Fitness Seller

Nieuws : Boerkina's willen alleen in zwembad

21br9jb.jpg
:roflol:

Ze kunnen dragen wat ze willen, helaas. Maar dan nog verdienen ze geen uitzonderingspositie op basis van de vrees dat er naar hun handen of voeten gekeken worden. Dat zwembad heeft een volwassenenuurtje (2 uur zelf) en daar kunnen ze prima terecht lijkt me. Er is ook nog een lesuur voor alleen vrouwen, daar zouden ze eventueel ook terecht kunnen.

Boerkini only is gewoon te bezopen voor woorden, een wereld van verschil met het nudistenuurtje aangezien anderen zich juist zouden kunnen storen aan die naaktlopers. Die Boerkinisten lopen volgens mij niemand in de weg maar zij storen zich er aan dat hun handen en voeten gezien worden. Pech voor hun maar dat is geen reden om ze maar een eigen uurtje te geven.

Hmmm..op dit forum zijn er anders heel veel mensen die zich aan een boerkini storen ;)

Als er een vrouwen uurtje is dan kunnen ze daar gebruik van maken...ben ik met je eens. Maar als dat er niet zou zijn....waarom zouden ze dan geen recht heb ben op een eigen uurtje? Waarom wel een vrouwen uurtje...(of beter gezegd: waarom doet niemand daar hier moeilijk over? )...dat uurtje is vast en zeker ook ingesteld omdat vrouwen geen prijs stellen op de aanwezigheid van mannen omdat ze zich anders bekeken voelen of iets dergelijks. Hoezo is dat dan precies anders en waarom de dubbele moraal?

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

De moslima's gaven niet aan dat het om een uurtje ging, ze eisten alleen dat de mannen verbannen werden al zij er waren.

Dus niet meteen die groep in het slachtoffer rol steken terwijl ze discriminerend bezig zijn.

even een verheldering: de krant formuleert het als zodanig. Er is geen slachtoffer rol en ik duw ze daar helemaal niet in...ik zie alleen geen verschil in dit en een uurtje vrouwenzwemmen...en ik vind alle reacties hier die dat een belachelijke wens vinden behoorlijk ondoordacht. Het argument is: elke groep kan een eigen uur krijgen in een zwembad, waarom dan moeilijk doen als het moslima's betreft? Ik twijfel ernstig aan de motivatie van veel argumenten en ik denk dat veel reacties zijn ingegeven onderbuikgevoelens en inherente weerstand bij alles wat moslim is en niets meer met rationaliteit en gezond verstand te maken heeft.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven