AndroidHealthClinic

Nitwit's log

zitten we weer met die scheve nek

Kramp.

• Topic Starter Topic Starter
De training van gisteren heeft geen voldoening opgeleverd dus ik ben vandaag even 'opnieuw' gegaan. Niet het aller beste i know.. maar toch.

SQ hoger in de reps gegooid en laag in gewicht gehouden, ging goed!
3x10x40kg

BP ik had last van een blessure aan mijn schouder (fout in techniek) DG80 heeft dat gecorrigeerd, ik merkte het gelijk. Ik voel het nog wel maar kan wel bpen, dus ook daar laag in gewicht gebleven.
5x5x40kg

MP
1x10x15kg
1x5x20kg
1x5x25kg
2x5x27,5kg

BOR
1x5x35kg
2x5x40kg
2x5x45kg
1x5x30kg

Pullups 1x7/1x6!/1x7! Ging lekker.

i
k

h
e
b

e
r

e
c
h
t

l
a
s
t

v
a
n

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe ff normaal jongens.
Nooit een vrouw in het echt gezien?
:trollface:

brb verlieft zijn op Nitwit.

train je eigenlijk met een schema of doe je gewoon waar je zin in hebt.
Heb de indruk dat je van alles door elkaar doet (of vergis ik me nu?)

train je eigenlijk met een schema of doe je gewoon waar je zin in hebt.
Heb de indruk dat je van alles door elkaar doet (of vergis ik me nu?)
Nee dat klopt hoor.

Door de blessures ben ik heel rommelig gaan trainen.
Dat doe ik dus nog steeds :rolleyes:

Ik ben ooit begonnen met FB, toen naar 5x5, dat ging niet meer door de pijn dus ben ik FB gaan doen met de mogelijkheden die ik had.
Ivm pijn.

Nu probeer ik 5x5 op te pakken, maar heb ik geen 'voldaan' gevoel na de compounds, dus pak ik andere zaken er extra bij.
Als ik van de pijn iets niet kan, doe ik gewoon een andere oefening.
Op dit moment ben ik meer bezig met het idee dat ik bezig wil zijn, dan de logica.

Daardoor oogt het heel rommelig.

Ik hoop dat ik snel van de blessure af ben zodat ik weer terug terzake kan komen.

Alhoewel ik ook daar toch wel in af blijf wijken hoor. In principe wil ik 5x5 aanhouden. Maar dan wel met isoleer erbij+ buik +pullups.
Gewoon omdat ik anders niet een tevreden gevoel heb.

Tja je groeit als je spieren herstellen dus eigenlijk is het niet goed om ze constant te belasten. Hoe moeilijk het ook is RUST is goed (maar volgens mij heb jij geen rust in je kont :) )
maar ik snap het ook wel weer hoor! Eerst die pijntjes kwijt en dan een goed schema kiezen en dat een maand of 2/3 volhouden en dan weer wisselen naar iets anders.
Je bent in ieder geval fanatiek genoeg

Nee inderdaad, ik heb geen rust in mijn kont. Nooit.. Altijd bezig..liefst train ik iedere dag. Ik moet mij ook echt beheersen om dat niet te doen. Soms kan het ook echt niet omdat ik spierpijn heb, dan doe ik het ook niet hoor. Doorgaans probeer ik ma,woe,vrij,zo te trainen. Maar momenteel heb ik geen oppas dus dan is het wat lastiger.

mooie foto. En 2 dagen achter elkaar dezelfde oefeningen is een beetje apart. Beter iets gestructureerder aanpakken.

mooie foto. En 2 dagen achter elkaar dezelfde oefeningen is een beetje apart. Beter iets gestructureerder aanpakken.
Gewoon heel dom. Zeker als het je zwakke plek is. Kon het niet uitstaan dat ik geen bevredigend gevoel er van had. Too eager.
Verpruts ik het zelf weer mee. I know.. :o

Eindelijk IN

oh nice leuke foto's. Ik dacht eerst dat je die avatar foto van google images had :roflol:

Nee inderdaad, ik heb geen rust in mijn kont. Nooit.. Altijd bezig..liefst train ik iedere dag. Ik moet mij ook echt beheersen om dat niet te doen. Soms kan het ook echt niet omdat ik spierpijn heb, dan doe ik het ook niet hoor. Doorgaans probeer ik ma,woe,vrij,zo te trainen. Maar momenteel heb ik geen oppas dus dan is het wat lastiger.

Tja dat is lastig, en hoe oud is je kindje?
Bij ons op mijn oude sportschool hadden ze kinderopvang
Waar ik nu train daar loopt ook altijd een jochie van een jaar of 7 rond, staat zijn moeder op de loopband en hij speelt er om heen
Lekker trainen als het kan is altijd beter als niet trainen

Terug
Naar boven