MuscleMeat

Nitwit's log

Hier nog 1, 37.5 is dan net iets beter te behappen dan de 40 kg bv :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Vraag me dan af...waarom zulke kleine verhogingen in je incline bp en reguliere bp. bijvoorbeeld van 35 naar 37,5 ?

Vind ik zelf gewoon prettig. Rustig aan ophogen. Ik werk nooit ver van mijn 'werkmax' af. Als ik met 42,5kg kan incl.bp-en, moet ik daar niet mee beginnen. ;)

Snap wel wat pol0100 bedoelt. Het is aan de andere kant ook erg veilig om het zo te doen.
Hard en zwaar trainen is toch tot het gaatje gaan. Misschien heb je wel sneller resultaat als je wel stappen van 5kg neemt.
Begin je iets lager en dan kijken waar je uitkomt, wel met een spotter.

Verstandig! (jij verstandig? ???:roflol:)

Afhankelijk van de beschikbare schijven in je gym zelf schijfjes van 500 gram kopen ten behoeve van de rustige maar continue progressie.

• #2.425
Snap wel wat pol0100 bedoelt. Het is aan de andere kant ook erg veilig om het zo te doen.
Hard en zwaar trainen is toch tot het gaatje gaan. Misschien heb je wel sneller resultaat als je wel stappen van 5kg neemt.
Begin je iets lager en dan kijken waar je uitkomt, wel met een spotter.

Tot het naadje gaan is wat ik wil. Maar als ik iets heb afgeleerd is dat NU te willen doen. Mijn lichaam laat het niet toe. Hoe graag ik ook wil.
Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik gewoon mijn gemak moet houden.

Zaterdag bij de RPB meet ben ik toch weer over de scheef gegaan door wat nieuwe dingen te willen proberen (Geen gekke dingen, geen gekke gewichten) en ik zit nu weer behoorlijk op de blaren.

Het ontbreekt mij niet aan wil. Wel aan vermogen ivm blessures.
Mijn rug slaat nog altijd snel 'vast' (bovenrug) na het laatste ongeval.
Mijn SI ligt weer in de puin na zaterdag.
Ik kan nu gaan pushen en in grote sprongen vooruit willen of ik kan stabiel trainen op acceptabele gewichten.

Ik kies na 20x pijn forceren, voor het laatste, tot ik helemaal genezen ben.

Goed zo, verstand komt met de jaren. :thumbs:

Helemaal helder Nitty, bedoelde ook na je herstel.

Kijk..ze leert het wel hoor:P

Trainen zonder blessure is ook veel leuker, doen dus.

Volgens mij is er nog nooit iemand deaud gegaan aan een tijdje rust ;)
Net wat Ironmind zegt, trainen zonder blessure is zoveel fijner.

• #2.431
Ik leer het idd wel. Afgelopen zaterdag, baal ik echt van. Heb heel erg veel last nu. :(
Ik had mijzelf nog ZO voorgenomen het rustig aan te doen. Zeker ook omdat ik ziek was.

Het afgelopen jaar heb ik nog geen dag blessure vrij getraind. Daar ben ik onderhand wel echt aan toe.

Volgende week heb ik verplicht rust ;) Vakantie ;)

.....Het afgelopen jaar heb ik nog geen dag blessure vrij getraind. Daar ben ik onderhand wel echt aan toe.

Wat super klote. Elke keer maar weer pijn ergens. Geeft wel gelijk aan wat voor doorzettingsvermogen je hebt. Top hoor.:thumbs:

Geniet met volle overtuiging van je vakantie. Eet alles en drink alles. Als je terug bent kan je dat wel weer wegtrainen.

• #2.433
Nah.. Dat eten loslaten..gaat me niet echt lukken. Wel een beetje maar na 2 dagen krijg ik de zenuwen. :p

Hahaha nou het eten ff loslaten kan ik wel hoor op vakantie.. ik wil er heel veel voor doen en laten maar op vakantie tegen al het lekkers wat ik voorbij zie komen "nee"zeggem..pff dat is torture voor mij:P
Ga je nog lekker weg of hoop je op het zonnetje??

• #2.435
Ik blijf in NL maar ik ga wel even weg. Een kennis van mij gaat dan een weekje in mijn huis. :)

Iemand enig idee waarom ik ineens een soort puistjes op mijn rug krijg. Damn, dat heb ik zelfs in mijn pubertijd niet gehad, noch in mijn zwangerschap :(

Ik zit niet heel hoog in de eiwitten, althans de afgelopen dagen niet. :o
Zuivel?

zuivel zou kunnen Ja.. Maar heb je dat zo hoog dan? Heb je bepaalde dingen veranderd in je voeding?

Ik leer het idd wel. Afgelopen zaterdag, baal ik echt van. Heb heel erg veel last nu. :(
Ik had mijzelf nog ZO voorgenomen het rustig aan te doen. Zeker ook omdat ik ziek was.

Het afgelopen jaar heb ik nog geen dag blessure vrij getraind. Daar ben ik onderhand wel echt aan toe.

Heb ik vorige week ook verplicht gehad, gaat je lichaam goed doen ;)
Je geest echter niet :p

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 07:43 ----------

Hahaha nou het eten ff loslaten kan ik wel hoor op vakantie.. ik wil er heel veel voor doen en laten maar op vakantie tegen al het lekkers wat ik voorbij zie komen "nee"zeggem..pff dat is torture voor mij:P
Ga je nog lekker weg of hoop je op het zonnetje??

Nou, idem hier, op vakantie ga ik ook helemaal los hoor..

Puistjes betekend schommelingen in je hormoonhuishouding.

• #2.439
Blahhh wat een benauwde warmte. Ik had er veel zin in vanmorgen :)
Toch viel de training zwaar.

Ik heb besloten om voorlopig geen BB MP te doen maar eerst te zorgen dat ik met DB's ook wat sterker wordt.
Leuk, die hoge gewichten op de bb maar aangezien mijn db's erg achter blijven, zegt dat mij dat ik met de bb spieren oversla?/Niet meepak?

Ergens zit een zwak punt bij mij, daar ik met db's veel minder sterk ben.

De bedoeling was: schouders/bi/tri maar het werd uiteinelijk alleen schouders/traps

DB shoulderpress:
1x8x14kg
1x7x16kg PR
1x5x16kg
1x8x14 kg
Ik reken altijd db per hand.

Neck press: (voor het eerst, viel tegen, in smith rek gedaan)
4x8x10kg

Tha ****? Ik had er 20kg aangehangen, om te beginnen...Dacht dat het wel zou lukken maar dat viel tegen :o

http://videos.bodybuilding.com/watch/30811/smith-machine-behind-the-neck-press ik bekijk net deze, ik denk dat ik hem te smal heb gepakt ook.
Even wennen dus.

Db Side raises:
1x8x8
3x8x6
Meer luiheid dan geen kracht :o even uit het veld geslagen door belabberde neckpress

Shrugs:
3x10x50kg

Nah, werd uiteindelijk een prut training.

Maar je hebt wel getraind :) dat warme, benauwde weer doet er ook geen goed aan, hoor ;)

Terug
Naar boven