XXL Nutrition

Nitwit's log

Mijn zoon is 5 jaar.Op het moment dat ik echt niet anders kan sjouw ik hem wel eens mee..maar liever niet dan wel ;-) Hij luistert wel maar ik wil gewoon kunnen focussen op mijn training. Niet op moeten letten of mijn kind niet tot last is voor iemand anders!

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 17:54 ----------

;)

Oke ff weer over iets anders dan borsten

Nee dat is een beetje te jong om mee te nemen
Dan is het ook moeilijk om trainingstijd voor je zelf te regelen
Altijd eerst een oppas regelen is niet makkelijk.
Af en toe thuis trainen is dan de beste optie, met een paar dumbbells kan je veel oefeningen thuis doen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja juist.. Op die manier blijf ik toch bezig.

Ik ga zo weer, even trainen met mijn oude trainer.

succes, heb je een coach dan?
ik blijf vandaag lekker op de bank zitten met dat pokke weer :)
Heb gisteren lekker gesport en vandaag is mijn rustdag
Kan je lezen in mijn log

succes, heb je een coach dan?
ik blijf vandaag lekker op de bank zitten met dat pokke weer :)
Heb gisteren lekker gesport en vandaag is mijn rustdag
Kan je lezen in mijn log
Nee geen coach, hij heeft mijn ijzerverslaving geprikkeld.. Echt heel bijzonder hoe hij zijn passie voor de sport over kan brengen. Hij liep op de gym toen ik daar kwam om te beginnen met sporten. Later is hij over gegaan naar een andere gym en ik ook.

Hij heeft BB gedaan, gave filmpjes van hem gezien.

Ik ga je log eens in!

Nee geen coach, hij heeft mijn ijzerverslaving geprikkeld.. Echt heel bijzonder hoe hij zijn passie voor de sport over kan brengen. Hij liep op de gym toen ik daar kwam om te beginnen met sporten. Later is hij over gegaan naar een andere gym en ik ook.

Hij heeft BB gedaan, gave filmpjes van hem gezien.

Ik ga je log eens in!

Altijd leuk om iemand te besmetten met het BB virus
Heb zelf 2 jaar terug een tijd met 2 beginnende dames getraind.
Niet dat ik nu een BB topper ben maar die sportschool was meer voor cardiotypes en de BB liepen daar niet
Je weet wat ze zeggen ' in het land van 1 oog is 2 ogen koning 'en dat was ik dus :).
Ze waren ook bang om na een maand er uit te zien als een massamonster
Snap niet dat vrouwen daar zo bang voor zijn, maar goed jij dus niet
Erg leuk om ze van alles uit te leggen en te zien dat dames vaak fanatieker als mannen zijn.

Ik heb in het begin samen getraind met iemand die veel ervaring heeft. Dat werkte uiteindelijk niet meer.. (man/vrouw/trainen...you know..)
Toen ben ik het zelf gaan doen, af en toe afspreken met andere die trainen om vormchecks te doen.
Toch zou ik graag gecoacht willen worden hoor. Veel efficienter dan dat geprul van mij. ;-) Ik kom wel vooruit, maar ik wil snellerrrrrr/efficienter werken.

Nee bij ons werkte het ook na een tijdje niet meer
Vond het erg leuk maar na een tijdje ga je ander met elkaar om.... en dan trek je op andere fronten ;) naar elkaar toe of stoot je juist van elkaar af
Train ook het liefste alleen

Nou ja..vooral aantrekken inderdaad. En dan moet je stoppen. ;-)

Laatst bewerkt:
Gisteren niets gedaan, vandaag weer er tegen aan. Met oude trainer en een hoop verbaasd publiek. :rolleyes:
Healthcity goes iron style. :D

3x10x50kg Squat, beneden parallel, kreeg mooi compliment over de diepte van mijn squat.
MP 1x5 20kg , 4x5 35!!! kg PR
Deadlift 1x5 55 kg, 4x65kg
BOR 1x5 40kg, 4x5 45kg

Alleen het benchen even overgeslagen ivm schouder die net pas weer lekker mee doet.

Toen nog hammergrip pullups:
1x7/1x6/1x5/1x4, Die laatste kwamen echt van ver. Ben er wel blij mee, daar ik niet omhoog kom in reps (8 is max) maar dus wel 4 extra er aan weet te plakken.

Veel gedaan, voelde lekker, geen pijn bij het squatten, trots op MP!!

Nu een dag of 3 rust. Te weinig tijd om te trainen.

Laatst bewerkt:
Lekkere basic training. Een squat hoort mijns inziens altijd beneden parallel te zijn, anders noteer ik het ook niet als squat. Minimaal parallel, het liefst ATG!

Nette training brah! grtz met PR

Heb ook eens bij HealthCity getraind, raar volk daar.

Goede gewichten hoor.
Begleiders zijn overal te vinden;)

Dat is inderdaad een mooie MP
Staand of zittend gedaan?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik doe 'm staand! Vind ik zelf het fijnste overigens!

Less :ot: more Nitwit! :D

Vraag het eens wat doorgewinterde leden en ze zullen zich achter Sky's opvatting scharen. ;)
Een smith press is toch ook niet hetzelfde als een BP?

Mijn opvatting gebasseerd op de ervaring die ik op dit forum op deed, doordat ik werd uitgelachen door meerdere mensen toen ik zei dat ik seated military press deed :roflol:

Terug
Naar boven