje raar uit terwijl je ziek droog staat (veins enzo)

Klopt, ik ben van 63kg naar 105kg gegaan ( 20+% ) Ik had dikke armen enzo maar men buik was ook serieus gegroeid, ben tijdje gestopt met trainen en ben maar afgevallen tot 103kg maar echt vet gaan aanzetten en liep op de duur dus rond met een dikke pens letterlijk !
Wat jij ziet is geen vet is meer los vel dat strak moet trekken en dit vraagt tijd ( veel tijd ) was zelfs toen ik wedstrijd stond niet helemaal strak en ook het vel hong over men navel lol

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 08:56 ----------

Dank je ! :)

Dat heb ik dus ook, had serieus een dikke pens.
7 jaar in de bulk terwijl ik gewoon graat mager was van mezelf.

Nu al een maand op 3-daags zigzag dieet, voor t eerst weer weg die buik.

:roflol: Beast man! Schouders niet trainen en toch zo'n dikke koppen hebben!! Zwaar jelly!! :sad:

is een goede pose van je M
Looking good

Als die borst iets groter wordt.. top fysiek, nu ook al :)

natty of niet.. veel inzet en discipline heeft het gevraagd

ben je natuur of? iets gebruikt... niet verkeerd opvatten ;)

ben je natuur of? iets gebruikt... niet verkeerd opvatten ;)
Stel zo'n vragen in PM.

Tegenwoordig als iemand er buff uitziet moet de natty vraag blijkbaar passeren.
Alsof het beter te verdragen valt dat je zelf minder buff bent wanneer je bevestiging krijgt dat TS gekuurd heeft.
Beter zou zijn dat wanneer je een buffe foto ziet, dit als drang gebruikt om zelf nog harder te trainen!

Terug
Naar boven