MarinaC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me dan af...waarom zulke kleine verhogingen in je incline bp en reguliere bp. bijvoorbeeld van 35 naar 37,5 ?

Snap wel wat pol0100 bedoelt. Het is aan de andere kant ook erg veilig om het zo te doen.
Hard en zwaar trainen is toch tot het gaatje gaan. Misschien heb je wel sneller resultaat als je wel stappen van 5kg neemt.
Begin je iets lager en dan kijken waar je uitkomt, wel met een spotter.

Vakantie 
.....Het afgelopen jaar heb ik nog geen dag blessure vrij getraind. Daar ben ik onderhand wel echt aan toe.
Volgende week heb ik verplicht rustVakantie
![]()

Ik leer het idd wel. Afgelopen zaterdag, baal ik echt van. Heb heel erg veel last nu.
Ik had mijzelf nog ZO voorgenomen het rustig aan te doen. Zeker ook omdat ik ziek was.
Het afgelopen jaar heb ik nog geen dag blessure vrij getraind. Daar ben ik onderhand wel echt aan toe.
Volgende week heb ik verplicht rustVakantie
![]()

Hahaha nou het eten ff loslaten kan ik wel hoor op vakantie.. ik wil er heel veel voor doen en laten maar op vakantie tegen al het lekkers wat ik voorbij zie komen "nee"zeggem..pff dat is torture voor mij
Ga je nog lekker weg of hoop je op het zonnetje??

even uit het veld geslagen door belabberde neckpress