Nibi
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou eerlijk gezegd nog even wachten met het vel te laten weghalen hoor. Eerst een hoop massa bouwen en gezond eten. Voor hetzelfde geld 'vul' je je huid terug op en met wat geluk 'rekt het nog wat terug' (weet niet hoe dit anders te zeggenGelukkig is het alleen maar bij mijn buik waar ik last heb van overtollig huid en bij rest (armen,rug en benen) heb er geen last van . ga binnekort naar de plastisch chirurg om hem er naar te laten kijken en te vragen wat de kosten. Want zal het zelf moeten betalen.
). Heb dit ook gezien bij iemand in de gym hier, had veel loshangend vel maar na een jaar was dit enkel nog licht te zien aan zijn buik en onderrug. Momenteel is dit zo goed als weg (3 jaar ofzo later).Zou eerlijk gezegd nog even wachten met het vel te laten weghalen hoor. Eerst een hoop massa bouwen en gezond eten. Voor hetzelfde geld 'vul' je je huid terug op en met wat geluk 'rekt het nog wat terug' (weet niet hoe dit anders te zeggen). Heb dit ook gezien bij iemand in de gym hier, had veel loshangend vel maar na een jaar was dit enkel nog licht te zien aan zijn buik en onderrug. Momenteel is dit zo goed als weg (3 jaar ofzo later).
EDIT: Good job, respect man :d

Ja, moest ik ook. Maar is het zo onwijs waard geweest. Zet 'm op! Je bent echt al ver gekomen, mad respect.

heb begeleiding gezocht en die heeft me heel goed geholpen met me voeding en training (7 maaltijden per dag. 4x in de week trainen en 2x cardio in de week)
Netjes man heel mooi gedaan. Succes!heb begeleiding gezocht en die heeft me heel goed geholpen met me voeding en training (7 maaltijden per dag. 4x in de week trainen en 2x cardio in de week)
en nu willen we binnen 2 maanden de laatste vetjes weg gaan werken, om daarna flink te kunnen gaan bouwen .