Er is bijvoorbeeld ook een uurtje naaktzwemmen per week. En ik geloof dat dat alleen voor mannen is.
haha typisch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is bijvoorbeeld ook een uurtje naaktzwemmen per week. En ik geloof dat dat alleen voor mannen is.
ik ben ook van oordeel dat de jonge generatie moslimvrouwen gewoon hun "traditie" gebruikt om aan moslimextrmisme te doen.
toen ik 20/25j gelden in brussel werkte, zag je enkel heel kleine hoofddoeken, meestal gewoon een sjaal rond het haar. En bij vrouwen beneden de 25j droeg zeker 70% geen hoofddoek.
deze zomer zijn we naar Walibi geweest met ons gezin, amaai je zag niks anders dan traditionele hoofddoeken en sluiers, niet te doen, zelfs vanav 12j lopen ze blijkbaar al graag gesluierd rond, en pretentie dat ze hebben met die vod op hun hoofd! ze kijken gewoon neer op Belgische vrouwen.
Dan zijn ze verbaasd dat wij racistische trekjes krijgen, je zou voor minder, ze zitten ons gewoon buiten te kijken in ons eigen land!
wat is het probleem nu, als een willekeurige groep mensen het zwembad afhuurt, who cares of ze dan in burkini zwemmen, in badpak of bikini, of het mannen zijn of vrouwen, kinderen of bejaarden. Het principe blijft hetzelfde, handel is handel.
Wat een gefrustreerde reacties. Jammer dat er weinig inhoudelijk wordt gereageerd. Indien er genoeg vrouwen zijn die hier gebruik van willen maken, zie ik absoluut geen probleem. Het is immers de portomonee van het zwembad en niet die van jullie toch? Men is vaak coulant, mits het natuurlijk niet over de Islam gaat, jammer.
Dat heet Nederlandse tolerantie..."alles mag en moet kunnen voor mij als anderen het maar niet ook mogen en kunnen" en "Iedereen mag zijn mening geven, vooal ik, als het maar geen Moslim is"