Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
Mijn zoon is 5 jaar.Op het moment dat ik echt niet anders kan sjouw ik hem wel eens mee..maar liever niet dan wel ;-) Hij luistert wel maar ik wil gewoon kunnen focussen op mijn training. Niet op moeten letten of mijn kind niet tot last is voor iemand anders!

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 17:54 ----------

Eindelijk IN

oh nice leuke foto's. Ik dacht eerst dat je die avatar foto van google images had :roflol:

Op fake boobs na, hou ik niet zo van fake ;)

Hahaha op dit gebied zijn we t dan eens ;)
Voor de duidelijkheid: ik heb ze niet maar ben er ook niet op tegen mits ze niet buiten proporties zijn. Dan slaat het nergens meer op.

De spaarpot gaat niet zo hard, maar anders..

+10
Vandaar ook dat ik een crush heb op Dana Lynn Bailey :heart: Nitwit ziet er ook zo uit over 5 jaar.

Heeft die inmiddels siliconen dan? Op al die filmpjes die ik gezien heb is ze duidelijk zonder plastic hoor. Verder wel een knappe vrouw trouwens ja.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:42 ----------

Voor de duidelijkheid: ik heb ze niet maar ben er ook niet op tegen mits ze niet buiten proporties zijn. Dan slaat het nergens meer op.

De spaarpot gaat niet zo hard, maar anders..

Eens. Moet absoluut in verhouding zijn. En ook niet van die opblaasballonnen waarvan je meteen ziet dat ze supernep zijn. Je kunt tegenwoordig toch ook van die dingen nemen die wel gewoon 'bouncy' blijven?

Wat voor maat zou je nemen dan, als je de poen had?

Heb je trouwens ook een foto van je avatar die zo'n 10-15cm meer naar rechts is genomen?

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 18:42 ----------

Wat voor maat zou je nemen dan, als je de poen had?

Skyblazer, die heb ik toevallig wel ja.. Maar daar laat ik het ook bij :D
Je mag veel weten maar daar is de grens :cool:

Welke maat als ik het geld zou hebben? Weet ik veel, dat moet je zien. Je kunt 'passen' met een bh en dan zie je hoe het ongeveer gaat uitpakken.
Ik kan nu wel een maat roepen maar als dat in de werkelijkheid nog wat klein lijkt of juist veel te groot, dan sla je nog de plank mis. Het gaat per CC trouwens. :)
Het mooiste is als ze het achter de spier plaatsen, maar dat kan niet ivm trainen, dus moet het sowieso voor de spier geplaatst worden.
Dan heb je nog zout oplossing of siliconen, druppelvorm of gewoon de ronde. Overal valt wat voor te zeggen.

Nice try tho.

Aan de foto te zien ben je nu ook al wel gezegend, Nitty ;)

Was.. als in; verledentijd. Vet % is drastisch afgenomen. :o Goddank met vormbehoud maar helaas wat minder in volume. Ach ja, onderdeel van het sporten zal ik maar zeggen.

True. Zonde, maar absoluut waar.

Wij mannen hebben het wat dat betreft beter voor elkaar. Bij ons schijnt er een regel te zijn dat je (wss vanaf een bepaalde grens) bij elke (n) kilo afvallen je (n) milimeter of centimeter meer geslachtsdeel blootlegt, en het geheel dus effectief langer wordt.

Kortom, nog een paar kilo eraf en ik ben feitelijk een lul met voeten.

True. Zonde, maar absoluut waar.

Wij mannen hebben het wat dat betreft beter voor elkaar. Bij ons schijnt er een regel te zijn dat je (wss vanaf een bepaalde grens) bij elke (n) kilo afvallen je (n) milimeter of centimeter meer geslachtsdeel blootlegt, en het geheel dus effectief langer wordt.

:roflol:

whoatmi.gif

Laatst bewerkt:
Skyblazer, die heb ik toevallig wel ja.. Maar daar laat ik het ook bij :D
Je mag veel weten maar daar is de grens :cool:

Welke maat als ik het geld zou hebben? Weet ik veel, dat moet je zien. Je kunt 'passen' met een bh en dan zie je hoe het ongeveer gaat uitpakken.
Ik kan nu wel een maat roepen maar als dat in de werkelijkheid nog wat klein lijkt of juist veel te groot, dan sla je nog de plank mis. Het gaat per CC trouwens. :)
Het mooiste is als ze het achter de spier plaatsen, maar dat kan niet ivm trainen, dus moet het sowieso voor de spier geplaatst worden.
Dan heb je nog zout oplossing of siliconen, druppelvorm of gewoon de ronde. Overal valt wat voor te zeggen.

hmm ik geloof dat Julliette Bergmann onze ms Olympia ze gewoon achter de spier heeft zitten. Ze zegt dat het dan even wennen is met trainen maar dat het zeker dus kan en er mooier uitziet.

hmm ik geloof dat Julliette Bergmann onze ms Olympia ze gewoon achter de spier heeft zitten. Ze zegt dat het dan even wennen is met trainen maar dat het zeker dus kan en er mooier uitziet.
Mooier is een feit. Dat heb ik ook al gezien inderdaad.
Ik ga mij daar eens wat verder in verdiepen als het geld er is. :) Wat ik meekreeg was dat het niet verstandig is om te doen, maar goed, als zij het heeft..lijkt mij dat het gewoon mogelijk is.

Wellicht maakt het uit in welke mate van ontwikkeling de spier is? Ach ja je kunt haar trouwens zo vragen op facebook. Doet ze echt wel. en anders kan ik het wel vragen

Deze log krijg ineens een compleet andere wending, misschien toch maar een abbo nemen?

Zou dat de reden zijn dat veel vrouwen het vertikken om af te vallen? Dat hun borsten daarom gaan krimpen..?

Deze log krijg ineens een compleet andere wending, misschien toch maar een abbo nemen?

Zou dat de reden zijn dat veel vrouwen het vertikken om af te vallen? Dat hun borsten daarom gaan krimpen..?
Nee, dat is gewoon omdat ze te lam zijn om serieus te gaan sporten en fatsoenlijk te gaan eten. :cool:

Borsten is een oplossing voor.. Voor mij dus geen reden om niet af te trainen.:D
Een man die daar geen genoegen mee neemt, snapt de sport niet en past dus niet in mijn leven. Lekker gemakkelijk!

Nee, dat is gewoon omdat ze te lam zijn om serieus te gaan sporten en fatsoenlijk te gaan eten. :cool:

Borsten is een oplossing voor.. Voor mij dus geen reden om niet af te trainen.:D
Een man die daar geen genoegen mee neemt, snapt de sport niet en past dus niet in mijn leven. Lekker gemakkelijk!

Hoo-rah, chick.

(+1)

Terug
Naar boven