XXL Nutrition

The Legend Of Zelda - Skyward Sword

Ja maar de oude mario spellen waren nog niet zo kinderachtig. Maar dingen zoals Sunshine, galaxy etc. doe normaal.

Ik denk dat Sunshine veel uitdagender is kwa gameplay en moeilijkheidsgraad dan 90% van de games. Is iets voor alle leeftijden.

Heb Skyward sword gekocht. Eerste tempel net afgewerkt. Totnutoe blijft the Wind Waker mijn favo Zelda (ja, liever WW dan OOT voor mij).

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat Sunshine veel uitdagender is kwa gameplay en moeilijkheidsgraad dan 90% van de games. Is iets voor alle leeftijden.

Heb Skyward sword gekocht. Eerste tempel net afgewerkt. Totnutoe blijft the Wind Waker mijn favo Zelda (ja, liever WW dan OOT voor mij).

Ooit aan begonnen, maar vond em niet zo, geef mij maar een gewone zelda. 3 tempels, transformatie van of naar iets, 8 tempels, eindbaas :p

Gay, volwassenen die dit spelen zijn diep triest.

mis ik hier in die lijstjes nou echt super smash?

ik ben diep triest
mijn kat is gestorven:'(

Ik hoop dat hij op een alfa waardige manier gestorven is of anders inb4kukishu.

Net de earth temple voltooid. Het is een goede Zelda :)
Denk dat het OoT van de tweede plaats gaat stoten in mijn persoonlijk zelda top:
1 wind waker
2 skyward sword
3 Oot
4 Minish cap
5 Twilight princess

Godver, waarom heb ik geen wii!

Wat kost een wii nowadays?

Net de earth temple voltooid. Het is een goede Zelda :)
Denk dat het OoT van de tweede plaats gaat stoten in mijn persoonlijk zelda top:
1 wind waker
2 skyward sword
3 Oot
4 Minish cap
5 Twilight princess
En het wordt alleen maar beter. Ik heb de temple of time gehad.

Windwaker was leuk maar imo zeker niet de beste.

1 Skyward sword
2 Ocarina of time
3 A Link to the Past
4 Windwaker
5 Twilight princess

Ik gisteren mijn broertje het spelen op de WII... omg die graphics, zo slecht op een wat grotere tv.

Beste Zelda: A link to the past!

Ik gisteren mijn broertje het spelen op de WII... omg die graphics, zo slecht op een wat grotere tv.

Beste Zelda: A link to the past!
Sluit een snes aan op die tv of download de vc versie van A link to the past en vertel me dan wat je van de graphics vindt. Benieuwd of jij ze beter vindt dan die van skyward sword. En maakt dat dan ineens van a link to the past het slechtste zelda spel?

Sluit een snes aan op die tv of download de vc versie van A link to the past en vertel me dan wat je van de graphics vindt. Benieuwd of jij ze beter vindt dan die van skyward sword. En maakt dat dan ineens van a link to the past het slechtste zelda spel?

Dat zegt hij toch niet? Hij zegt alleen dat de graphics flink tegenvallen op een grote tv.

A Link To The Past is niet gemaakt voor de tv's van deze tijd, Skyward Sword wel.

Nogmaals, wat betaal je tegenwoordig voor een wii?

Skyward sword is duidelijk niet gemaakt voor hd tv's anders was de wii wel een full hd systeem geweest. Het is gewoon SD kwaliteit.

Verder stel ik alleen maar een vraag. Imo zeggen graphics geen **** over een game.

En het wordt alleen maar beter. Ik heb de temple of time gehad.

Dat belooft! Ik ga er wel heel rustig en traag door. Vind de twee temples die ik heb afgewerkt wel héél makkelijk. Maar herinner me dat alle eerste 3 tempels in zelda spellen gemakkelijk zijn.

En wat betreft wind waker, ik vind het spel gewoon af. Onlangs terug opgezet, het ziet er nog steeds even knap uit als destijds en het speelt vlot. Die twilight princess is alleszins overhypet bnn de serie (maar nog steeds geweldig).

Eén minpunt van skyward sword... de bewegingen zijn verre van 1 op 1. Het doet wel afbreuk aan het spel vind ik, maar niet in die mate dat het opeens minder dan een fantastische game wordt.

Laatst bewerkt:
Ik moet hem dringend gaan halen nu ik Skyrim beu ben.

Mijn favoriete Zelda game is Majora's Mask. Ik vind het vreemd dat jullie die niet eens in je top 5 opnemen.

Ik moet hem dringend gaan halen nu ik Skyrim beu ben.

Mijn favoriete Zelda game is Majora's Mask. Ik vind het vreemd dat jullie die niet eens in je top 5 opnemen.

Die was juist super slecht, totaal andere vorm van zelda spellen, en een dikke bummer na OoT.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 21:25 ----------

Dat belooft! Ik ga er wel heel rustig en traag door. Vind de twee temples die ik heb afgewerkt wel héél makkelijk. Maar herinner me dat alle eerste 3 tempels in zelda spellen gemakkelijk zijn.

En wat betreft wind waker, ik vind het spel gewoon af. Onlangs terug opgezet, het ziet er nog steeds even knap uit als destijds en het speelt vlot. Die twilight princess is alleszins overhypet bnn de serie (maar nog steeds geweldig).

Eén minpunt van skyward sword... de bewegingen zijn verre van 1 op 1. Het doet wel afbreuk aan het spel vind ik, maar niet in die mate dat het opeens minder dan een fantastische game wordt.

Die temples zijn altijd makkelijk, als je de juiste weg maar weet te vinden :D

Terug
Naar boven