MuscleMeat

Nitwit's log

Maar je hebt wel getraind :) dat warme, benauwde weer doet er ook geen goed aan, hoor ;)
+1!

Goed dat je geweest bent Nitje! Ik had gister ook grote moeite mezelf naar de gym te slepen! Eenmaal daar wel redelijk mijn best gedaan..en dat heb jij ook zeker! Ook al heb je niet alles gedaan wat je hebt gepland!

Goed weekend alvast!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Thanks! Ik ben lichtelijk stuk.. Paar nachten doorgehaald, iets kataboler dan anders ^^. Weinig slaap en doodleuk weer doorgaan. Damn.

Ben oud aan het worden. Dit heb ik echt zo al jaren niet meer gedaan. Wel gezellig maar niet best voor mijn figuur.

Vrijdagochtend heb ik er nog een benentraining tegen aan gegooid.
Eigenlijk standaard wat ik altijd doe. Verder niet het vernoemen waar dus ;)

Die vriend heeft een slechte invloed op je!
Ik stel voor dat we de knokploeg er op af sturen en je als nog kleine powerbuildertjes met bart maakt :)

• #2.444
Die vriend heeft een slechte invloed op je!
Ik stel voor dat we de knokploeg er op af sturen en je als nog kleine powerbuildertjes met bart maakt :)

Ik maak helemaal niets meer. :cool:

En 3 dagen feesten sinds..jaren.. is niet erg hoor :o
Ben alleen wel vreselijk verrot nu. Vannacht bardienst meegedraaid en rond 5.30 lag ik weer in bed. Dat moet ik niet te veel gaan doen, dan trek ik mijn trainingen niet meer inderdaad.

Maar ik voel me heerlijk dus dat zal ook wel een positieve uitwerking hebben in de energie :D

Deze week kan ik maandag nog trainen en dinsdag (oppas regelen ivm vakantie) want woensdag krijg ik die cortisonen prik en dan verplicht rust tot na mijn vakantie. *whoops*

Zie je er tegenop?

Fijn dat je zon gezellig weekend hebt gehad! :D
Hoelaat moet je woensdag?

• #2.448
Half 3 geloof ik.. En ik heb er zin in johhhhhhh.. :p
Goddank rijd er iemand mee en gaat zoonlief even naar papa. Ik gok er op dat ik niet vrolijk ben na de behandeling.

Cortisonen prik valt heus wel mee hoor ;)

• #2.450
In je SI gewricht? nah..

Als het goed is voel je daarna niets meer. Is toch een leuk vooruitzicht.

• #2.452
True!

Ja zo moet je het ook zien Nitwit, nog ff pijn lijden maar dan word het er alsmaar beter op! En voor je t weet kan je weer knallen Meis;)

ik wens je toe dat jij net zoveel pijn hebt bij die prik in je SI gewricht als ik gehad heb bij die prik in mijn schouder (dat viel nl heel erg mee), maar vooral dat je er naderhand net zoveel baat bij hebt!

mens wat ga jij dan knallen over een paar weken!

Heel veel sterkte alvast Nitwit! Hopelijk valt alles mee uiteindelijk!

Hou ons op de hoogte!

• #2.456
ik wens je toe dat jij net zoveel pijn hebt bij die prik in je SI gewricht als ik gehad heb bij die prik in mijn schouder (dat viel nl heel erg mee), maar vooral dat je er naderhand net zoveel baat bij hebt!

mens wat ga jij dan knallen over een paar weken!

Dat is wel de bedoeling ja.. Al die beentrainingen die ik heb moeten laten gaan..inhalen :D
Nah, eerst echt de boel tot rust laten komen en dan rustig aan opbouwen.
Ik hoop idd dat het ook zo meevalt qua pijn.

Heel veel sterkte alvast Nitwit! Hopelijk valt alles mee uiteindelijk!

Hou ons op de hoogte!

Thanks! Ik hou jullie op de hoogte. Voorlopig ga ik vanavond en morgen nog even lekker trainen. Vanaf woensdag ligt de stekker er even uit.

Ik heb mijn slaapgebrek van de afgelopen 3 nachten in 1 klap 'ingehaald' vandaag. :D
Ik ben om 19 uur met mijn zoon naar bed gegaan gisteravond en vanmorgen ben ik er om 9.30 er uit komen rollen. Heeeeeeeeerlijk.

heb je dan niet gruwelijk veel honger als je zo lang hebt geslapen?

• #2.458
  • #2.459
Beetje een zo/zo training achter de rug. Maar ach.. Voorlopig ook weer de laatste. Woensdag prik in de behind en dan verplicht rust. Gevolgd door vakantie. *opmijnhandjeszittendus*

BP
1x5x35
1x5x40
1x5x45
1x5x47,5
1x5x50

Incl.bp:
1x5x30
1x5x35
1x5x40
1x3x42,5 (fail)
1x5x40

BOR (DB)
1x8x14
2x8x16
1x8x18

Pullups (om te janken)
2x6/1x4 ????????

DB flyes 9kg vs face pull's 22,5kg- 3x10

En toen..toch nog EVEN de beentjes mee gepakt.
Split sq: 3x15
hyperext.:3x15
Leg ext.:1x10x 35/1x10x45/1x10x50

De sauna in gesjeesd en weer zuhause.

De sauna met dit weer :eek:

In welk ziekenhuis laat je die prik zetten?

Terug
Naar boven