- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Hey das leuk. Afgebeult worden en dan volproppen. Jammie hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker. Volgende keer moet ik alleen niet ziek zijn.Zet wat meer zoden aan de dijk.
En iets wat ik heb gedaan (gok op de glutes raises, ofzoiets) is niet goed gegaan. Dus veel pijn vandaag..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het zat in mijn keel..

Deal! Hou ik je aan, gaan we echt doen. Na de cortisonen prik +herstel periode.het was gezellig maar je bent verplicht terug te komen voor een echte afmat sessie
Ja was super gezellig! Heel erg leuk om daar samen te zijn.Nittttttt... was gezellig zaterdag, leuk dat je er was! Jammer dat je niet veel mocht doen maar samen met de prowler was goed te doen toch. Andere keer wil ik je even pushpressen als je geen last meer hebt van je rug enzo hahaha
Tot snel!

Mwah, beetje misselijk nog.Naja je hebt getraind dus dat is al goed van je. Maar hoe voel je je nu?
Ja ik had ook al en mwah mwah dagMaar als je gezondheid niet 100% is, is dat ook niet zo gek hé.. knap dat je dan toch bent gaan trainen..
Hopelijk voel je je morgen al weer wat beter..
Enne toch kg'tje extra bij je flyes..das dan weer nice![]()

Ja, ik baal er van. Hij ging ook echt ZO mega zwaar.nette BP heb je en dit is terwijl je ziek bent/was?
Doh.. Ik kan merken dat ik ziek ben geweest en nog niet topfit ben. Bah bah. Ik zou alleen voor borst gaan maar ik had zo een onvoldaan gevoel dat ik nog maar even door ben gegaan.
Blijkbaar 1 teveel want bij de laatste pullup kwam mijn eten naar boven.
En dat terwijl de training ansich niet zo veel voorstelde.
Incl. bp:
5x30
5x32,5
5x35
2x5x37,5
BP:
6x40
6x45
5x45
5x47,5
4x47,5
4x47,5
Voelde al lood.. Bah
DB flyes:
3x10x9kg (1kg meer dan de afgelopen weken)
DB row: (ipv bb row ivm rug)
1x8x14kg
3x8x16kg
Pull ups:
1x8
2x6
Werd effe niet lekker. Baaaaaaaaaaaah ik ben een zeikerd.
![]()
+1! Bijna 50kg benches zijn niet mis hoor Nitwit!Alsnog onder de indruk van het gewicht van je BP..beterschap nog!

Vraag me dan af...waarom zulke kleine verhogingen in je incline bp en reguliere bp. bijvoorbeeld van 35 naar 37,5 ?