MuscleMeat

Nintendo Wii

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Vrijdag is het dan zo ver, de nieuwste console van Nintendo wordt gelanceerd in Europa.

Nintendo Wii

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zit er serieus over na te denken vrijdag als eerste voor de winkel te staan in de hoop dat ze er nog eentje hebben die niet gereserveerd is. Echter twijfel ik nog over de besturing. Hoe zal het gaan werken.

In ieder geval heb ik heel veel interesse in de nieuwste Zelda game.

The Legend of Zelda: Twilight Princess

Iemand hier die 'm gaat kopen?

Zelda lijkt me namelijk echt top!

ja lijkt me echt top.
Vooral ook voor zelda wat een super spel word dat zeg , op de n64 was ie al gruwelijk

• Topic Starter Topic Starter
jullie zijn stom ik had al een wii post geopend :( en ik heb hem lekker gereserveerd.. jij g0rill0rtje krijgt er lekker niet 1 lekker puh

gorril0r is aggressief.. gorill0r is een mellow t**f

t**f smeef.

Maar even serieus, wil dit topic schoon houden.

Iemand een idee hoe de controller speelt met Zelda?

Ook heb ik gehoord dat er in de controller 2 AA-batterijen moeten, dat is eigenlijk wel jammer.

Hoe zouden we dat moeten weten, dat ding moet hier nog uitkomen ;)

Maar even serieus, wil dit topic schoon houden.

Iemand een idee hoe de controller speelt met Zelda?

Ook heb ik gehoord dat er in de controller 2 AA-batterijen moeten, dat is eigenlijk wel jammer.

Ik heb er op de Gameplay meegespeeld... ik als noob snapte er geen reet van en na drie keer in het wilde weg slaan met mijn armen ben ik er mee opgehouden...

Meer interactie van de gebruiker met de Wii, dat wijf neemt het wel erg serieus.

Lijkt me allemaal heel leuk enzo maar ik vraag me af hoe lang het leuk blijft. Als ik een game op een console speel wil ik gewoon laidback op m'n bank een controler in m'n handen hebben en niet dat ik na een dag werken (of training ofzo) als een spast voor m'n tv moet gaan sjorren en sleuren met zo'n ding. Ik zie me zoiets niet veel langer dan een uur in een sessie doen.

Kan je dat ding ook als gewone controller gebruiken?

Meer interactie van de gebruiker met de Wii, dat wijf neemt het wel erg serieus.

Ja het ging eigenlijk meer om die posts onder die pagina. Het blijkt dat dat koortje van de wii nogal snel blijkt te knappen waardoor die controller door de huiskamer vliegt. Een lcd van 60" is nogal moeilijk te missen.... zie de fotos :D

Lijkt me allemaal heel leuk enzo maar ik vraag me af hoe lang het leuk blijft. Als ik een game op een console speel wil ik gewoon laidback op m'n bank een controler in m'n handen hebben en niet dat ik na een dag werken (of training ofzo) als een spast voor m'n tv moet gaan sjorren en sleuren met zo'n ding. Ik zie me zoiets niet veel langer dan een uur in een sessie doen.

Kan je dat ding ook als gewone controller gebruiken?
Ja dat vraag ik me dus ook af.

Heb in ieder geval zojuist Yoshi's Island 2 voor de Nintendo DS besteld dus heb dit weekend sowieso wat te doen :P

Ik voorspel een grote toekomst onder HSP-ers. Kunnen ze hun ei kwijt op die Wii-mote.

goeie cardio :D

Wel goed voor Robert Hosper om verder te cutten.

Maat van me heeft vandaag zo'n ding opgehaald. Zal er binnenkort eens gaan kijken of het wat is :)

Terug
Naar boven