MuscleMeat

Nieuwe update @ 90kg, vet % geen idee ?

Je lijkt heel body mind focus te trainen op je YouTube filmpjes.. Doe je dit altijd zo? Goede resultaten iig!

Groet

Dat dere vains!!!!

Je mag je badkamer wel eens opruimen bro :P

heel netjes. Mooie schouders ook

Bruut.
Hoe oud was je toen je begon?

goede shape man... flinke armen ook. Keep up the good work!

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet precies ook eens een vrouwtje gaan zoeken :sad:

Kan dat die foto's en filmpje niet is genomen in AW? Train je er niet meer?

Klopt ben er weg, nieuwe en vooral betere gym gevonden wist niet dat deze hier was btw lol :D bestaat nogmaar 2jaartjes

Klopt ben er weg, nieuwe en vooral betere gym gevonden wist niet dat deze hier was btw lol :D bestaat nogmaar 2jaartjes
Waar in antwerpen?

Ik mag niet op kot in merksem en ben aan het overwegen om naar den Just Fit te gaan! Maar daar kan je niet squaten denk ik :(

Niets meer dan respect, een van de betere fysieken op dbb. Je gaf aan dat je trainingstijd 5 jaar was, vanaf het begin al dedicated en strikt met voeding?

331elut.jpg

Wat een lekkere schouders!

Niets meer dan respect, een van de betere fysieken op dbb. Je gaf aan dat je trainingstijd 5 jaar was, vanaf het begin al dedicated en strikt met voeding?

nou iets meer als 5jaar ja ongeveer kga niet exact zeggen want dat weet ik zelf niet :) en dank je alvast !
En neen hoor heb pff ongeveer 1.5jaar wat aangekloot dan wat serieuzer gaan trianen maar was voeding nog altijd slecht, voeding ben ik pas jaar a anderhalf jaar echt goed op gaan letten :)

Wel duurdere toch? Voordeel is wel heel weinig leden en dus nooit wachten.

Duurdere idd, voordeel = minder leden maar wel meer 'kwalitatieve' leden
Niet die k*tkinderen dat alles kapotmaken en laten rondslingeren, aleen mensen die echt willen trainen en iedereen doet zijn ding

Terug
Naar boven