XXL Nutrition

The Legend Of Zelda - Skyward Sword

Ik moet hem dringend gaan halen nu ik Skyrim beu ben.

Mijn favoriete Zelda game is Majora's Mask. Ik vind het vreemd dat jullie die niet eens in je top 5 opnemen.

Eerlijk gezegd, nooit gespeeld :) Had destijds de indruk dat het een snel afgehaspelde Zelda was. Zo een jaartje na OoT nog ff snel een Zelda uitbrengen om nog te kunnen profiteren van het succes van OoT, dus nooit gekocht. Moet wel zeggen dat het groundhogday-concept me wel leuk lijkt. Heb hem onlangs proberen te emuleren, maar de N64 emulators en Roms die ik vind, haperen altijd wel ergens.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 07:02 ----------

Dat zegt hij toch niet? Hij zegt alleen dat de graphics flink tegenvallen op een grote tv.

A Link To The Past is niet gemaakt voor de tv's van deze tijd, Skyward Sword wel.

Nogmaals, wat betaal je tegenwoordig voor een wii?

https://www.bartsmit.com/nl_BE/wii/spelcomputers
Ik zou voor de Wii fit bundel gaan :)

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk gezegd, nooit gespeeld :) Had destijds de indruk dat het een snel afgehaspelde Zelda was. Zo een jaartje na OoT nog ff snel een Zelda uitbrengen om nog te kunnen profiteren van het succes van OoT, dus nooit gekocht. Moet wel zeggen dat het groundhogday-concept me wel leuk lijkt. Heb hem onlangs proberen te emuleren, maar de N64 emulators en Roms die ik vind, haperen altijd wel ergens.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 07:02 ----------

https://www.bartsmit.com/nl_BE/wii/spelcomputers
Ik zou voor de Wii fit bundel gaan :)

Het liefst heb ik em gewoon zo goedkoop mogelijk, meer dan Zelda zal ik niet echt gaan spelen. Mario Kart etc. heb ik bij een vriendin al een x helemaal grijs gespeeld, dus daar hoef ik 't ook weer niet voor te doen.

Ik ben wel zwaar Zelda fan maar om nou voor 1 spel een Wii te kopen... Wordt tijd dat Zelda voor de ps3 uit komt :p

Het liefst heb ik em gewoon zo goedkoop mogelijk, meer dan Zelda zal ik niet echt gaan spelen. Mario Kart etc. heb ik bij een vriendin al een x helemaal grijs gespeeld, dus daar hoef ik 't ook weer niet voor te doen.

Ik ben wel zwaar Zelda fan maar om nou voor 1 spel een Wii te kopen... Wordt tijd dat Zelda voor de ps3 uit komt :p

Wacht gewoon op die Wii U, zal wsl wel de Wii games kunnen spelen, dan kan je Zelda Skyward sword spelen. En plus denk ik wel dat met de geüpdate techniek er ook meer hardcore games zullen verschijnen (afhankelijk ook van wat M$ en $ony gaan bieden kwa console). Heb onlangs nog die Zelda tech demo bekeken en dat is op grafisch vlak toch wel een mooie en overduidelijke stap voorwaarts (maar mssn net niet groot genoeg om te spreken van een andere generatie). Sowieso wel afwachten wat M$ en $ony gaan doen... want veel mensen verwachten dat hun volgende console ook niet echt een gigantische stap voorwaarts zal zijn op technisch vlak.

Eén ding is wel zeker voor mij, indien M$ en $ony technisch een grote vooruuitgang maken en games gaan bieden à la die nVidia Samaritan demo, dan wordt het geen Nint€ndo homeconsole meer volgende keer. De 3ds komt mssn wel in huis.

Laatst bewerkt:
Wacht gewoon op die Wii U, zal wsl wel de Wii games kunnen spelen, dan kan je Zelda Skyward sword spelen. En plus denk ik wel dat met de geüpdate techniek er ook meer hardcore games zullen verschijnen (afhankelijk ook van wat M$ en $ony gaan bieden kwa console). Heb onlangs nog die Zelda tech demo bekeken en dat is op grafisch vlak toch wel een mooie en overduidelijke stap voorwaarts (maar mssn net niet groot genoeg om te spreken van een andere generatie). Sowieso wel afwachten wat M$ en $ony gaan doen... want veel mensen verwachten dat hun volgende console ook niet echt een gigantische stap voorwaarts zal zijn op technisch vlak.

Eén ding is wel zeker voor mij, indien M$ en $ony technisch een grote vooruuitgang maken en games gaan bieden à la die nVidia Samaritan demo, dan wordt het geen Nint€ndo homeconsole meer volgende keer. De 3ds komt mssn wel in huis.

Zou leuk zijn als Sony Nintendo overneemt, Japans++

Bye bye xbox :D

Eén minpunt van skyward sword... de bewegingen zijn verre van 1 op 1. Het doet wel afbreuk aan het spel vind ik, maar niet in die mate dat het opeens minder dan een fantastische game wordt.
Ik vind de besturing van het spel juist erg goed. Alle bewegingen met de wii-mote worden voor het eerst dat ik een game speel juist wel exact 1 op 1 weergegeven. Zou zelda niet meer op de oude manier willen spelen.

Misschien de wii-mote goed calibreren of anders is er iets aan de hand met je controller of de wii motion plus.

Dit spel is gemaakt voor kleine kinderen. Wat een k*t verhaal ook. Heb een youtube walkthrough gezien. Na een paar uur afgehaakt. Avatar film ripped elementen. Voorspelbaar, irritante Zelda. De graphics zijn hilarisch zo slecht ook.

Net gekocht, heb sinds the wind waker geen zelda gespeeld - heb er zin in!

Dit spel is gemaakt voor kleine kinderen. Wat een k*t verhaal ook. Heb een youtube walkthrough gezien. Na een paar uur afgehaakt. Avatar film ripped elementen. Voorspelbaar, irritante Zelda. De graphics zijn hilarisch zo slecht ook.

Uberhaupt al wel eens een Zelda game gespeeld?

Omdat de commentator de game afzeek met humor. Dan hou je het wel 2 uur vol. http://www.youtube.com/user/DSPGaming

Heb zowat alle Zelda games gespeeld. Vooral toen ik jong was. Super, maar ben nu blijkbaar toch wel te oud geworden voor die crap. Die Link is gewoon een autistische beta loser geworden. :treuren:

Laatst bewerkt:
Ik moet hem dringend gaan halen nu ik Skyrim beu ben.

Mijn favoriete Zelda game is Majora's Mask. Ik vind het vreemd dat jullie die niet eens in je top 5 opnemen.
Allemaal neppe zelda fans hier, ze zijn fan van de homofiele zelda...

Sluit een snes aan op die tv of download de vc versie van A link to the past en vertel me dan wat je van de graphics vindt. Benieuwd of jij ze beter vindt dan die van skyward sword. En maakt dat dan ineens van a link to the past het slechtste zelda spel?

Nope, maar als ik the wind waker in de wii stopt vind ik het grafisch veel beter. Rekening houdend dan TWW 9 jaar geleden klaar was. SS is gewoon heel erg pixel-achtig. Vooral op een 50+ inch tv is het triest en als een TWW dan veel beter oogt, vind ik wel dat je daar iets over mag zeggen. Ik speel heel veel world of warcraft en blijf me verbazen over hoe mooi het spel is. Dit speelt ook heel erg in op mijn beleving van het spel.

Nope, maar als ik the wind waker in de wii stopt vind ik het grafisch veel beter. Rekening houdend dan TWW 9 jaar geleden klaar was. SS is gewoon heel erg pixel-achtig. Vooral op een 50+ inch tv is het triest en als een TWW dan veel beter oogt, vind ik wel dat je daar iets over mag zeggen. Ik speel heel veel world of warcraft en blijf me verbazen over hoe mooi het spel is. Dit speelt ook heel erg in op mijn beleving van het spel.

Sorry?

Ik vind de besturing van het spel juist erg goed. Alle bewegingen met de wii-mote worden voor het eerst dat ik een game speel juist wel exact 1 op 1 weergegeven. Zou zelda niet meer op de oude manier willen spelen.

Misschien de wii-mote goed calibreren of anders is er iets aan de hand met je controller of de wii motion plus.

Als je wat snel beweegt, gaat het de mist in. Trage kalme beheersde bewegingen lukken prima... maar zwaardvechten is toch wel leuker als je enkele flinke snelle halen achter elkaar kunt doen.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 17:12 ----------

:roflol: Dus die avatar van je is toch een foto van jezelf? :roflol:

temple of time achter de kiezen. Leuke puzzels, maar was toch ook weer een makkelijke tempel. Dit was de derde dungeon, hopelijk wordt volgens zelda traditie de moeilijkheidsgraad vanaf de volgende tempels nu wat hoger.

En? issie moeilijker geworden? ;)

Het spel was overigens niet moeilijk qua enemies, maar meer qua puzzels/de weg vinden, omdat je ook in bepaalde kamers of ruimtes meerdere malen moest terugkeren.

En? issie moeilijker geworden? ;)

Het spel was overigens niet moeilijk qua enemies, maar meer qua puzzels/de weg vinden, omdat je ook in bepaalde kamers of ruimtes meerdere malen moest terugkeren.

Ben nog niet aan de volgende tempel begonnen, dus kan ik niet oordelen. Er is een kort en rustig intermezzo geweest waar ik een onderdeel van een windmolen moest terugvinden binnen een gebied dat ik al had bezocht. Heb daarbuiten nog wat side quests vervuld en wat schatten gezocht. Dus op dit moment nog niet moeilijker maar verwacht dat de tempel die er staat aan te komen toch groter en moeilijker zal worden dan die drie opwarmertjes.

Terug
Naar boven