AndroidHealthClinic

nieuwe update Transformatie van 1 jaar

Veel respect!:cool:

Respect! Ga zo door

Gelukkig is het alleen maar bij mijn buik waar ik last heb van overtollig huid en bij rest (armen,rug en benen) heb er geen last van . ga binnekort naar de plastisch chirurg om hem er naar te laten kijken en te vragen wat de kosten. Want zal het zelf moeten betalen.
Zou eerlijk gezegd nog even wachten met het vel te laten weghalen hoor. Eerst een hoop massa bouwen en gezond eten. Voor hetzelfde geld 'vul' je je huid terug op en met wat geluk 'rekt het nog wat terug' (weet niet hoe dit anders te zeggen :p). Heb dit ook gezien bij iemand in de gym hier, had veel loshangend vel maar na een jaar was dit enkel nog licht te zien aan zijn buik en onderrug. Momenteel is dit zo goed als weg (3 jaar ofzo later).
EDIT: Good job, respect man :d

Zou eerlijk gezegd nog even wachten met het vel te laten weghalen hoor. Eerst een hoop massa bouwen en gezond eten. Voor hetzelfde geld 'vul' je je huid terug op en met wat geluk 'rekt het nog wat terug' (weet niet hoe dit anders te zeggen :p). Heb dit ook gezien bij iemand in de gym hier, had veel loshangend vel maar na een jaar was dit enkel nog licht te zien aan zijn buik en onderrug. Momenteel is dit zo goed als weg (3 jaar ofzo later).
EDIT: Good job, respect man :d

Dat heet krimpen :o:p:D

Voor TS, respect! Goed bezig. Wat doe je om je honger gevoel te onderdrukken, of heb je hier geen last van?

Mooi! uitstekend werk. Idd een inspiratie, zeker voor mij want ik ben ook in dit geval. Woog 130 kilo, intussen 110.5 na +- 4 maanden. Ben blij de reacties te lezen ivm overtollig vet want daar maak ik me wat zorgen over. maar als dat niet al te lastig is om op te vullen en/of indien nodig weghalen via een ingreep ... wel ik ben al wat gerust :D

Proficiat in ieder geval! :D

• Topic Starter Topic Starter
Update, vandaag begonnen met een nieuw dieet en trainingsschema om het laatste vet bij de onderbuik en onderrug weg te werken.
en daarna gaan we bouwen

Laatst bewerkt:
Respect! Hoe heb je het gedaan als ik vragen mag?

Super man, blijven knallen, als je dit kan volgt de rest zeker

good job! keep it up!

Respect! Hoe heb je het gedaan als ik vragen mag?
heb begeleiding gezocht en die heeft me heel goed geholpen met me voeding en training (7 maaltijden per dag. 4x in de week trainen en 2x cardio in de week)
en nu willen we binnen 2 maanden de laatste vetjes weg gaan werken, om daarna flink te kunnen gaan bouwen .

heb begeleiding gezocht en die heeft me heel goed geholpen met me voeding en training (7 maaltijden per dag. 4x in de week trainen en 2x cardio in de week)
en nu willen we binnen 2 maanden de laatste vetjes weg gaan werken, om daarna flink te kunnen gaan bouwen .
Netjes man heel mooi gedaan. Succes!

Respect man!:thumb:

Super goed gedaan!

Respect, ga zo door!

Kijk aan, netjes man!

Update
ben nu ander half jaar bezig en het resultaat mag er zijn
planning is nu nog even door cutten en dan even kijken om begin volgend jaar te beginnen met bouwen

kpcgwnpvcfr.png

xpaqaxiym7u.jpg

Wauw respect!

Niet anders dan respect kerel, echt knap! Rug foto's zien er goed uit, al goed gespierde lijnen komen door !

Zou haast niet geloven dat je dat in 1,5 jaar voor elkaar hebt gekregen. Mad respect! Keep it up dude.

Terug
Naar boven